Beantwoord

Error. Er heeft een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het aub later nog een keer


Reputatie 2

Hoi, Ik heb sinds een paar weken dat ik op een 3-tal zenders deze melding in beeld krijg; Error. Er heeft een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het aub later nog een keer. Ik heb al diverse malen alles vanaf het begin opnieuw opgestart. Eerst alle kabels uit de TV box gehaald. de modem opnieuw gestart. de stroomkabel in de TVbox gedaan, pas bij de vraag op het scherm de internetkabel aangesloten en nog steeds krijg ik alleen op deze zenders deze melding terug. 

Er zit wel een switch tussen, maar deze zenders hebben het voorheen wel gedaan. Ik vind dat dus heel raar dat het nu ineens niet meer zou werken. 

Hebben jullie een oplossing?

Alvast bedankt en fijn weekend!

Groet, Chantal

icon

Beste antwoord door Boris 18 February 2021, 16:04

Bekijk origineel

130 reacties

Reputatie 2

Hi @Lisa ,

 

Mag ik vragen hoe jullie tot de hoogte van deze compensatie zijn gekomen? Op basis waarvan en hoe is dat berekend? 

Ik zou graag wat meer uitleg willen.

 

Alvast bedankt.

 

Groet Chantal

Dat zou ik ook weleens willen weten. 

Reputatie 7

Hi @dovidenja, merci voor het aangeven! Ik heb zojuist de vergoeding in orde gemaakt. Jij kunt dit checken in jouw My T-Mobile Thuis: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Laat het vooral weten als je nog andere vragen hebt! 😊

Hi @Vincenzo26 en @jeroen762, hele terechte vraag! Ik voorzie jullie van een reactie in een privébericht, omdat ik dit wegens veiligheidsredenen niet in het openbaar mag plaatsen. Ik spreek jullie daar!

Reputatie 1

Hoi @Lisa,

Zojuist ontving ik een mail van T-mobile betreffende de vergoeding :astonished:
Ik sluit me aan bij de vraag van @Vincenzo26  en @jeroen762 , de vergoeding staat naar mijn beleving totaal niet in verhouding tot alle ergernis en daarnaast de tijd die we hier op het forum hebben moeten besteden om te trachten alles weer op orde te krijgen.

Met vriendelijke groet,
Tom

Reputatie 2

Hoi @Lisa,

Zojuist ontving ik een mail van T-mobile betreffende de vergoeding :astonished:
Ik sluit me aan bij de vraag van @Vincenzo26  en @jeroen762 , de vergoeding staat naar mijn beleving totaal niet in verhouding tot alle ergernis en daarnaast de tijd die we hier op het forum hebben moeten besteden om te trachten alles weer op orde te krijgen.

Met vriendelijke groet,
Tom

Helemaal mee eens @dovidenja @jeroen762 @Lisa 

Hoi @Lisa,

Zojuist ontving ik een mail van T-mobile betreffende de vergoeding :astonished:
Ik sluit me aan bij de vraag van @Vincenzo26  en @jeroen762 , de vergoeding staat naar mijn beleving totaal niet in verhouding tot alle ergernis en daarnaast de tijd die we hier op het forum hebben moeten besteden om te trachten alles weer op orde te krijgen.

Met vriendelijke groet,
Tom

Helemaal mee eens @dovidenja @jeroen762 @Lisa 

Daar ben ik het ook helemaal mee eens 

Reputatie 7

Hi @dovidenja, @Vincenzo26 en @jeroen762, bedankt voor de terugkoppeling! Ik heb jullie inmiddels alle drie via een privébericht verder geholpen en kijk uit naar jullie reacties. Mochten jullie nog aanvullende vragen hebben, stel ze dan vooral hier in het topic. Ik hoop dat jullie zo helemaal tevreden zijn en alles zo helemaal duidelijk is! 😊

 

 

Reputatie 2

Hoi @Lisa ,

Dank voor de terugkoppeling en dat je er nogmaals naar hebt willen kijken. 

Echter was het gistermiddag en vanavond zo dat de tv haperde. Hij stond even stil. Er kwam zo'n ronddraaiende pijl in beeld of een soort van schim met half tot geen beeld. Het duurde maar kort maar ik denk ik meld het maar alvast. Wellicht dat er ergens een korte storing op zit. 

 

Groet Chantal 

Reputatie 1

Hoi @Lisa ,

Sinds vandaag is onder andere Omroep Brabant weer verdwenen, ook heb ik een mail gekregen over het onderhoud dat plaats gaat vinden van 16 op 17 augustus, ik hoop echt dat alle huidige en problemen van voorheen nu voor eens en altijd verdwijnen.

Met vriendelijke groet,

Tom

Reputatie 7

Hi @Vincenzo26, ik zie dat dit bericht tussen wal en schip is beland, mijn excuses hiervoor! Super goed dat jij dit direct hebt gemeld. Is dit probleem nog eens teruggekomen of kwam dit gelukkig eenmalig voor? Ik heb meteen jouw verbinding onder de loep genomen en ik zie hier gelukkig niks geks in terug. Wanneer dit probleem zich weer voordoet, dan wil ik graag aan je vragen om een powerflip uit te voeren. 

Jij mag het modem van de stroom halen. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Ik hoor heel graag van je of jij probleemvrij aan het genieten bent van jouw tv, zo niet dan ga ik daar gelijk verandering in brengen! 

Hi @dovidenja, wat onzettend balen om te lezen dat Omroep Brabant bij jullie is verdwenen. Is deze zender onderhand weer teruggekeerd na de werkzaamheden van vannacht? Mocht deze zender nog steeds missen, wil jij dan eens op ‘Menu’ of ‘Gids’ drukken om te zien of deze zichtbaar worden? Wanneer deze niet zichtbaar worden, dan mag je langs de ingangskanalen van de tv wisselen met de afstandsbediening. In onderstaand topic kun jij nog meer informatie teruglezen over het onderhoud van vannacht:

Ik hoor heel graag van je of alles weer naar behoren werkt, want ik hoop - net zo erg als jij - dat de problemen die jij eerder hebt ervaren nooit meer terugkomen! 

Reputatie 2

Hoi @Lisa ,

 

Sorry dat het langer duurde. Ik had jouw reacties niet meer gezien. 

 

TV boxen geven geen problemen meer tot op heden. Hopelijk blijft dat zo..

TV Anywhere geeft mog wel wat meldingen. Heel apart als je maar op 1 laptop op dat moment daar  gebruik  van maakt en je om de paar minuten de melding krijgt dat je opnieuw verbinding moet maken. Wi-Fi lijkt wel continue goed te zijn anders zou de tv en de verbinding op mobiel er ook uit liggen ivm glasvezel, wat niet het geval is. 

Hoe dit op te lossen? 

 

Groet Chantal 

Reputatie 7

Hi @Vincenzo26, helemaal geen probleem! Ik zeg altijd maar: geen bericht, is goed bericht. Super fijn om te lezen dat de TV Boxen geen problemen meer geven, yeah. Wat betreft je vraag over TV Anywhere: goed dat je dit aanstipt. Graag wil ik dubbelchecken of ik je goed begrijp. Maak jij momenteel gebruik van de webbrowser versie, aangezien je aangeeft dat jij dit op de laptop bekijkt? Zo ja, heb jij dan in de App ook dezelfde problemen?

Bevind jij je op dit moment in de EU? Dit is altijd één van de voorwaarden waar je aan moet voldoen om goed van TV Anywhere gebruik te kunnen maken. Ook wil ik bij je checken of jij voldoet aan deze webbrowser eisen? 

  • Google Chrome: vanaf versie 89
  • Firefox: vanaf versie 4
  • Internet Explorer: versie 11
  • Microsoft Edge: vanaf versie 14
  • Safari: versie 8+

Als jij voldoet aan deze voorwaarden, hoor ik graag van je of jij deze problemen ook ervaart wanneer je de laptop bekabeld hebt aangesloten. Kan jij dit aan mij doorgeven? Dan ga ik graag verder voor je aan de slag! 😊

Reputatie 2

Hoi @Lisa ,

Dankjewel.

Wat TV Anywhere betreft. We kijken thuis in Nederland via de laptop met Microsoft Edge (versie 93.0.961.47). In eerste instantie kunnen we ca 15  min kijken voordat we de melding  krijgen dat de inlogsessie verloopt. Je ziet dan op de achtergrond het tv programma gewoon verder gaan. Je moet wel op Ok drukken om de melding weg te krijgen. Als je dat dan doet, sluit alles van tv anywhere zich automatisch af en moet  je opnieuw inloggen etc. op tv anywhere.

Na verloop  van tijd wordt de tijd tussen kijken en de melding steeds korter. Bij bijv een voetbalwedstrijd is het dan zelfs binnen  1 uur tijd dat de melding om de 5 minuten in beeld verschijnt. Heel storend.

 

Er staat op dat moment ook  1 TV box aan.  Dat moet niet uitmaken lijkt me. Daar haan we wel vanuit.

Hopelijk heb je een  oplossing hiervoor.

 

Groeten Chantal 

Reputatie 7

Top dat je zo helder alles terugkoppelt @Vincenzo26, kan ik gelijk verder voor je aan de slag! 😊

Heb jij de laptop zelf ook al eens helemaal herstart en heeft dat geholpen? Zou jij daarnaast nog terug willen komen op mijn vraag of jij bekabeld ook deze zelfde problemen ervaart? Als het dan wel goed werkt, dan vermoed ik dat er een wifi probleem speelt. Mocht jij dezelfde problemen ervaren als jij bekabeld bent aangesloten, dan wil ik je graag vragen om een speedtest uit te voeren. 

- Ga via een browser naar www.speedtest.net/apps en download de app voor het device waarop je de speedtest wil uitvoeren.

- De computer of laptop dient bekabeld te zijn aangesloten, een speedtest van een TV of spelcomputer kunnen wij niet gebruiken.

- Voer de speedtest uit. Voor een goed beeld is het het beste om op verschillende doelservers te testen. Onder de grote GA knop kun je een server kiezen. Is de snelheid ver onder wat het zou moeten zijn? Voer dan nogmaals een speedtest uit op hetzelfde device met minimaal vijf minuten tussen de speedtests.

- Maak minimaal twee screenshots, van speedtesten op verschillende doelservers

- Maak een screenshot van het taakbeheer (Task Manager, op Windows) of activiteitenmonitor (Activity Monitor op iOS): In Windows vind je deze door op CTRL+ALT+DEL te drukken; kies voor meer details als deze niet direct zichtbaar zijn In Apple MacOS kan je zoeken op "Activity Monitor" vanuit het Spotlight zoekvenster

- Maak een screenshot van de IPconfiguratie: Windows: Via de zoekfunctie onder sneltoets “Windows + R", typ in: ‘’cmd’’ en druk op enter (of zoek naar Opdrachtprompt/Command Prompt in het Startmenu). Typ na het openen in: ipconfig/all en druk op Enter Apple MacOS: Via de Finder of het Spotlight zoekvenster de Terminal app openen. Typ in: /sbin/ifconfig en druk op enter. Dit geeft alle verbindingen weer die het device op dat moment heeft. Wil je mij de screenshots in één keer toesturen en ervoor zorgen dat bovenstaande punten worden gevolgd?

Dankjewel voor je genomen moeite, ik wil dit graag fixen voor je! 🎈

Reputatie 1

Beste @Lisa ,


Ik heb getwijfeld of ik me weer hier zou melden. Sinds bijna een week nu zitten wij wederom zonder de hele lijst met zenders die ik eerder al eens opgesomd heb. Moedeloos wordt ik er onderhand van, wederom geen Omroep Brabant etc etc etc
Zou jij aub willen kijken of er iets aan te doen is…

Ik moet eerlijk zeggen dat ik daadwerkelijk overweeg om over te gaan stappen (wetende dat het gras niet altijd groener is bij een ander)…

@Vincenzo26 Hoe is de situatie bij jullie momenteel?

Met vriendelijke groet,
Tom

Reputatie 1

En als donderslag bij heldere hemel zijn plots sinds vanmorgen (of vannacht) alle zenders weer terug…
Bijzonder...

Reputatie 1

Beste @Lisa ,


Alweer 3 weken zitten wij zonder Omroep Brabant en andere zenders, zouden jullie a.u.b. weer eens kunnen kijken of jullie het systeem een “schopje” kunnen geven zodat wij weer alle zenders kunnen zien?

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Tom

Reputatie 7

Hi @dovidenja, super goed dat je hier gelijk aanklopt! Je bent hier helemaal aan het juiste adres en ik ga hier graag voor jou achteraan. Wat rot dat jullie al enkele weken zonder deze zenders zitten. Kan je aangeven om welke zenders het naast Omroep Brabant nog meer gaat? Dan klop ik hier direct voor aan bij onze technische dienst. Ik wil dat jullie hier zo snel mogelijk weer van kunnen genieten! 

Reputatie 1

Hoi @Lisa ,

Het gaat dit keer om de meeste lokale zenders, gelukkig zijn dit keer de andere zenders nog wel te ontvangen…

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Tom

Reputatie 7

Hi @dovidenja, dankjewel voor de snelle aanvulling! Ik heb gelijk een verzoek ingediend om dit uit te laten pluizen. Als jij enkel nog zou kunnen aangeven welke lokale zenders dit zijn, dan heeft de technische dienst alles om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen. Ik ga dit onderzoek weer heel goed voor je in de gaten houden en laat het aan je weten als ik een update terugzie! 💪

Reputatie 1

Hi @Lisa ,

Het gaat deze keer om de volgende zenders :

091 History Channel HD
501 NH
503 TV West
504 Omrop Fryslan
505 TV Noord
506 RTV Drenthe
507 TV Oost
508 Omroep Flevolanf
509 Regio TV Utrecht
510 TV Gelderland
511 TV Rijnmond
512 Omroep Zeeland
513 Omroep Brabant
514 L1 TV
726 RTV Elburg
735 RTV Favoriet
737 ZFMinfobox
740 Merwe TV
747 Omroep Spakenburg
Mvg  Tom

Reputatie 7

Hi @dovidenja, merci voor de moeite van het uittypen! Ik heb alle zenders in het onderzoek geplaatst, zodat de technische dienst weet om welke zenders het gaat. Ik houd je op de hoogte! 💪

Reputatie 1

Hi @dovidenja, merci voor de moeite van het uittypen! Ik heb alle zenders in het onderzoek geplaatst, zodat de technische dienst weet om welke zenders het gaat. Ik houd je op de hoogte! 💪

Hoi Lisa,

Hebben jullie al iets kunnen ontdekken?

Mvg Tom

Reputatie 7

Hi @dovidenja, ik hoop dat je van een fijne Pasen hebt genoten! Heel goed dat je dit checkt. De technische dienst heeft gesignaleerd dat dit een algemeen probleem is, maar ik ben nog in afwachting van de permanente oplossing. Er staat dan ook een vraag uit voor een concrete status update, zodat ik die met je kan delen. Zodra ik hier een reactie op heb, dan hoor je dat direct! 💪

Reputatie 1

@Lisa, Hoi Lisa,

We zijn weer zo'n 3 weken verder en heb niets meer gehoord, wanneer lossen jullie dit langslepende probleem nu eens voor eens en altijd op?

Mvg Tom

Reageer