Beantwoord

Error. Er heeft een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het aub later nog een keer


Reputatie 2

Hoi, Ik heb sinds een paar weken dat ik op een 3-tal zenders deze melding in beeld krijg; Error. Er heeft een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het aub later nog een keer. Ik heb al diverse malen alles vanaf het begin opnieuw opgestart. Eerst alle kabels uit de TV box gehaald. de modem opnieuw gestart. de stroomkabel in de TVbox gedaan, pas bij de vraag op het scherm de internetkabel aangesloten en nog steeds krijg ik alleen op deze zenders deze melding terug. 

Er zit wel een switch tussen, maar deze zenders hebben het voorheen wel gedaan. Ik vind dat dus heel raar dat het nu ineens niet meer zou werken. 

Hebben jullie een oplossing?

Alvast bedankt en fijn weekend!

Groet, Chantal

icon

Beste antwoord door Boris 18 February 2021, 16:04

Bekijk origineel

130 reacties

Reputatie 7

Hi @dovidenja, ik houd dit nog steeds goed voor je in de gaten! Zodra de oplossing bekend wordt, dan delen mijn collega's die met mij. Excuses dat het nog niet is opgelost. Ik kan je in ieder geval laten weten dat ik graag naar een passende vergoeding kijk, zodra jij weer van alle zenders kan genieten. Ik houd je op de hoogte!

Reputatie 7

Hi @dovidenja, ik wil je graag laten weten dat dit issue inmiddels ook gesignaleerd is als een algemeen probleem waar meerdere klanten last van hebben! Er wordt nog steeds hard gewerkt om dit te verhelpen. Geef je mij hier een seintje zodra je weer alle zenders in kan zien? Dan ga ik daarna gelijk aan de slag met een vergoeding! 

Reputatie 7

Hi @dovidenja, ik hoop dat je van het mooie weer hebben genoten dit weekend! Vanochtend hebben wij te horen gekregen dat het issue met de missende zenders is opgelost. Kun je aangeven of jij ook weer van alle zenders kunnen genieten? Ik hoor het graag, merci! 

Reputatie 1

Goedemorgen @Lisa,

Sinds enkele dagen zijn b.v. Omroep Brabant en andere zenders terug. Gisteravond zappte ik echter naar MTV, en nu gaf deze zender dezelfde melding…
Ik zal binnenkort even kijken of het meer zenders betreft.

Mvg Tom

Reputatie 7

Hi @dovidenja, wat ontzettend fijn om te lezen dat meerdere zenders weer bij je terug zijn gekomen sinds een paar dagen! Al had ik gehoopt dat dit voor alle zenders gold. Ervaar jij nog steeds problemen met MTV of is dit inmiddels verholpen? Ik hoor het graag van je, zodat ik verder actie kan ondernemen. Als ook MTV het weer doet, dan ga ik graag aan de slag met een vergoeding! 😊

Reageer