Beantwoord

Error. Er heeft een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het aub later nog een keer


Reputatie 2

Hoi, Ik heb sinds een paar weken dat ik op een 3-tal zenders deze melding in beeld krijg; Error. Er heeft een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het aub later nog een keer. Ik heb al diverse malen alles vanaf het begin opnieuw opgestart. Eerst alle kabels uit de TV box gehaald. de modem opnieuw gestart. de stroomkabel in de TVbox gedaan, pas bij de vraag op het scherm de internetkabel aangesloten en nog steeds krijg ik alleen op deze zenders deze melding terug. 

Er zit wel een switch tussen, maar deze zenders hebben het voorheen wel gedaan. Ik vind dat dus heel raar dat het nu ineens niet meer zou werken. 

Hebben jullie een oplossing?

Alvast bedankt en fijn weekend!

Groet, Chantal

icon

Beste antwoord door Boris 18 February 2021, 16:04

Bekijk origineel

130 reacties

Hoi, ik heb sinds een dag nergens beeld op mijn televisie, ik heb de router en modem gereset via de juiste methode, meerdere keren. Ik heb wel internet en telefoon. Ik heb nog de oude glasvezel router en interactieve tv met harddisk. Mijn opgenomen programma’s doen het wel gewoon. Ik zie ook de gids onderin mijn beeld staan met de juiste programma’s die op dat moment op tv zijn. De gids werkt ook gewoon maar begin gemist of terugkijken werken beide niet.

radio via de tv doet het ook niet. 

Het lijkt er op  dat er helemaal geen signaal meer doorkomt via LAN3 en LAN4, maar de tv gids dus wel.

Volgende week komt er wel een monteur voor de omzetting van mijn internet maar tv zou hetzelfde blijven, niet naar het nieuwe interactieve tv kastje dus.

Kunnen jullie iets zien of er een instelling verkeerd staat?

Groet,

remco

Reputatie 2

Hoi @Boris en @Jason ,

 

Zoals aangegeven heb ik alle zenders gecheckt en van de lokale omroepen doen niet alle zenders het. De melding blijft hetzelfde die wordt gegeven op die zenders.

 

Ik kreeg trouwens ren mail dat wij kennelijk het compleet vernieuwe TV compleet willen testen vanaf 27 mei a.s. Daar wisten we niks van, maar is dit dan een vervolg op onze meldingen om te kijken of het daarmee is opgelost? 

Hoelang duurt deze test?

 

Ik hoor het graag.

 

Groet, Chantal 

Reputatie 2

Hoi @Boris en @Jason

 

Sinds vandaag mogen we het vernieuwde TV compleet testen kennelijk. Het maakt ge erm goede eerste indruk, want hier doen de zenders NPO3, RTL7, RTL8, NET5, Veronica het bijv al niet. Dat was in de 'oude omgeving'  net opgelost. 

 

Waarom dit nu en hoe dit op te lossen?

 

Groet Chantal 

Hoi @Boris en @Jason ,

 

Zoals aangegeven heb ik alle zenders gecheckt en van de lokale omroepen doen niet alle zenders het. De melding blijft hetzelfde die wordt gegeven op die zenders.

 

Ik kreeg trouwens ren mail dat wij kennelijk het compleet vernieuwe TV compleet willen testen vanaf 27 mei a.s. Daar wisten we niks van, maar is dit dan een vervolg op onze meldingen om te kijken of het daarmee is opgelost? 

Hoelang duurt deze test?

 

Ik hoor het graag.

 

Groet, Chantal 

Ik heb net alles gereset en nog steeds geen lokale omroep. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Vincenzo26 en @jeroen762, de lokale omroepen blijven nog onbeschikbaar inderdaad. We hebben voor deze zenders een leverancierswissel gehad en dat is jammer genoeg niet zonder slag of stoot verlopen. 

RTL 5, RTL 7, RTL 8, SBS 9 en TLC zouden sinds een paar dagen weer zichtbaar moeten zijn. Ons TV team heeft een verbetering geïmplementeerd waardoor het hersteld is. Kunnen jullie dit bevestigen?

De lokale omroepen en radiozenders blijven we onderzoeken en ik hoop dat er deze week nog een herstel zal plaatsvinden, sorry voor het uitblijven van een oplossing (vooralsnog)!

Reputatie 2

 

Hoi @Brian @Jason @Boris @Lisa 

Alle tv zenders inmiddels nagekeken en deze doen het allemaal in de vernieuwde TV compleet test. Ik heb de radiozenders even gelaten voor wat het is.

Ik ben blij dat het in deze testomgeving wel werkt.  wanneer loopt deze test af? 

 

Ik merk wel dat het menu in het scherm tijdens  het schakelen in de nieuwe omgeving niet erg prettig werkt met de afstandsbediening. Als je OK drukt bijvoorbeeld is omslachtig.

Ook het terugkijken van programma's als tv gemist is niet prettig en onoverzichtelijk. Als je dan het wilt terugkijken via zoeken dan zie het  programma er niet tussen staan, terwijl je het via het scrollen door terugkijken overzicht het wel  ziet staan. Heel onhandig. 

Gr. Chantal 

Ik heb nog steeds geen lokale omroepen maar nu heb ook al geen zenders 561,560,559,554

Ik heb nog steeds geen lokale omroepen maar nu heb ook al geen zenders 561,560,559,554

En zenders 038,065,083,115,187,243,244,246,296,303,321,372,379,381,421,451,452,501,503,

Reputatie 1

Hallo @Brian @Jason @Boris @Lisa 

Bij ons sinds afgelopen zaterdag geen lokale omroepen meer en enkele andere zenders ontbreken ook weer…
Het blijft vreemd dat dit soort zaken van het ene op het andere moment weer optreden>
Ik heb de hele boel gereset, maar dit mocht niet baten. Ik krijg overigens ook geen nieuwe omgeving zoals @Vincenzo26  bijvoorbeeld wel…
Hoop dat het nu echt snel voor eens en altijd opgelost word.

Mvg Tom

Reputatie 7

Hi @Vincenzo26, heel erg bedankt voor de update! Zou jij mij misschien kunnen voorzien van een screenshot van de mail die jij een paar weken geleden van ons hebt gekregen? De testfase zou al enige tijd voorbij moeten zijn, dus ik wil graag de inhoud van de mail die jij hebt gekregen toen jij bent overgezet inzien. Ik zie graag het screenshot tegemoet! 😊

Merci voor de overige feedback! Alle tips zijn altijd welkom en nemen we mee.

Hi @jeroen762, top dat jij deze toevoegingen hier deelt! Ik heb meteen een kijkje genomen in jouw verbinding en ik zie dat zowel het modem als de TV Box al meer dan twee weken onafgebroken aan staan. Zou jij de volgende stappen eens willen proberen? Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Ik hoor heel graag of de zenders nu weer zichtbaar zijn. Wanneer jij geen verschil merkt, dan voeg ik graag deze voorbeelden toe aan het lopende onderzoek. Ik wil dit graag zo snel mogelijk voor jou fixen! 💪

Graag wil ik nog het volgende aangeven in aanvulling op wat Jason hierboven ook al aankaartte. Recent heeft er een leverancierswissel plaatsgevonden, hierbij zijn er technische problemen ontstaan waardoor een aantal zenders (voornamelijk lokale omroepen) op dit moment niet meer beschikbaar zijn. Om dit te verhelpen is er een netwerkwijziging nodig en deze staat gepland voor eind juni.

Reputatie 7

Hi @dovidenja, graag verwijs ik jou naar de update die ik hierboven heb gegeven omtrent de missende lokale omroepen! Ik had heel graag goed nieuws gegeven, maar de oplossing laat dus nog heel even op zich wachten. Zou jij aan mij kunnen laten weten welke zenders jij nog meer mist?

Ik heb een kijkje genomen in jouw profiel en ik zie dat jij nog gebruik maakt van Interactieve TV. Op het nieuwe TV platform, T-Mobile TV, is de look wat aangepast. Zou jij graag over willen naar het nieuwe platform? In dit topic kun jij alle ins en outs over het nieuwe platform lezen. Ik hoor het graag van je, want ik help je met alle liefde!

Hi @Vincenzo26, heel erg bedankt voor de update! Zou jij mij misschien kunnen voorzien van een screenshot van de mail die jij een paar weken geleden van ons hebt gekregen? De testfase zou al enige tijd voorbij moeten zijn, dus ik wil graag de inhoud van de mail die jij hebt gekregen toen jij bent overgezet inzien. Ik zie graag het screenshot tegemoet! 😊

Merci voor de overige feedback! Alle tips zijn altijd welkom en nemen we mee.

Hi @jeroen762, top dat jij deze toevoegingen hier deelt! Ik heb meteen een kijkje genomen in jouw verbinding en ik zie dat zowel het modem als de TV Box al meer dan twee weken onafgebroken aan staan. Zou jij de volgende stappen eens willen proberen? Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Ik hoor heel graag of de zenders nu weer zichtbaar zijn. Wanneer jij geen verschil merkt, dan voeg ik graag deze voorbeelden toe aan het lopende onderzoek. Ik wil dit graag zo snel mogelijk voor jou fixen! 💪

Graag wil ik nog het volgende aangeven in aanvulling op wat Jason hierboven ook al aankaartte. Recent heeft er een leverancierswissel plaatsgevonden, hierbij zijn er technische problemen ontstaan waardoor een aantal zenders (voornamelijk lokale omroepen) op dit moment niet meer beschikbaar zijn. Om dit te verhelpen is er een netwerkwijziging nodig en deze staat gepland voor eind juni.

Ik zet mijn TV Box elke keer uit dus hij kan nooit twee weken aan een stuk aan staan en ik heb net alles gereset en nog steeds het zelfde probleem 

Reputatie 2

Hoi @Lisa,

 

Graag gedaan. Zoala gevraagd vindt je de screenshots van de enige 2 mails die wij ontvangen hebben mbt het vernieuwde TV omgeving. Er staat geen eind data in vermeld en ons is ook niet gevraagd of we wilden testen of dat het overgezet kon worden definitief of iets dergelijks. Due communicatie is er mooit geweest. 

 

Graag hoor ik hoe en wat verder. 

 

Groet Chantal 

 

ps er zijn meerdere screenshots bijgevoegd 

 

Reputatie 7

Hi @jeroen762, bedankt voor de terugkoppeling! Ik heb zojuist een verzoek ingediend bij de technische dienst om dit verder te onderzoeken en om dit zo snel mogelijk op te lossen. Jij hoort namelijk gewoon van alle zenders te genieten. Ik houd dit onderzoek in de gaten en breng je op de hoogte zodra ik hier een update over voorbij zie komen! 😊

Hi @Vincenzo26, perfect dat jij zo snel de screenshots hier hebt doorgezet! Ik ga dit intern doorzetten om ook verder te laten onderzoeken. Super dat jij ook de context erbij hebt vermeld dat jij je nooit aan hebt gemeld om te testen. Ik laat het aan je weten zodra ik een terugkoppeling heb op deze mail!

Reputatie 1

Hoi @Lisa ,

Gisteren waren Omroep Brabant en de andere zenders weer terug “in de lucht”.
Dank voor het aanbod van de nieuwe omgeving, ik zag alleen dat je bestaande opnames op de harde schijf verliest bij het omzetten. Dan wil ik eerst uitzoeken hoe ik een programma uit de box kan halen om te bewaren. Mijn dochtertje is namelijk aanwezig geweest bij Zapp Kids en die opnames wil ik niet kwijt :)
Dus ik wil nu nog niet over…

Heb jij eventueel tips?

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Tom

Reputatie 7

Hi @dovidenja, super om te horen dat de zenders het weer doen! Wat ontzettend leuk dat jouw dochtertje in de uitzending van Zapp Kids zit. Ik snap dat jij die opname zeker niet kwijt wilt. Ik heb even rondvraag gedaan bij mijn collega’s of hier tips voor zijn. Jammer genoeg heb ik hier niet een heldere oplossing voor. Wel zou jij natuurlijk altijd de aflevering kunnen filmen met een camera en op die manier de opname kunnen blijven behouden. Mocht jij op den duur toch graag over willen, geef dan een (virtuele) gil. Dan help ik jou daar graag bij! 😀

Hoi, ik krijg dezelfde error berichten wat hier vermeld word op mijn tv...ik heb alle stappen gevolgd via andere topics...reset etc niks hielp

 

 

Krijg je compensatie voor de dagen dat je geen zenders heb gehad?

Reputatie 7

Hi @Vincenzo26, nogmaals bedankt dat jij alle screenshots van de mails met ons hebt gedeeld! Zoals ik al eerder had aangegeven zou ik dit uitzoeken. Vandaag heb ik te horen gekregen van een collega dat het inderdaad bleek dat er oude mailings werden verstuurd voor de TV migraties. Deze zijn nu allemaal nagelopen en vanaf nu worden de juiste mails weer verstuurd. Door jouw voorbeelden hebben we dit kunnen tackelen! 😁

Hi @jeroen762, zoals beloofd zou ik een oogje in het zeil houden voor jou! Ik zie dat het onderzoek vandaag is afgerond. De TV Box zal worden omgewisseld voor een nieuwe TV Box om het probleem te verhelpen. Jij krijgt hier ook nog een mail van, zodra de nieuwe Box onderweg is naar jou. Hele terechte vraag van je omtrent een compensatie. Zodra alles weer goed werkt, wil ik heel graag kijken naar een tegemoetkoming voor de tijd dat jij niet van alle zenders kon genieten.

Hi @Sir Newton, heel goed dat jij in dit topic ook aan de bel trekt! Kan jij aan mij laten weten welke zenders jij allemaal niet kunt zien? Zou jij daarnaast het volgende eens kunnen uitvoeren? 

Druk op 'Menu' of 'Gids'. Worden deze zichtbaar? Dan staat alles goed. Mocht jij geen 'Menu’ of ‘Gids’ te zien krijgen, wil jij dan langs de ingangskanalen van de TV wisselen met de afstandsbediening? 

Ik hoor het heel graag van je, zodat ik je zo snel mogelijk verder kan helpen! 

Hi @Vincenzo26, nogmaals bedankt dat jij alle screenshots van de mails met ons hebt gedeeld! Zoals ik al eerder had aangegeven zou ik dit uitzoeken. Vandaag heb ik te horen gekregen van een collega dat het inderdaad bleek dat er oude mailings werden verstuurd voor de TV migraties. Deze zijn nu allemaal nagelopen en vanaf nu worden de juiste mails weer verstuurd. Door jouw voorbeelden hebben we dit kunnen tackelen! 😁

Hi @jeroen762, zoals beloofd zou ik een oogje in het zeil houden voor jou! Ik zie dat het onderzoek vandaag is afgerond. De TV Box zal worden omgewisseld voor een nieuwe TV Box om het probleem te verhelpen. Jij krijgt hier ook nog een mail van, zodra de nieuwe Box onderweg is naar jou. Hele terechte vraag van je omtrent een compensatie. Zodra alles weer goed werkt, wil ik heel graag kijken naar een tegemoetkoming voor de tijd dat jij niet van alle zenders kon genieten.

Hi @Sir Newton, heel goed dat jij in dit topic ook aan de bel trekt! Kan jij aan mij laten weten welke zenders jij allemaal niet kunt zien? Zou jij daarnaast het volgende eens kunnen uitvoeren? 

Druk op 'Menu' of 'Gids'. Worden deze zichtbaar? Dan staat alles goed. Mocht jij geen 'Menu’ of ‘Gids’ te zien krijgen, wil jij dan langs de ingangskanalen van de TV wisselen met de afstandsbediening? 

Ik hoor het heel graag van je, zodat ik je zo snel mogelijk verder kan helpen! 

Dan wordt het mijn derde TV BOX  die vervangen moet worden. En nu hoop ik dan het voor goed is opgelost.

Tot nu toe werken alle zenders weer. Zou er misschien een compensatie kunnen komen voor de dagen dat je niet alle zenders heb gehad. 

Reputatie 2

Tot nu toe werken alle zenders weer. Zou er misschien een compensatie kunnen komen voor de dagen dat je niet alle zenders heb gehad. 

Daar zitten wij ook nog steeds op te wachten. Nog steeds niks over  vernomen @Jason @Boris @Lisa

Ik zit  zoon twee weken op die nieuwe interface en nu zit ik weer op de oude interface sinds vanmorgen .Weten jullie daar de reden van .En ik weet dat hier niet thuis hoort sorry 

Reputatie 7

Hi @jeroen762, super om te horen dat jij weer van alle zenders kunt genieten! Ik heb zojuist een vergoeding in orde gemaakt voor de tijd dat jij deze zenders moest missen. Ik heb ervoor gezorgd dat jullie een TV pakket een maand cadeau krijgen. Jij vindt de status van deze vergoeding ook in jouw My T-Mobile Thuis: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties

Wat gek dat jij opeens weer op het oude TV platform zit, dit zou niet moeten. Ik heb dan ook een verzoek ingediend bij de technische dienst om dit zo snel mogelijk weer terug te veranderen. Excuses hiervoor!

Hi @Vincenzo26, top dat jij dit aangeeft! Ik heb zojuist ook voor jou de vergoeding in orde gemaakt voor de periode dat jij niet alle zenders kon zien. Ook jij kan dit terugzien in jouw My T-Mobile Thuis onder het kopje ‘compensaties’: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Laat het vooral weten als je nog andere vragen hebt! 😊

Reputatie 1

Hi @Lisa,

Ik heb eerder ook al gesproken over compensatie voor de ontbrekende zenders…
Zou jij dit a.u.b. ook voor ons in orde willen maken?

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Tom

 

Reageer