Beantwoord

Ervaringen TV via coax dmv MoCa adapter

  • 17 May 2018
  • 1 reactie
  • 4103 Bekeken

Dag allemaal,

Ik heb sinds kort T-Mobile Thuis. In mijn huis liggen overal coax/CAI kabels en nieuwe UTP/internet kabels trekken is geen optie. Op dit moment heb ik tv d.m.v. powerline adapters via stopcontacten, maar ik ben niet tevreden over de verbinding. Vaak stoort het en ik irriteer mij mateloos. Nu heb ik gelezen over MoCa adapters. Deze apparaatjes sturen internet door coax/CAI kabels.

Heeft iemand ervaring met MoCa adapters? Zo ja, biedt dit een stabiele verbinding om tv te kijken?


Groeten Jelle
icon

Beste antwoord door Sander 24 May 2018, 14:16

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi Jells11,

Welkom op onze Community en mooi om te horen dat je klant bij T-Mobile bent geworden! Nu ga ik snel met je meekijken om het TV signaal te verbeteren.

De Moca adapters bieden een stabieler signaal dan de powerline adapters. Er zijn namelijk vele variabelen die invloed hebben op de powerline adapters. We hebben de allerbeste tips verzameld in dit topic mocht je nog een poging willen wagen! ;)

Omdat de Moca adapters een eigen kabel (Coax) gebruiken, durven we hier de werking wel te garanderen (in tegenstelling tot powerline adapters). Dus ja: deze bieden een stabiele verbinding! Houd je ons op de hoogte van je keuze?

Reageer