Error 514999 TV opname mislukt

  • 22 December 2020
  • 58 reacties
  • 1511 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 13 reacties

Vandaag eens lekker gaan zitten voor 5 opgenomen afleveringen van Shetland van NPO2. Maar bij aflevering 2 blijft mijn tv beeld zwart. Daarna reageert de box nergens meer op, alleen wanneer ik de stekker eruit haal, start hij weer op met zelfde probleem als gevolg. Tot 3x keer toe geprobeerd. (Andere opnames wel te bekijken.) Geprobeerd om afl. 2 op mobiel via de app af te spelen, werkt ook niet. Scherm blijft zwart, en geeft aan error 514999. Toch niet de bedoeling dat je niet op opnames vertrouwen kunt. Hoe lossen we dit op zodat ik de aflevering alsnog kan terug kijken? (Via terugkijken niet meer mogelijk)

Laatst ook aantal problemen gehad met Blindspot. Dat wordt normaal altijd opgenomen, nu stond er een roze wolkje met kruis, opnamefout. En via terugkijken krijg ik de melding: terugkijken wordt niet ondersteund voor dit programma. Gaat om aflev. van 19 dec. op Veronica. De aflev. van 18 dec net voor middernacht was wel goed opgenomen en is ook terug te kijken. Waarom zit hier verschil in?

Dank alvast.


58 reacties

Reputatie 7

Hi @Irene007, heel graag gedaan! Ik blijf dit meerdere keren per week voor je checken. Dat kan ik me helemaal voorstellen, dus ik zit hier bovenop. Voor jou ook alvast een top 2023! 🎈

Reputatie 7

Hi @Irene007, ik heb heel goed nieuws! De uitrol van de fix voor TLC staat gepland voor morgen. Kun je morgen aan het eind van de dag (of overmorgen) laten weten of je weer probleemvrij bent? Ik kijk uit naar een update morgen of overmorgen. 

Hoi Lisa, de programma's van TLC zijn weer te bekijken maar nu werken de opgenomen programma's van Net5 van een week geleden weer niet. HELP. Dat ik hiervan baal is een understatement. Een compensatie lijkt me onderhand wel eens op z'n plaats. Jouw schuld niet, dat weet ik hoor! Groet, Irene

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Irene007, dat los ik graag voor je op! Kijk je de opname terwijl de live uitzending van hetzelfde programma nog loopt? Ervaar je dit probleem alleen via de Tv? of ook op andere apparaten? Ik kan je garanderen dat er een compensatie komt. Hiervoor moeten we wel eerst het probleem oplossen. Dat is natuurlijk ook een voordeel voor jou! Hoor graag van je terug.

Hoi Tommie, opgenomen programma's van Net5 zijn na een week niet meer terug te kijken. Ik kijk ze niet terwijl het programma nog bezig is. De programma's zijn zowel via de tv als telefoon niet terug te kijken. Het voordeel van programma's opnemen zou moeten zijn dat je ze kunt terugkijken wanneer je wil en niet binnen een week want dan heb ik de betaalde dienst niet nodig. Dat kan zonder ook. Dit geeft nu al maanden problemen.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Irene007, ik heb vanmorgen te horen gekregen dat het opgelost moet zijn. Kan je dit voor mij checken? Zo niet, laat het even weten dan zorg ik ervoor dat er een nieuwe test wordt uitgevoerd.

Ha Tommie, ik heb 2 series van 10 januari van Net5 opgenomen en die kan ik niet terugkijken. Net weer geprobeerd. De andere opnames zijn van 17 januari. Deze zal ik laten staan tot na 24 januari om te testen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Irene007, bedankt voor je terugkoppeling! Graag vernemen we na 24 januari hoe het gegaan is. Nog een mooie zondag toegewenst!

Reageer