Entone TV Box geeft problemen na update naar nieuw T-Mobile TV platform

  • 17 May 2023
  • 14 reacties
  • 264 Bekeken

Hallo,

Sinds de update geven mijn beide entoneboxen storing. Continu valt de verbinding weg. Er volgt een zwart scherm:  “er is is misgegaan, probeer opnieuw”. Modem al herstart, boxen in en uit de stroom, niks helpt. Wat kan er nog meer aan de hand zijn? Beetje irritant tv kijken nu.. 

Groet Nicole

Demi van Odido 10 maanden geleden

@Nicojanssen62 @GGir Deze problemen zijn bij ons bekend en in onderzoek bij de technische dienst om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Wanneer je op ‘Ok’ klikt tijdens de melding zou het in de meeste gevallen voor nu moeten helpen. De TV Box van de stroom halen, lost dit probleem tijdelijk op. Er wordt in ieder geval hard gewerkt aan een permanente oplossing. Mijn excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

14 reacties

Hier ook storing met entone box na update. We kunnen de box niet meer uitzetten, anders krijgen wij storing en moeten wij het helemaal opnieuw herstarten.

Reputatie 7
Badge +8

@Nicojanssen62 @GGir Deze problemen zijn bij ons bekend en in onderzoek bij de technische dienst om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Wanneer je op ‘Ok’ klikt tijdens de melding zou het in de meeste gevallen voor nu moeten helpen. De TV Box van de stroom halen, lost dit probleem tijdelijk op. Er wordt in ieder geval hard gewerkt aan een permanente oplossing. Mijn excuses voor het ongemak!

Ik moet ook iedere keer bij aanzetten ok drukken. Ook als de box uit is geeft hij 2 blauwe puntjes ipv de tijd.
Tv pauzeren en daarna verder spoelen doet hij niet meer. 
Ik heb uiteraard modem en tv box van de stroom afgehaald opnieuw opgestart, maar blijft dit doen.


Zijn jullie al verder met het onderzoek

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sweettom, welkom op onze Community!

Het klopt inderdaad dat de klok tijdens stand by niet meer werkt. Hier komt in augustus een update voor. Ik zie dat je twee verschillende TV Boxen hebt, ervaar je dit op beiden?

 

Wat ik eventueel voor je kan doen is de TV Boxen omruilen voor de Amino Aria 610. Hiermee verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | T-Mobile Thuis. Kan je mij laten weten of ik dit voor je kan doen?

Hi @Sweettom, welkom op onze Community!

Het klopt inderdaad dat de klok tijdens stand by niet meer werkt. Hier komt in augustus een update voor. Ik zie dat je twee verschillende TV Boxen hebt, ervaar je dit op beiden?

 

Wat ik eventueel voor je kan doen is de TV Boxen omruilen voor de Amino Aria 610. Hiermee verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | T-Mobile Thuis. Kan je mij laten weten of ik dit voor je kan doen?

Is dat ook een optie voor ons? Naast het gebrekige functionaliteit is de entone ook heel erg langzaam met de nieuwe update.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @GGir zeker is dat een optie voor jullie!

Ik heb het gelijk voor je in gang gezet. Cloud Opnemen kun je na de installatie zelf aanzetten in My T-Mobile! Daar kan je de zending ook volgen. Wil je mij, na de installatie, een terugkoppeling geven of alles nu beter werkt?

 

Ook zie ik dat je nog in bezit bent van een DrayTek modem, dit is een ietwat verouderd model en worden geen updates meer voor uitgestuurd. Deze kan ik ook voor je vervangen, dan ontvang je de Zyxel T-50. Voor de installatie moet er dan wel een monteur langs komen, hij komt dan het modem en Media Converter installeren. Kan je mij laten weten of ik dit ook voor je kan doen?

Hi @GGir zeker is dat een optie voor jullie!

Ik heb het gelijk voor je in gang gezet. Cloud Opnemen kun je na de installatie zelf aanzetten in My T-Mobile! Daar kan je de zending ook volgen. Wil je mij, na de installatie, een terugkoppeling geven of alles nu beter werkt?

 

Ook zie ik dat je nog in bezit bent van een DrayTek modem, dit is een ietwat verouderd model en worden geen updates meer voor uitgestuurd. Deze kan ik ook voor je vervangen, dan ontvang je de Zyxel T-50. Voor de installatie moet er dan wel een monteur langs komen, hij komt dan het modem en Media Converter installeren. Kan je mij laten weten of ik dit ook voor je kan doen?

Prima, zo zijn we helemaal up to date!

Reputatie 7
Badge +9

@GGir top! Ook dit heb ik direct voor je in gang gezet. Je ontvangt een bericht om een afspraak in te plannen met de monteur voor de installatie!

Hi @Sweettom, welkom op onze Community!

Het klopt inderdaad dat de klok tijdens stand by niet meer werkt. Hier komt in augustus een update voor. Ik zie dat je twee verschillende TV Boxen hebt, ervaar je dit op beiden?

 

Wat ik eventueel voor je kan doen is de TV Boxen omruilen voor de Amino Aria 610. Hiermee verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | T-Mobile Thuis. Kan je mij laten weten of ik dit voor je kan doen?

Tommie ja graag dan beiden vervangen. Je moet bij allebei nu eerst ok doen.

Ik neem aan dat de 5 euro die ik betaal voor de hdd box er dan afgaat?dan zal ik idd cloud opnemen moeten instellen.

bedankt voor je snelle reactie

gr sweettom

Reputatie 7
Badge +9

@Sweettom ik zie dat je momenteel nog gebruik maakt van een actie die niet meer bestaat, namelijk de gratis TV Box (die je destijds met jouw abonnementsstart ontving) Deze korting kan ik technisch gezien niet meer toepassen, daarom kan ik er een eenmalige korting van welke bestaat uit 12 maanden keer het maandbedrag van € 5 voor de korting op de tweede TV Box. Hiermee kom je op hetzelfde maandbedrag uit na de vergoeding. Jammer genoeg kan ik deze vergoeding niet geautomatiseerd maandelijks laten toepassen, daarom zal ik het bedrag à € 60 in één keer vergoeden. Dit zie je dan in mindering gebracht worden op een volgende factuur. 

Is prima. Bedankt voor het meedenken.

gr sweettom

Reputatie 7
Badge +9

@Sweettom bedankt voor je snelle reactie! 

Ik heb alles voor je in gang gezet, je ontvangt hier een bericht van. Je zending kun je volgen in My T-Mobile!

@GGir top! Ook dit heb ik direct voor je in gang gezet. Je ontvangt een bericht om een afspraak in te plannen met de monteur voor de installatie!

Top, bedankt voor de goede service !

@Sweettom bedankt voor je snelle reactie! 

Ik heb alles voor je in gang gezet, je ontvangt hier een bericht van. Je zending kun je volgen in My T-Mobile!

Super thanks

Reageer