Beantwoord

espn pakket


Reputatie 2

goedemorgen 

 

heb een vraag

wat gaat t-mobile doen met espn pakket omdat vanaf 1 augustus 2 buitenlandse kanalen verdwijnen en vanaf 13 augustus het nieuwe voetbal seizoen begint?

icon

Beste antwoord door Boris 11 June 2021, 15:40

Bekijk origineel

51 reacties

Reputatie 2

#volg topic 🧐

Reputatie 7
Badge +4

in feite verdwijnt er slechts 1 kanaal en wordt er 1 geupgrade naar 4K HDR/1080P HDR. Aangezien T-Mobile niet klaar is voor 4K HDR, zie ik het pakket terug gaan naar 4 kanalen en verdwijnen de incidentele herhaalkanalen. Qua prijs; het is Disney die hierachter zit...

Reputatie 2

Nou volgens totaal tv mag provider zelf bepalen waar/wat er met espn4 gebeurt espn 5 en 6 verdwijnen zo bedoel ik dat zeg maar

Reputatie 7

Hoi @bartje1984 ,

Goed dat je het bij ons navraagt! De situatie is bij ons bekend en zijn er ook zeker mee bezig. Mochten er eventuele wijzigingen zijn, dan laten we dit op tijd weten. We houden je op de hoogte! 

Reputatie 2

@Boris bedankt voor de snelle reactie

 

Reputatie 4

Nog geen nieuws? Want nog even en dan begint het nieuwe voetbalseizoen al.

Reputatie 2

Nog geen nieuws? Want nog even en dan begint het nieuwe voetbalseizoen al.

@WhySoSerious wat ik zie als ik inlog op nu T-Mobile zie ik een compleet 4 zenders €12,50 dus 2 zenders minder voor het zelfde geld zoals nu ook is of de prijs moet nog aangepast worden naar de kans is wel heel klein

Reputatie 4

Nog geen nieuws? Want nog even en dan begint het nieuwe voetbalseizoen al.

@WhySoSerious wat ik zie als ik inlog op nu T-Mobile zie ik een compleet 4 zenders €12,50 dus 2 zenders minder voor het zelfde geld zoals nu ook is of de prijs moet nog aangepast worden naar de kans is wel heel klein

 

Dat zou wel heel nadelig zijn, want ik heb ESPN Eredivisie nu gratis door de €7,50 tegoed. Als het nu €12,50 wordt dan moet ik nog €5 extra per maand betalen. :(

Reputatie 2

@WhySoSerious  de pakket eredivisie blijft wel bestaan maar had meer over espn compleet waarom stoppen ze espn4 niet in bij de eredivisie ben je klaar waarom voor compleet met espn1 2 3 4 de zelfde prijs vragen als 5 en 6 eruit zijn niet echt eerlijke prijs stop dan espn4 bij de eredivisie in

Reputatie 4

@WhySoSerious  de pakket eredivisie blijft wel bestaan maar had meer over espn compleet waarom stoppen ze espn4 niet in bij de eredivisie ben je klaar waarom voor compleet met espn1 2 3 4 de zelfde prijs vragen als 5 en 6 eruit zijn niet echt eerlijke prijs stop dan espn4 bij de eredivisie in

 

Bij het laatste Ziggo ESPN nieuws zeggen ze het volgende:

Het ESPN Eredivisie abonnement wordt hierdoor omgedoopt tot ESPN Compleet abonnement.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-wijzigt-espnabonnement-ultra-hdkanaal-alleen-met-mediabox-next/

​​​​​​

Lijkt mij dat dit dan ook bij T-Mobile gaat gebeuren helaas.

​​​​​​

Reputatie 2

@WhySoSerious  zie alleen aanpassing op het compleet pakket van 6 kanalen naar 4 maar de prijs blijft het zelfde dat zal ik niet eerlijk vinden dan betaal je voor 4 kanalen €12,50 waarvoor je eerst voor 6 kanalen €12,50 betaalde dus eigenlijk betaal je voor espn compleet €5 meer voor 1 extra zender

Reputatie 7
Badge +4

Met uitzondering dat T-Mobile geen 4k HDR levert en dus niet het extra ESPN 4K kanaal zal toevoegen. Tot nu toe ligt de focus op het afronden van de uitrol van het ‘nieuwe’ TV platform.

Reputatie 2

@TAVL het nieuwe tv platform heb ik al en bevalt me goed

Reputatie 7
Badge +4

Ik had het ook, maar ben cord cutter. ;) Vond het geen vervelend platform. Nog wel tweakwerk nodig ten aanzien van UX en met name de beeldkwaliteit. Maar waar ik puur op doel is dat er geen prioriteit bij 4k ligt tot tenminste iedereen dat platform heeft. Dus ESPN 4k hoeven we niet te verwachten.

Reputatie 2

@TAVL  ben ook geen 4k fan als ik eerlijk moet zijn ben blij dat ik tv kan kijken

Maar gaat me puur om de kanalen en hoe de indeling word had artikel gelezen dat provider zelf mag bepalen met de indeling

Reputatie 7
Badge +4

Zal denk ik niet veel veranderen, maar we horen het vanzelf.

Reputatie 2

@TAVL  daarom we wachten wel af

Reputatie 4

Ik heb m’n pakket nu aangepast van compleet naar alleen eredivisie, dan heb ik in elk geval de aankomende maand gratis. 
Na de wijzigingen zien we dan wel weer verder. 

Reputatie 2

@Dennis25  heb je goed

Reputatie 4

En nu nog hopen dat T-Mobile ook het extra UHD kanaal van ESPN uit gaat zenden. 

Reputatie 7
Badge +1

@Dennis25 Zou inderdaad mooi zij n als T-Mobile net als KPN of Ziggo ook het ESPN ook het 4k HDR kanaal zou leveren, echter zullen ze dat m.i. voorlopig (nog) niet doen en dat heeft er mede mee te maken dat men momenteel er de grootste moeite mee heeft om  acceptabele streams te leveren op het nieuwe platform. 

Wat me afgelopen tijd wel is opgevallen de tegenstrijdige meningen over het nieuwe platform, zo geven sommigen aan dat het goed? werkt op de vertraging na bij live wedstrijden, anderen geven juist aan dat het slecht is blokken in het beeld enz.

Reputatie 4

Als ik het goed heb begrepen is het ESPN UHD geen 4K HDR kanaal, maar een opgewaardeerde 1080P/50. Op de website van TotaalTV is onderstaande terug te vinden :

”ESPN UHD begint op 1 augustus in Ultra HD-beeldkwaliteit met uitzenden. Ondanks dat Ultra HD bij kijkers direct aan 4K-beeldresolutie wordt gekoppeld, gaat het in het geval van ESPN UHD niet om een kanaal dat met de 4K-beeldresolutie 3840 x 2160 pixels gaat uitzenden. In het geval van dit kanaal gaat het om distributie in Full HD 1080P/50 met als toevoeging de technieken HDR, HLG en Wide Color Gamut 2020 (WCG2020). Volgens de door het Ultra HD Forum vastgestelde normen mag een uitzending met dergelijke technische parameters als Ultra HD bestempeld worden.”

Reputatie 2

Volg topic

Reputatie 7
Badge +4

Als ik het goed heb begrepen is het ESPN UHD geen 4K HDR kanaal, maar een opgewaardeerde 1080P/50. Op de website van TotaalTV is onderstaande terug te vinden :

”ESPN UHD begint op 1 augustus in Ultra HD-beeldkwaliteit met uitzenden. Ondanks dat Ultra HD bij kijkers direct aan 4K-beeldresolutie wordt gekoppeld, gaat het in het geval van ESPN UHD niet om een kanaal dat met de 4K-beeldresolutie 3840 x 2160 pixels gaat uitzenden. In het geval van dit kanaal gaat het om distributie in Full HD 1080P/50 met als toevoeging de technieken HDR, HLG en Wide Color Gamut 2020 (WCG2020). Volgens de door het Ultra HD Forum vastgestelde normen mag een uitzending met dergelijke technische parameters als Ultra HD bestempeld worden.”


Vooraanstaand; Wat BeMu zegt klopt. Eerst de uitrol van het nieuwe platform goed voltooien en zorgen dat dat overal goed draait, dan tijd voor vernieuwingen. Richt je bij TM vooralsnog niet op 4K (of apps in het platform).
Ik denk dat je het 4K van ESPN moet vergelijken met de begindagen van HD in Nederland. Weet je wel; waar NPO, RTL en SBS het voor elkaar kregen om vol trots HD kanalen te presenteren, maar waar content enkel geupgrade SD signaal was. Op vele avonden was enkel de reclame in HD, want dat moest conform de contracten met aanlevereisen. 4K vraagt om een vernieuwde infrastructuur. Daarbij heeft ESPN aangegeven beperkt native aanbod te bieden. De rest zal opgewaardeerd signaal zijn, weliswaar met een (artificiele) HDR/HLG laag. Dat aanbod moet groeien, maar vooralsnog is het pionieren. Dus verwacht enkele wedstrijden in native en de rest in opwaardeerstand. Maar ja, niet bij T-Mobile. Daarvoor moet je op de ESPN of bij concullega's zijn. 4K en televisieland Nederland gaan niet zo goed samen. Überhaupt vernieuwing op technisch TV gebied niet. Dat duurt langgggg…..

Reputatie 3

#volg topic

Reageer