Beantwoord

erotiek kanalen wel besteld maar geen op mn tv

  • 2 June 2022
  • 9 reacties
  • 2771 Bekeken

Heb sinds 27- 4-22 tmobile thuis, alles werkt behalve nu ik extra zender pakket heeft aangevraagd nog steeds geen zenders a la Carte terwijl ik er wel voor betaal hoe zit dit al 3 a 4 x gebeld maar nog steeds niks ondernomen blijkt 🤨🤨🤨wel m’n twijfels over hoe dit verder loopt anders maar weer terug naar Ziggo wie kan mij hiermee helpen!!!!

icon

Beste antwoord door TMTV 2 June 2022, 19:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Erwinv75 

Heb je de mediaconverter en/of modem al eens opnieuw opgestart en als je in je T-Mobile thuis account kijkt is het pakket wel actief?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Erwinv75,

Welkom op de Community!

Op welke manier kijk je TV? Via een tv-box of gebruik je een van de app-varianten voor bijvoorbeeld Chromecast, Samsung of Apple TV? Het ‘pretpakket’ kun je alleen kijken als je de tv-box hebt. De app-stores staan namelijk geen pikante kanalen toe. Dat geldt ook voor de smartphone-apps. Je kunt de stoute zenders wel kijken via de webversie in je browser. Als ze daar ook niet zichtbaar zijn, is er misschien iets misgegaan met de bestelling. Dan kan een moderator je verder helpen zodat je snel weer van de ondeugende filmpjes kunt genieten.

 

Ik heb Apple TV en alles al 4x gereset en nog steeds geen erotiek kanalen wel horde tv en van de andere pakketten heb ook de leeftijdsgrens naar 18 gezet maar nog steeds niks😔😢😢

Reputatie 7
Badge +6

Deze zenders kun je niet op een Apple TV kijken, ook niet als je de leeftijdsgrens op 18 zet. Mag niet van Apple. Dan zit er niks anders op dan via je browser kijken of toch een tv-box bestellen.

Kan ik naast Apple TV dan ook de tv box van tmobile plaatsen????

Reputatie 7
Badge +6

Ja, je kunt via My T-Mobile Thuis een tv-box bestellen. Daarop zijn alle zenders te zien. Hou er wel rekening mee dat de box met een internetkabel met de router verbonden moet worden, dat je nog een vrij stopcontact hebt en nog een vrije HDMI-ingang op je tv.

Dat kastje heb ik al of nog nieuw in de doos dus dan die installeren naast m’n Apple TV dan is het geen probleem en kan ik alle zenders zien???

Reputatie 7
Badge +6

Ja, als je het kastje geïnstalleerd hebt, krijg je eenmalig de vraag om in te loggen met je TV-klantnummer en pincode, net als op de Apple TV. Die gegevens vind je in My T-Mobile Thuis of in de brief. Als het goed is, heb je dan alle kanalen tot je beschikking.

Top dank jullie wel voor deze hulp nooit geweten dat Apple geen censuur uitzend😜😜😜