Beantwoord

ESPN doet net meer, fout melding


  • is een Top Poster
  • 7 reacties

ESPN (zender 150) komt nu met dezelfde foutmelding als de regionale zenders:

‘Er heeft zich een fout voor gedaan tijdens het afspelen. Probeert U het later nog eens.’

Het probleem met de regionale zenders is nog steeds niet opgelost. Ik zou deze problemen toch snel opgelost willen zien.

 

icon

Beste antwoord door Lisa 12 May 2022, 09:23

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

18 reacties

Sorry titel moet zijn: ESPN doet het niet meer, foutmelding

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @race 

Helpt de router en tv box even van het stroom halen, internetkabel uit de tv box halen en nadat alles weer is opgestart, de internetkabel in de tv box pluggen zodra de melding geen netwerkverbinding gevonden verschijnt?

Bedankt Waggas voor je response. Nee, dat maakt helaas geen verschil. T-Mobile medewerkers zeggen bij het probleem bij de regionale zenders dat het een technisch probleem bij T-Mobile zelf is dat blijkbaar nog niet opgelost is. Het vervelende is dat het nu ook bij ESPN optreedt en wie weet bij welke kanalen binnenkort nog meer.

 

Reputatie 7
Badge +1

@race Ik ga er vanuit dat u met tv op het nieuwe platform via een glasvezelaansluiting, zelf zit ik gelukkig nog op het oude platform en alle regionale plus lokalen werken perfect evenals ESPN ook daar geen enkel issue zoals hier ook in andere topics vermeld.

@race Ik ga er vanuit dat u met tv op het nieuwe platform via een glasvezelaansluiting, zelf zit ik gelukkig nog op het oude platform en alle regionale plus lokalen werken perfect evenals ESPN ook daar geen enkel issue zoals hier ook in andere topics vermeld.

@BeMu Nee ik zit op het oude platform met de Entone en hard disk. De regionale zenders geven al ongeveer een week de foutmelding en ESPN vandaag.

Reputatie 7
Badge +1

@race Dank voor je informatie gebruik hier zelf 2 boxen zowel de “oude” Entone voor mijn woonkamer alsmede de Aria 610 voor de slaapkamer,  dat u problemen ondervind heeft in mijn beleving niks te maken of men wel of niet gebruik maakt van een box met of zonder harddisk.

De techniek welke beide boxen gebruiken om van zender te wisselen of om een zender te activeren is exact het zelfde.

Wat ik wel kan bedenken is dat er verschil kan zitten in wie de streams levert, zo komen de zenders hier van KPN via het WBA glasvezelnetwerk van KPN.

@BeMu Ik woon in Nijmegen en ben geen techneut. Geen idee waar het aan ligt maar er zijn meer mensen die de problemen met de regionale zenders genoemd hebben, ook met het oude platform. Ik heb net gechecked welke zenders de foutmelding geven, misschien heeft T-Mobile daar wat aan:

Kanaal     Zender

15            MTV

65            ID HD

91            History Channel

150          ESPN

421         TV5 Monde

501 t/m  514 Regionale zenders

726         RTV Elburg

747         Omroep Spakenburg

De andere regionale zenders vanaf kanaal 700 zijn ok, geven geen foutmelding.

 

 

Reputatie 7
Badge +1

@race Het WBA glasvezelnetwerk is in het vorige decennia van deze eeuw met name in de Achterhoek en Twente aangelegd door Reggefiber, later overgenomen door KPN men kon kiezen uit een aantal providers, deze gebruikten in de basis allemaal dezelfde apparatuur voor internet en tv.

De tv streams kwamen van Glashart Media ook overgenomen door KPN, de tv streams waren (toen) en wellicht zelfs nu nog superieur aan wat diverse providers nu voorschotelen.

Ik heb hetzelfde probleem, en dat is niet de eerste keer….

Reputatie 1

Zelfde probleem hier. Oude netwerk op gigabit glasvezel.

Reputatie 7

Hi allemaal, heel goed dat jullie hier gisteravond gelijk aan de bel hebben getrokken en excuses voor deze ervaring! Gisteren was er inderdaad een algemeen probleem op ESPN. Het probleem is gelukkig weer opgelost. Ervaren jullie dit ook zo? Ik heb vanochtend om een verklaring gevraagd bij mijn collega's van de technische dienst, maar die moet ik jullie jammer genoeg schuldig blijven. Ik hoor graag of jullie weer zonder problemen van ESPN kunnen genieten. 

Reputatie 7

Hi @race, merci voor de aanvulling van de missende zenders! Momenteel is dit gesignaleerd als algemeen probleem. Dit issue heeft dan ook de volledige aandacht van onze technische dienst en er wordt hard gewerkt aan een structurele oplossing. 

@Lisa  Bedankt Lisa voor de informatie. ESPN en ook de andere zenders doen het weer met uitzondering van de regionale zenders 501 t/m 514.

Ik heb vanmorgen ook contact gehad met de klantenservice. Ze hebben de TV Box gereset, maar de regionale zenders bleven de foutmelding geven. Er is een ticket aangemaakt, maar dat zal weinig effect hebben, voor dit probleem zijn al vaker tickets gemaakt.

Nog even een aanvulling, naast de regionale zenders geeft ook History Channel (kanaal 91) nog steeds de foutmelding.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @race, bedankt voor je terugkoppeling met aanvullende informatie - ik zal het toevoegen aan het bestaande rapport in het onderzoek. Ik zou niet per definitie bij voorbaat willen stellen dat het ticket weinig effect zal hebben, maar ik snap jouw sentiment hierin hartstikke goed! Aan ons de taak hier wel werk van te maken! 

Reputatie 7

Hi allemaal, ik hoop dat jullie van het mooie weer hebben genoten dit weekend! Vanochtend hebben wij te horen gekregen dat het issue met de missende zenders is opgelost. Kunnen jullie aangeven of jullie ook weer van alle zenders kunnen genieten? Ik hoor het graag, merci! 

 

 

@Lisa De regionale zenders en het History Channel doen het weer.

Reputatie 7

Hi @race, super om te lezen! Dankjewel voor het melden. Ter dubbelcheck: jij kan nu weer alle zenders inzien, toch? 😁