Beantwoord

Ervaring van overstap van Ziggo naar T-Mobile TV

  • 20 September 2022
  • 6 reacties
  • 2995 Bekeken

Reputatie 1

Enige maanden geleden ben ik overgestapt van Ziggo naar T-Mobile vanwege het feit dat er eindelijk glasvezel beschikbaar kwam in onze wijk. Ook het prijsverschil met Ziggo heeft bijgedragen aan deze overstap.

Waar ik zeer tevreden ben over T-Mobile internet, is dat bij T-Mobile TV niet het geval. Ik heb moeten constateren dat Ziggo een aanzienlijk volwassener product levert dan T-Mobile. Natuurlijk is dit niet verbazingwekkend omdat Ziggo al veel langer TV over de kabel aanbiedt. En de vorige Ziggo Horizon box vertoonde ook vele kinderziektes die met de Next box verholpen zijn. Mijn vergelijking is dan ook t.o.v. de Next box van Ziggo, dat lijkt me het niveau waar T-Mobile naar moet streven in een software-update, dan wel in een volgende generatie (waar ik me nu vast voor aanmeld als beta-tester 😉).

Ik heb een document gemaakt met daarin 19 verbeterpunten. Het lijkt me niet handig die tekst hier in te voegen. Een bijlage bij een topic lijkt niet mogelijk. Graag ontvang ik een adres waar ik een PDF heen kan sturen.

icon

Beste antwoord door Lisa 20 January 2023, 10:27

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hi @Lex Augusteijn, super leuk om te lezen hoe tevreden je over het internet bent! 😁 Hartstikke fijn dat je ons van feedback wilt voorzien omtrent tv, want ik wil dat je ook daar maximaal tevreden over bent. Dankjewel dat je de moeite neemt om deze punten met ons te delen. Je kunt dit mailen naar: klantenservice@t-mobilethuis.nl. Geef je een seintje als je hebt gemaild? Dan pak ik het graag verder op. Zo zet ik namelijk vaker feedback door naar onze tv-specialisten, dus ik wil dit met liefde verder doorzetten zodat dit kan worden aangepakt. 

Reputatie 1

Hi @Lex Augusteijn, super leuk om te lezen hoe tevreden je over het internet bent! 😁 Hartstikke fijn dat je ons van feedback wilt voorzien omtrent tv, want ik wil dat je ook daar maximaal tevreden over bent. Dankjewel dat je de moeite neemt om deze punten met ons te delen. Je kunt dit mailen naar: klantenservice@t-mobilethuis.nl. Geef je een seintje als je hebt gemaild? Dan pak ik het graag verder op. Zo zet ik namelijk vaker feedback door naar onze tv-specialisten, dus ik wil dit met liefde verder doorzetten zodat dit kan worden aangepakt. 

Hoi @Lisa,

Ik heb het document nog wat aangevuld en verstuurd. Je kunt het bij jullie klantenservice opvragen. Het is een hele waslijst, maar zal hopelijk bijdragen tot het volwassener maken van T-Mobile TV.

Reputatie 7

Hi @Lex Augusteijn, helemaal top - ik heb hem gespot! Het ziet er heel goed en overzichtelijk uit, dus hier kunnen mijn collega’s zeker iets mee. Zodra ik weet of en welke punten doorgevoerd/meegenomen gaan worden, dan laat ik dat zeker aan je weten. Voor nu alvast een heel mooi weekend! 🎈

Reputatie 1

Hoi Lisa,

Het is intussen al weer even geleden dat ik mijn lijstje heb ingediend.
Kun je een update geven van wat er verwerkt is, zal gaan worden en waar voorlopig niets mee gedaan gaat worden?

Reputatie 7

Hi @Lex Augusteijn, allereerst excuses voor de late reactie! Jouw topic was tussen wal en schip beland, maar gelukkig heeft mijn collega jouw reactie teruggevonden. Ik wil je laten weten deze ik deze vraag heb uitstaan bij de specialisten. Het is momenteel vakantieperiode, dus ik verwacht hier iets later een reactie op binnen te krijgen. Zodra ik een reactie heb ontvangen, dan ben je in ieder geval de eerste die het hoort. 

Ik kan je in ieder geval al het volgende laten weten. Gelukkig is de zender Canvas sinds kort ook op te nemen, dus dat is een hele mooie ontwikkeling en kan daarmee deels van jouw lijstje (punt 2.2 op jouw lijstje). Wel ben ik nog in afwachting of een plus-pakket wordt doorgevoerd bij zenders die nu nog niet opgenomen kunnen worden. Er komt in het nieuwe jaar ook een fix aan voor opnames die op dat moment nog live bezig zijn (punt 3.1 op jouw lijstje) en daardoor nu problemen afgeven. Daarnaast wil ik bij je checken of je nog frequent zwart beeld ervaart en/of dat de boel vastloopt? Of merk je dat deze problemen zijn afgenomen de laatste paar weken? Ik hoor het graag van je. 

Reputatie 7

Hi @Lex Augusteijn, ik wil je op de valreep van mijn laatste werkdag bij T-Mobile graag nog voorzien van een concrete terugkoppeling op de door jou ingezonden feedback! Mijn collega's zeggen dat je enorm goede tips hebt gedeeld, dus die complimenten wilde ik graag doorgeven. Ik zal er hier nog even op inzoomen:

  • We werken aan verbeteringen voor Cloud Opnemen, dus super dat je hebt aangestipt om naar meer opslagruimte toe te gaan.
  • Een plust-pakket vinden we een goed idee, want niet met alle partijen hebben we een opname-overeenkomst. 
  • Het idee om de rechts toets een stap van 30 seconden te laten maken voor doorspoelen (idem voor links voor terugspoelen) die nemen mijn collega's ook mee. 
  • Als tijdens het terugkijken de Gids wordt geraadpleegd, bijvoorbeeld om nog een opname toe te voegen, dan wordt het terugkijken afgebroken en ook de ondertiteling uitgeschakeld. Mijn collega's vinden het een hele goede suggestie om het terugkijken te onderbreken en dan vanuit de gids daarna terug te keren. 
  • Het vereenvoudigen van de ondertiteling gaan mijn collega's ook meenemen. 
  • We gaan ervoor zorgen dat de Info toets ook bij opnames hoort te werken.
  • Ook nemen we de tip mee dat je na het verwijderen van een programma gewoon het volgende programma in de lijst kunt selecteren in plaats van naar bovenaan te springen.
  • De feedback om optionele items onderaan aan een menu toe te voegen, vinden mijn collega's ook heel slim bedacht en gaan ze meenemen. 
  • Bij het opnameoverzicht ontbreken begin- en eindtijdstip. Bij een opname ontbreekt de tijdsduur van een programma. Dit zou handig zijn omdat dit een criterium bij de keuze van welk programma terug te kijken. Bij Info ontbreken begin- en eindtijd van een programma. Voor compleetheid zou de datum hier ook nog bij kunnen. Al deze punten zijn doorgezet door mijn collega's en nemen we mee. 
  • Bij het opnameoverzicht staat bij elke opname een korte samenvatting. De ruimte is soms te klein om deze volledig weer te geven. Dit vinden we ook een hele goede. 
  • Mijn collega's zijn het ook helemaal met je eens dat het handig is om aan te geven waar er reclameblokken zitten bij het pauzeren van een opname (of bij voor- of achteruit spoelen), zodat je dit kut overslaan. 
  • We gaan kijken hoe we in het opnameoverzicht het lettertype groter kunnen maken, zodat het van grotere afstand beter leesbaar is.

We vinden het dus ontzettend fjin dat je zo hebt meegedacht en blijf dat ook vooral doen, want zoals je ziet gaan we graag met dit soort punten aan de slag. Het kost alleen wat tijd om dit door te voeren, maar we nemen altijd alles mee in overweging. Nogmaals ontzettend bedankt voor jouw input! 🍀

Reageer