goedemorgen
heb een vraag
wat gaat t-mobile doen met espn pakket omdat vanaf 1 augustus 2 buitenlandse kanalen verdwijnen en vanaf 13 augustus het nieuwe voetbal seizoen begint?
Beste antwoord door Boris
Bekijk origineelgoedemorgen
heb een vraag
wat gaat t-mobile doen met espn pakket omdat vanaf 1 augustus 2 buitenlandse kanalen verdwijnen en vanaf 13 augustus het nieuwe voetbal seizoen begint?
Beste antwoord door Boris
Bekijk origineelHoi
Goed dat je het bij ons navraagt! De situatie is bij ons bekend en zijn er ook zeker mee bezig. Mochten er eventuele wijzigingen zijn, dan laten we dit op tijd weten. We houden je op de hoogte!
in feite verdwijnt er slechts 1 kanaal en wordt er 1 geupgrade naar 4K HDR/1080P HDR. Aangezien T-Mobile niet klaar is voor 4K HDR, zie ik het pakket terug gaan naar 4 kanalen en verdwijnen de incidentele herhaalkanalen. Qua prijs; het is Disney die hierachter zit...
Het mailtje js wel zeker weten wel van T-Mobile, raar dat ze dat zeggen.
T-Mobile Thuis • info@mailing.t-mobilethuis.nl
Nog geen nieuws? Want nog even en dan begint het nieuwe voetbalseizoen al.
Dat zou wel heel nadelig zijn, want ik heb ESPN Eredivisie nu gratis door de €7,50 tegoed. Als het nu €12,50 wordt dan moet ik nog €5 extra per maand betalen. :(
https://www.totaaltv.nl/nieuws/tmobile-maakt-espn-compleet-abonnement-goedkoper/
Fijn dat het dus niet even gedeeld word door T-Mobile thuis
Of via mail lees de totaal tv nieuws even
#volg topic
Kreeg net deze mail van T-Mobile Thuis.
DIT VERANDERT ER AAN ESPN COMPLEET
Ik gebruik mijn €7,50 tv tegoed voor ESPN Eredivisie. Ze zeggen €2,50 minder, maar als je alleen ESPN Eredivisie hebt zoals ik, wordt het straks €2,50 meer.…
Bedankt voor je reactie
Ik heb nog geen mail gehad had TM wel aan de telefoon maar ze zijden is nog niks bekend enzo en per wanneer gaat dit in per 1 augustus?
Er verandert nog meer bij ESPN. De Duitse Bundesliga en 2de Bundesliga voetbal is er niet meer op te zien. En dat staat niet in de mail van Tmobile. Slordig!
Daar heb je gelijk in. Alleen had T-mobile dit ook beter kunnen communiceren naar zijn klanten toe. Deze wijziging stond nl niet in de mail die vanmorgen naar de klanten gestuurd werd.
Ik heb m’n pakket nu aangepast van compleet naar alleen eredivisie, dan heb ik in elk geval de aankomende maand gratis.
Na de wijzigingen zien we dan wel weer verder.
Content is aan de aanbieder van het kanaal; ESPN. Niet aan T-Mobile. Het ligt eraan wat er door ESPN gecommuniceerd is. Dat er flinke verschuivingen zijn in de sportwereld is duidelijk, zoals ook in de media te lezen is. Alles door de nieuwe ViaPlay dienst en aflopende contracten. Dat is al jaren zo en zal zo blijven. Contracten lopen af en licenties gaan naar de hoogste bieder. Ben eerder benieuwd wat er met ViaPlay gaat gebeuren qua partnerships. In het buitenland hebben ze al een partnership met UPC Polen.
#volg topic 🧐
Voor zover ik het heb begrepen gaan klanten met ESPN compleet inderdaad minder betalen met minder zenders.
Voor huidige klanten die ESPN eredivisie hebben gaat er niets veranderen als ik het goed heb begrepen, de naam eredivisie gaat wel verdwijnen.
En nu nog hopen dat T-Mobile ook het extra UHD kanaal van ESPN uit gaat zenden.
Nog geen nieuws? Want nog even en dan begint het nieuwe voetbalseizoen al.
Het zou wel fijn zijn als er een definitief antwoord volgt vanuit T-Mobile. Wij hebben ESPN eredivisie, maar nog geen info via de mail gehad. Dat is opzich niet erg, maar een bevestiging van wel/geen verandering voor ons pakket zou wel fijn zijn.
Bij het laatste Ziggo ESPN nieuws zeggen ze het volgende:
Het ESPN Eredivisie abonnement wordt hierdoor omgedoopt tot ESPN Compleet abonnement.
https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-wijzigt-espnabonnement-ultra-hdkanaal-alleen-met-mediabox-next/
Lijkt mij dat dit dan ook bij T-Mobile gaat gebeuren helaas.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.