Beantwoord

Error. Er heeft een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het aub later nog een keer


Reputatie 2

Hoi, Ik heb sinds een paar weken dat ik op een 3-tal zenders deze melding in beeld krijg; Error. Er heeft een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het aub later nog een keer. Ik heb al diverse malen alles vanaf het begin opnieuw opgestart. Eerst alle kabels uit de TV box gehaald. de modem opnieuw gestart. de stroomkabel in de TVbox gedaan, pas bij de vraag op het scherm de internetkabel aangesloten en nog steeds krijg ik alleen op deze zenders deze melding terug. 

Er zit wel een switch tussen, maar deze zenders hebben het voorheen wel gedaan. Ik vind dat dus heel raar dat het nu ineens niet meer zou werken. 

Hebben jullie een oplossing?

Alvast bedankt en fijn weekend!

Groet, Chantal

icon

Beste antwoord door Boris 18 February 2021, 16:04

Bekijk origineel

130 reacties

Reputatie 2

Hallo @Boris , @Brian en @Cal ,

Al de hele ochtend doen de zenders Omroep Brabant en History Channel het niet. Het begint toch  niet  weer  he?

Groet Chantal 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Vincenzo26, de problemen met History Channel en lokale omroepen zouden enige tijd geleden volledig verholpen moeten zijn. 

Er kan een tijdelijke bug opgetreden zijn waardoor je gedurende een korte periode geen gebruik hebt kunnen maken van deze zenders, maar ik zie verder geen obstructies en blokkades in de lijn dus ik zou je willen adviseren om de volgende methode te gebruiken zodat eventuele verstoringen meteen herstellen:

Voer een reset uit zonder internetkabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Mocht dit toch nog geen hulp bieden, dan wil ik je graag verzoeken om beide Aria 610's volledig te resetten volgens de methode in dit topic: Hoe reset ik de TV Box? → Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat een factory reset ervoor zorgt dat alles teruggezet wordt naar de fabrieksinstellingen. Dit betekent dat je het TV-klantnummer en de TV-pincode opnieuw dient in te voeren wanneer alles opgestart is. Beiden kun je vinden wanneer je inlogt op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account: Dashboard My T-Mobile Thuis.

Succes en als ik je nog kan assisteren bij het vinden van een oplossing, laat het me dan zeker weten!

Reputatie 2

Hoi @Jason,

De zenders omroep brabant en History Channel doen het weer zonder dat ik ook maar iets heb gereset of zo. bijzonder is het. 

 

mocht  het weer gebeuren dan zal ik kijken of jouw oplossing nodig is om het weer te laten werken.

Groet Chantal 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Vincenzo26, hartstikke fijn dat het weer werkt, ik heb enkel een reprovisie uitgevoerd om de TV opnieuw naar het modem te versturen (het signaal), maar fijn dat het wellicht daarmee verholpen is! 😄 

Stel gerust nog vragen indien je die hebt en ik ben altijd bereid om je te helpen. Een geweldig, zonnig weekend toegewenst!

Reputatie 2

Hoi @Jason,

Dankje.

Jij ook een fijn en zonnig weekend!

Groet Chantal 

Reputatie 2

@Boris @Brian @Cal @Jason daar ben ik weer. pfff.. Nu doen alle zenders van Film1 het niet; zendernummers 350, 351, 352 en 353. 

ook niet na het opnieuw herstarten en connecten. 

 

kunnen jullie dit weer snel oplossen?

 

Groet Chantal 

fijne paasdagen 🤷‍♀️

 

Reputatie 2

Hoi @Boris @Brian @Cal @Jason ,

Nu (8.30uur) zie ik dat er wat meer zenders  zijn bijgekomen die het niet doen en dezelfde fourmelding geven. alweer.... 

 

Het gaat om de zenders;

513 Omroep Brabant 

350 t/m 353 alle Film 1 zenders 

132 Eurosport 2

162 Ziggo sport golf

164 Ziggo sport docu 

243 Euronews

296 MyZen

716 BredaNu

746 HalloGilzeenRijen

718 LangstraatTv

Waarom nu toch weer??? 

Groet Chantal 

 

Reputatie 1

Hoi @Boris @Brian @Cal @Jason @Vincenzo26 ,

En ja hoor net zoals bij Chantal hebben wij ook nog steeds last van plots uitvallende en vanzelf terugkomende zenders. Het lijstje van Chantal komt aardig overeen met de zenders die wij missen…

Het begint nu toch echt irritant te worden als ik heel eerlijk ben.
Jullie moeten nu toch ook wel inzien dat de normale procedure van alles resetten een beetje “vreemd” word om als oplossing aan te dragen. Tot op heden zijn de problemen spontaan of door interventie van T-mobile opgelost.

Ik zou toch graag eens het achterliggende probleem van deze uitvallende zenders willen weten. Deze stroring wordt naar mijn beste weten nooit vermeld op My T-mobile (lijkt me toch een regionale aangelegenheid), er staat : Er is op dit moment op jouw adres geen storing bekend. Het lijkt wel of jullie dit niet willen vermelden.

Als eerder vermeld werk ik zelf op een service-afdeling, als ik dit zou presteren bij een klant dan zouden mijn baas en de klant verre van tevreden zijn… Dit is overigens niet persoonlijk bedoeld maar richting de T-mobile Thuis provider in zijn geheel.

Wanneer komen jullie nu eens met een oplossing welke voorkomt dat we ons hier steeds weer moeten gaan melden en vragen om alles weer recht te zetten. Jullie moeten toch ook in gaan zien dat dit eigenlijk niet kan, trek eens een parallel met een auto :  als ik net zo vaak voor hetzelfde probleem met mijn auto naar mijn garage zou moeten, nou dan zou die auto echt niet lang meer in mijn bezit zijn….

Hopende op een volledige en blijvende oplossing wens ik iedereen alsnog een fijn lang weekend !

Met vriendelijke groet,
Tom

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Vincenzo26, sorry dat het weer opspeelt en bij zoveel zenders ook: dat gaan we herstellen. Heb je dit bij beide TV Boxen? Geldt dit voor de box die op de Samsung TV aangesloten is, alsmede voor die op de Panasonic TV?

Bedankt voor de aanvullende info, ik voeg het na jouw bevestiging meteen toe aan een nieuwe notitie!

Hoi @dovidenja, je hebt helemaal gelijk dat er een definitieve oplossing moet komen, maar voordat er zo'n eindfix wordt gevonden, is het vaak een proces van elimineren en uitsluiten. Dat vergt soms irritant veel tijd, maar is nodig om de boosdoener te achterhalen zodat het volledig hersteld kan worden. In dit geval heb je meer aan een totaaloplossing dan een zalvende werking dus daar zijn we naarstig naar op zoek. 

Deze specifieke foutmelding komt overigens enkel nog bij jullie voor, dat maakt het reproduceren van het probleem ietwat lastiger. Natuurlijk nooit bedoeld als excuus, want ook individuele gevallen dienen net zo secuur opgepakt te worden, maar meer een duiding van waarom het in dit geval langer duurt. Ervaar jij de foutmelding op de zenders ook op beide TV Boxen?

Reputatie 2

Hi @Jason, @dovidenja,

Dank voor jullie reacties. We vinden het ook allemaal erg vervelend maar hopelijk komt er wel snel een blijvende oplossing voor alle klanten van T-mobile.

Deze foutmelding is bij ons op beide TV boxen en bij beide boxen ook dezelfde tv-zenders die  niet meer werken. 

Er zit een devolo tussen omdat een rechtstreekse aansluiting niet mogelijk is. Voor deze oplossing is vanaf het begin van aansluiting (december 2019) gekozen op aanraden van jullie eigen installateur, zoals bij jullie bekend. 

Wi-Fi verbinding is ook regelmatig een probleem (=glasvezel). Alles opnieuw opstarten is voor de Wi-Fi vaak wel een oplossing maar voor de tv-zenders helaas niet. 

Geen idee of het iets met elkaar te maken herft, maar meld het wel. 

Hoor graag hoe verder.

 

Groet Chantal 

 

CC @Boris @Brian @Cal

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Vincenzo26, bedankt voor je antwoord en toelichtingen. We gaan er snel een sluitende oplossing voor vinden! Misschien een gekke vraag gezien het feit je opmerkt dat je van een Devolo gebruikmaakt, ik zie in LAN-poort twee weliswaar een poortsnelheid van 1000 Mbit/s, maar geen aangesloten Devolo. Wel zie ik beide TV Boxen verbonden op die poort dus dat zou impliceren dat ze inderdaad met een powerline aangesloten zijn op die poort. Afijn, dat is verder niet interessant voor jou natuurlijk. 

Ik heb het onderzoek heropend en wacht nu op een antwoord → houd er alsjeblieft rekening mee dat de gemiddelde verwerkingstijd bij onze technische dienst vier tot zes dagen bedraagt. Dat betekent dat zij momenteel cases oppakken van vier tot zes dagen geleden, niet dat het per definitie dan ook binnen die termijn opgelost zal zijn. 

Een laatste check met jou: staan toevallig de favorieten aan? 

 

 

Reputatie 2

Hoi @Jason,

Zojuist even gekeken; ja de favorietenlijst staat aan op beide TV-boxen.

Als ik die uitzet en alle zenders aan zet, dan doen nog meer zenders het niet. Ik heb ze even voor je genoteerd, maar ben bang dat het weer zo'n lange lijst wordt als dat @dovidenja 1 maand terug ook al had doorgegeven. Namelijk de volgende zenders:

018 Zender van de Maand

103 NPO 3 HD GOS

132 Eurosport 2

162 Ziggo sport Golf

164 Ziggo sport Docu

241 CNN

242 BCC World News

243 Euronews

260 NPO Nieuws

296 myZen

350 t/m 353 Film1

381 NPO 2 Extra

391 DAS Erste ADR

393 WRD

421 TV5 Monde Europe

501 NH

502 AT5

503 TV West

504 Omroep Frysland

505 TV Noord

506 RTV Drenthe

507 TV Oost

508 Omroep Flevoland

509 Regio TV Utrecht

510 TV Gelderland

511 TV Rijnmond

512 Omroep Zeeland

513 Omroep Brabant

524 L1 TV

700 Siris TV

702 RN7 TV

705 Omroep Kontakt

707 DRTV

708 Schie TV

713 Studio 040

714 Lelystad TV

716 BredaNu

718 LangstraatTV

720 RTV Dordrecht

722 RTV Lansingerland Berkel en Rodenrijs

723 1Twente

726 RTV Elburg

727 RTV Slingerland

728 A1Regio TV

729 Salto1

730 Sol2

733 VOSTV

734 BO

735 RTV Favoriet

736 RTV Baarn

737 ZF Minfobox

738 Studio Alphen

740 Merwe TV

741 Omroep Berg en Dal

742 FeelGoodTV

743 EVA

744 IdeaalTV

746 HalloGilzeRijen

747 Omroep Spakenburg

751 Centraal TV

752 LOCO TV

753 TV Nunspeet

754 Omroep Horst ad/ Maas

758 Kijk Almere

766 Regio FM TV

768 Omroep Helmond

779 RTV Ijsselmond

782 ZO!34

789 D TV Uden

791 LON TV

796 LEO TV

812 DB TV

827 Omroep Tilburg

828 Landerd TV

829 Den Haag TV

830 RTV Horizon

837 Omroep Best

856 GO TV

859 Land van Cuijk TV

861 Omroep Lingerwaard

862 TV Aalsmeer

863 RTV Zeewolde

864 RTV Hollands Midden

865 Omroep Nuenen

 

Typisch dat het nu weer zo'n lange lijst is van zenders die niet werken. Het lijkt me dat het probleem de vorige keer toch niet helemaal getackeld is. 

Succes met het vinden van dé oplossing. Hopelijk tot snel. 

 

Groet, Chantal 

Reputatie 7
Badge +16

@Vincenzo26 en @dovidenja We hebben het officieel gemeld voor grootschalig onderzoek. Het lijkt een probleem te zijn in de omgeving van Rijen, Gilze, Vught en Tilburg: 

Sorry voor het ongemak (alweer)!

@Jason Hoi Jason, ik zie dat je twee dagen geleden een melding hebt gemaakt dat er een grootschalig onderzoek plaats gaat vinden in o.a. mijn woonplaats Vught. Ik wil bij deze de melding maken dat wij ook te maken hebben met het probleem dat een aantal zenders niet werken. Voor mij zijn dit toevallig de zenders die ik het meest gebruik. ESPN 1, 2 en 3 werken perfect, echter ESPN 4, 5, 6 werken niet. 

Wat heb ik inmiddels al gedaan: alle stappen meerdere keren doorlopen welke op de website vermeld worden. Echter zonder resultaat.

Verder werkt internet en tv goed, echter het is vooral balen dat ik van de zenderpakketten waar ik extra voor betaal geen gebruik kan maken.

Ik hoop dat het probleem snel verholpen kan worden.

Alvast bedankt voor de medewerking.

 

Met vriendelijke groet,

Peter Daams
 

@dovidenja @Vincenzo26 @Brian @Jason

Hallo allemaal,

 

Ook hier (Vught) weer hetzelfde probleem inderdaad.

Gelukkig zie ik dat er een onderzoek komt, want dit hele probleem mag nu wel eens over zijn, zeker aangezien er ook geen enkele compensatie is in de vorm van korting op de abonnementskosten oid. 

Laten we hopen dat het dit maal snel en voorgoed opgelost wordt. 

 

Groet, Amy 

 

Het probleem doet zich ook bij mij weer voor: error melding op regionale zenders + CNN + bbc world + ARD + nog een aantal zenders. Ook in Vught, 5263

Reputatie 2

Hoi @Jason,

Helaas moet ik constateren dat er een zender bij is gekomen die het nu ook NIET meer doet met dezelfde melding, namelijk de zender 016 Fox HD. 

Is er al meer bekend over wanneer dit wordt opgepakt c.q. is opgelost?

Groet, Chantal 

Reputatie 2

Hoi @Jason,

Ik wilde je  even laten weten dat gisterenavond Fox het wel even weer deed, zo rond 22 uur. Deze ochtend ligt hij er helaas weer uit.  In de overige zenders nog geen verschil, die doen bet nog steeds niet. 

Groet Chantal 

Reputatie 2

Hoi @Jason @Brian @Boris @Cal ,

Nog een zender die er uit ligt sinds vandaag. 165 Ziggo Sport Tennis.  Nog even en ook dat pakket ligt er geheel uit...!?? 

Dat zou toch wel belachelijk zijn, 2 extra  pakketten waar je geen of maar gedeeltelijk gebruik van kunt maken, maar wel de volle pond betalen. Stof tot nadenken lijkt me zo voor team T-mobile hoe hier mee om te gaan??. 

 

Gr. Chantal 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Vincenzo26, @Andersoms, @fbergman en all, we hebben het onderzoek uitgebreid en kijken nu samen met een partner hoe we dit volledig kunnen oplossen. Ik hoop hier aankomende week (begin van de week) een concretere update voor te kunnen geven. 

Zodra het probleem volledig verholpen is, gaan we kijken naar een compensatie. Dat lijkt me wel op zijn plek gezien de omstandigheden. Sorry dat het nog aanhoudt, ik kom hier spoedig op terug!

Reputatie 2

Hoi @Jason  

Dank voor jouw berichtje. Ik ga duimen dat hieruit de oplossing komt.

Goed om te horen dat jullie hiervoor open staan. We wachten verder af.

Ik wilde je nog wel laten weten dat de zenders 023 Ketnet en 025 Disney Channel het inmiddels ook niet doen. helaas.…

We horen graag weer van je.

 

Groet, Chantal 

Reputatie 1

Beste @Jason, @Vincenzo26 en alle anderen,

Ik ben blij dat er nu goed gekeken gaat worden naar het onderliggende probleem.
Duimend voor een permanente oplossing wacht ik af…
Overigens zijn de dezelfde zenders afwezig op beide ontvangers, hierbij maak ik
geen gebruik van extra apparatuur, de ontvangers zitten ieder direct bedraad op de 2 poorten van het modem…

Met vriendelijke groet,
Tom

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Vincenzo26, bedankt voor de toevoeging van de ontbrekende zenders. Ik geef het door aan de onderzoekers!

Hoi @dovidenja, bedankt voor je update ten aanzien van de TV Boxen. Het zou in principe ook niet zo moeten zijn dat het op de ene box wel werkt en de andere niet, dan is er namelijk iets anders aan de hand dus top dat je dit controleert! 

Ik houd jullie op de hoogte!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi allemaal, het onderzoek is nog in volle gang, zodra er mee bekend is plaatsen we direct een update. 

Reputatie 2

Hi @Jason ,

 

Dank voor de update.

Hopelijk snel een resultaat, want er vallen steeds meer zenders uit. Helaas…

Wil je dat ik je daarvan op de hoogte houdt? Of  is dat overbodig?

 

Groet Chantal 

 

Groet Chantal 

Reageer