Beantwoord

Error. Er heeft een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het aub later nog een keer



Toon eerste reactie

130 reacties

Reputatie 2

Hoi @Jason,

Ik wilde je  even laten weten dat gisterenavond Fox het wel even weer deed, zo rond 22 uur. Deze ochtend ligt hij er helaas weer uit.  In de overige zenders nog geen verschil, die doen bet nog steeds niet. 

Groet Chantal 

Reputatie 2

 

Hoi @Brian @Jason @Boris @Lisa 

Alle tv zenders inmiddels nagekeken en deze doen het allemaal in de vernieuwde TV compleet test. Ik heb de radiozenders even gelaten voor wat het is.

Ik ben blij dat het in deze testomgeving wel werkt.  wanneer loopt deze test af? 

 

Ik merk wel dat het menu in het scherm tijdens  het schakelen in de nieuwe omgeving niet erg prettig werkt met de afstandsbediening. Als je OK drukt bijvoorbeeld is omslachtig.

Ook het terugkijken van programma's als tv gemist is niet prettig en onoverzichtelijk. Als je dan het wilt terugkijken via zoeken dan zie het  programma er niet tussen staan, terwijl je het via het scrollen door terugkijken overzicht het wel  ziet staan. Heel onhandig. 

Gr. Chantal 

Hoi @Boris en @Jason ,

 

Zoals aangegeven heb ik alle zenders gecheckt en van de lokale omroepen doen niet alle zenders het. De melding blijft hetzelfde die wordt gegeven op die zenders.

 

Ik kreeg trouwens ren mail dat wij kennelijk het compleet vernieuwe TV compleet willen testen vanaf 27 mei a.s. Daar wisten we niks van, maar is dit dan een vervolg op onze meldingen om te kijken of het daarmee is opgelost? 

Hoelang duurt deze test?

 

Ik hoor het graag.

 

Groet, Chantal 

Ik heb net alles gereset en nog steeds geen lokale omroep. 

Hi allemaal, 

Ik was erg benieuwd of jullie verschil merken en dat de wijzigingen hebben geholpen. Ervaren jullie het probleem als opgelost?

Ik heb nog steeds geen lokale omroep zenders.  

Hoi, ik heb sinds een dag nergens beeld op mijn televisie, ik heb de router en modem gereset via de juiste methode, meerdere keren. Ik heb wel internet en telefoon. Ik heb nog de oude glasvezel router en interactieve tv met harddisk. Mijn opgenomen programma’s doen het wel gewoon. Ik zie ook de gids onderin mijn beeld staan met de juiste programma’s die op dat moment op tv zijn. De gids werkt ook gewoon maar begin gemist of terugkijken werken beide niet.

radio via de tv doet het ook niet. 

Het lijkt er op  dat er helemaal geen signaal meer doorkomt via LAN3 en LAN4, maar de tv gids dus wel.

Volgende week komt er wel een monteur voor de omzetting van mijn internet maar tv zou hetzelfde blijven, niet naar het nieuwe interactieve tv kastje dus.

Kunnen jullie iets zien of er een instelling verkeerd staat?

Groet,

remco

Reputatie 2

Goedemorgen @Boris en @Brian,

Zojuist gekeken of alle zenders het weer doen en jawel ze zijn weer in de lucht. Tof dat het is opgelost!! 👍🙏😀

Jammer dat het bijna 14 dagen duurde,  maar het is gefixt!! 

Blij om te lezen dat dat bij  @dovidenja ook het geval is. En ook ik zou willen weten wat de oorzaak is geweest, gewoon uit pure nieuwsgierigheid. 

Is het bij de anderen @soepkip67 @Andersoms @fbergman @RichardP23   ook opgelost?

Fijne dag!

Groetjes Chantal 

Sorry voor mijn late reactie, maar ik kijk niet dagelijks TV en ik zit niet dagelijks op dit forum. 

Maar rond deze tijd heeft het weer gewoon gewerkt, ik zie dat er nu bij jullie weer errors zijn (op dit moment heb ik het zelf niet getest) dit is een vervelende situatie T-Mobile. Is het niet eens tijd op updates te versturen voor de set-top-boxes? 

Reputatie 2

Hi @Jason, @dovidenja,

Dank voor jullie reacties. We vinden het ook allemaal erg vervelend maar hopelijk komt er wel snel een blijvende oplossing voor alle klanten van T-mobile.

Deze foutmelding is bij ons op beide TV boxen en bij beide boxen ook dezelfde tv-zenders die  niet meer werken. 

Er zit een devolo tussen omdat een rechtstreekse aansluiting niet mogelijk is. Voor deze oplossing is vanaf het begin van aansluiting (december 2019) gekozen op aanraden van jullie eigen installateur, zoals bij jullie bekend. 

Wi-Fi verbinding is ook regelmatig een probleem (=glasvezel). Alles opnieuw opstarten is voor de Wi-Fi vaak wel een oplossing maar voor de tv-zenders helaas niet. 

Geen idee of het iets met elkaar te maken herft, maar meld het wel. 

Hoor graag hoe verder.

 

Groet Chantal 

 

CC @Boris @Brian @Cal

 

Krijg je compensatie voor de dagen dat je geen zenders heb gehad?

Reputatie 2

Tot nu toe werken alle zenders weer. Zou er misschien een compensatie kunnen komen voor de dagen dat je niet alle zenders heb gehad. 

Daar zitten wij ook nog steeds op te wachten. Nog steeds niks over  vernomen @Jason @Boris @Lisa

Reputatie 2

Dankjewel Tom.

Fijn om te weten dat we niet de enige zijn.

Hopelijk komt er snel een oplossing cq update. Is toch wel jammer, heb nu carnavalitems gemist op omroep Brabant...😪

Groet Chantal 

Reputatie 7
Badge +8

Hi all, we hebben in de loop van de dag NPO 1, 2 en 3 inderdaad weer hersteld, goed om te horen dat de aanpassing heeft gewerkt! Voor de regionale zenders is dit niet het geval en we zijn hier nog mee bezig maar ook dit is hopelijk snel verholpen. Excuses voor het ongemak!

Ik zit  zoon twee weken op die nieuwe interface en nu zit ik weer op de oude interface sinds vanmorgen .Weten jullie daar de reden van .En ik weet dat hier niet thuis hoort sorry 

Hi @jeroen762,

Dank voor de terugkoppeling en jammer dat de oplossing van korte duur was. Ontbreken enkel de regionale zenders of missen er ook nog andere zenders? Betreft het elke regionale zenders, of ontvang je sommige regionale zenders wel? Ik hoor het graag zodat ik mijn best kan doen om dit zo adequaat  mogelijk aan te pakken!

Het betreft enkel de regionale zenders. Die doen het helemaal niet. 

Reputatie 1

@Boris @Brian @Cal @Jason  @Vincenzo26 Goedemorgen allen,

Wij hebben in ieder geval Omroep Brabant weer en enkele andere zenders die wij vaak kijken, ik heb echter nog niet de gehele lijst ontbrekende zenders gecontroleerd. Er lijkt dus iets verandert te zijn!?
Ik ben benieuwd of de andere gebruikers ook de zenders weer terug hebben?
Ik ben wel geïnteresseerd in wat er dan gedaan is om dit voor elkaar te krijgen...

Met vriendelijke groet,
Tom

Reputatie 2

Hoi @Jason en @Boris ,

Dinsdag a.s. zal ik alles uitgebreid checken.

 

Groet, Chantal 

Reputatie 7
Badge +13

Goedemorgen @dovidenja, @Vincenzo26 en all, we hebben afgelopen weekend een workaround live gezet waarmee de problemen verholpen zouden moeten zijn. 

@dovidenja Bedankt voor je update! 

Werken de zenders bij de de andere gedupeerde gebruikers ook weer? 

Thanks alvast voor jullie updates!

Reputatie 1

Goedemorgen @Boris ,

Bij thuiskomst gisteren bleek dat (op een enkele zender die wij toch niet kijken na) alles weer te zien is!
Super fijn dat de kleine meid nu weer Zappelin Extra kan kijken en de rest van het gezin weer als vanouds kan genieten van alle zenders!

Mag ik uit technische nieuwsgierigheid vragen wat het probleem en de oplossing nu eigenlijk waren?

Ik hoop dat de problemen bij iedereen nu opgelost zijn..

Dank voor de hulp en een fijne dag verder!

Met vriendelijke groet,
Tom

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Vincenzo26, bedankt voor je antwoord en toelichtingen. We gaan er snel een sluitende oplossing voor vinden! Misschien een gekke vraag gezien het feit je opmerkt dat je van een Devolo gebruikmaakt, ik zie in LAN-poort twee weliswaar een poortsnelheid van 1000 Mbit/s, maar geen aangesloten Devolo. Wel zie ik beide TV Boxen verbonden op die poort dus dat zou impliceren dat ze inderdaad met een powerline aangesloten zijn op die poort. Afijn, dat is verder niet interessant voor jou natuurlijk. 

Ik heb het onderzoek heropend en wacht nu op een antwoord → houd er alsjeblieft rekening mee dat de gemiddelde verwerkingstijd bij onze technische dienst vier tot zes dagen bedraagt. Dat betekent dat zij momenteel cases oppakken van vier tot zes dagen geleden, niet dat het per definitie dan ook binnen die termijn opgelost zal zijn. 

Een laatste check met jou: staan toevallig de favorieten aan? 

 

 

Reputatie 2

Hoi @Jason @Brian @Boris @Cal ,

Nog een zender die er uit ligt sinds vandaag. 165 Ziggo Sport Tennis.  Nog even en ook dat pakket ligt er geheel uit...!?? 

Dat zou toch wel belachelijk zijn, 2 extra  pakketten waar je geen of maar gedeeltelijk gebruik van kunt maken, maar wel de volle pond betalen. Stof tot nadenken lijkt me zo voor team T-mobile hoe hier mee om te gaan??. 

 

Gr. Chantal 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Vincenzo26, helemaal geen probleem! Ik zeg altijd maar: geen bericht, is goed bericht. Super fijn om te lezen dat de TV Boxen geen problemen meer geven, yeah. Wat betreft je vraag over TV Anywhere: goed dat je dit aanstipt. Graag wil ik dubbelchecken of ik je goed begrijp. Maak jij momenteel gebruik van de webbrowser versie, aangezien je aangeeft dat jij dit op de laptop bekijkt? Zo ja, heb jij dan in de App ook dezelfde problemen?

Bevind jij je op dit moment in de EU? Dit is altijd één van de voorwaarden waar je aan moet voldoen om goed van TV Anywhere gebruik te kunnen maken. Ook wil ik bij je checken of jij voldoet aan deze webbrowser eisen? 

  • Google Chrome: vanaf versie 89
  • Firefox: vanaf versie 4
  • Internet Explorer: versie 11
  • Microsoft Edge: vanaf versie 14
  • Safari: versie 8+

Als jij voldoet aan deze voorwaarden, hoor ik graag van je of jij deze problemen ook ervaart wanneer je de laptop bekabeld hebt aangesloten. Kan jij dit aan mij doorgeven? Dan ga ik graag verder voor je aan de slag! 😊

Reputatie 2

@Boris @Brian @Cal @Jason daar ben ik weer. pfff.. Nu doen alle zenders van Film1 het niet; zendernummers 350, 351, 352 en 353. 

ook niet na het opnieuw herstarten en connecten. 

 

kunnen jullie dit weer snel oplossen?

 

Groet Chantal 

fijne paasdagen 🤷‍♀️

 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi allemaal, het onderzoek is nog in volle gang, zodra er mee bekend is plaatsen we direct een update. 

Reputatie 1

Hallo @Brian @Jason @Boris @Lisa 

Bij ons sinds afgelopen zaterdag geen lokale omroepen meer en enkele andere zenders ontbreken ook weer…
Het blijft vreemd dat dit soort zaken van het ene op het andere moment weer optreden>
Ik heb de hele boel gereset, maar dit mocht niet baten. Ik krijg overigens ook geen nieuwe omgeving zoals @Vincenzo26  bijvoorbeeld wel…
Hoop dat het nu echt snel voor eens en altijd opgelost word.

Mvg Tom

Reputatie 2

Hoi @Lisa,

Zojuist ontving ik een mail van T-mobile betreffende de vergoeding :astonished:
Ik sluit me aan bij de vraag van @Vincenzo26  en @jeroen762 , de vergoeding staat naar mijn beleving totaal niet in verhouding tot alle ergernis en daarnaast de tijd die we hier op het forum hebben moeten besteden om te trachten alles weer op orde te krijgen.

Met vriendelijke groet,
Tom

Helemaal mee eens @dovidenja @jeroen762 @Lisa 

Reputatie 2

Goedemorgen @Boris en @Brian,

Zojuist gekeken of alle zenders het weer doen en jawel ze zijn weer in de lucht. Tof dat het is opgelost!! 👍🙏😀

Jammer dat het bijna 14 dagen duurde,  maar het is gefixt!! 

Blij om te lezen dat dat bij  @dovidenja ook het geval is. En ook ik zou willen weten wat de oorzaak is geweest, gewoon uit pure nieuwsgierigheid. 

Is het bij de anderen @soepkip67 @Andersoms @fbergman @RichardP23   ook opgelost?

Fijne dag!

Groetjes Chantal 

Reageer