Beantwoord

entone tv box

  • 23 May 2022
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

Hallo

sinds 18:30 vanavond kan ik geen televisie meer kijken TV box gaf eerst aan dat de kabel van de modem naar poort 3 of 4 moest gezet worden en dan de boel resetten! Maar vanaf 21:30 doet de tv box helemaal niks meer! Blauwe lampje gaat eerst 2 keer aan en uit, en daarna blijft hij knipperen zonder enige andere reactie vanuit die box! Ga er nu wel een beetje klaar mee raken zo!

groet dennis

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 24 May 2022, 10:50

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @rekelnr1, goed dat je hier aan de bel trekt! Ik help je graag verder. Als ik je verbinding check, dan zie ik dat de TV Box nu ongeveer 3 uur ongestoord online is. Klopt dat je inmiddels weer televisie kunt kijken? Ik hoop het!

Zo niet, dan denk ik dat ik dé oplossing voor je heb! Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen! 😄