Beantwoord

espn pakket


Reputatie 2

goedemorgen 

 

heb een vraag

wat gaat t-mobile doen met espn pakket omdat vanaf 1 augustus 2 buitenlandse kanalen verdwijnen en vanaf 13 augustus het nieuwe voetbal seizoen begint?

icon

Beste antwoord door Boris 11 June 2021, 15:40

Bekijk origineel

51 reacties

Reputatie 7

Hoi @bartje1984 ,

Goed dat je het bij ons navraagt! De situatie is bij ons bekend en zijn er ook zeker mee bezig. Mochten er eventuele wijzigingen zijn, dan laten we dit op tijd weten. We houden je op de hoogte! 

Reputatie 7
Badge +4

in feite verdwijnt er slechts 1 kanaal en wordt er 1 geupgrade naar 4K HDR/1080P HDR. Aangezien T-Mobile niet klaar is voor 4K HDR, zie ik het pakket terug gaan naar 4 kanalen en verdwijnen de incidentele herhaalkanalen. Qua prijs; het is Disney die hierachter zit...

Reputatie 4

@MichaelPf  heb net t-mobile thuis gebeld maar t-mobile thuis zegt dat het mailtje niet van hun af komt en dat de sales afdeling het ook niet weet en dat er niks bekend is dus je word van het kasje naar het muurtje gestuurd

Het mailtje js wel zeker weten wel van T-Mobile, raar dat ze dat zeggen.

 

T-Mobile Thuis • info@mailing.t-mobilethuis.nl

Reputatie 4

Nog geen nieuws? Want nog even en dan begint het nieuwe voetbalseizoen al.

Reputatie 4

Nog geen nieuws? Want nog even en dan begint het nieuwe voetbalseizoen al.

@WhySoSerious wat ik zie als ik inlog op nu T-Mobile zie ik een compleet 4 zenders €12,50 dus 2 zenders minder voor het zelfde geld zoals nu ook is of de prijs moet nog aangepast worden naar de kans is wel heel klein

 

Dat zou wel heel nadelig zijn, want ik heb ESPN Eredivisie nu gratis door de €7,50 tegoed. Als het nu €12,50 wordt dan moet ik nog €5 extra per maand betalen. :(

Reputatie 2

https://www.totaaltv.nl/nieuws/tmobile-maakt-espn-compleet-abonnement-goedkoper/

 

Fijn dat het dus niet even gedeeld word door T-Mobile thuis

Of via mail lees de totaal tv nieuws even

Reputatie 3

#volg topic

Reputatie 2

@Boris bedankt voor de snelle reactie

 

Reputatie 4

Kreeg net deze mail van T-Mobile Thuis.

DIT VERANDERT ER AAN ESPN COMPLEET

  • Je betaalt elke maand € 2,50 minder (€ 10 in plaats van € 12,50)
  • De wedstrijden van ESPN 5 en 6 verhuizen naar ESPN 1 tot en met 4 (5 en 6 vervallen)
  • ESPN heeft het zenderaanbod van ESPN Compleet aangepast

Ik gebruik mijn €7,50 tv tegoed voor ESPN Eredivisie. Ze zeggen €2,50 minder, maar als je alleen ESPN Eredivisie hebt zoals ik, wordt het straks €2,50 meer.…

 

Reputatie 2

@WhySoSerious 

Bedankt voor je reactie

Ik heb nog geen mail gehad had TM wel aan de telefoon maar ze zijden is nog niks bekend enzo en per wanneer gaat dit in per 1 augustus?

 

Er verandert nog meer bij ESPN. De Duitse Bundesliga en 2de Bundesliga voetbal is er niet meer op te zien. En dat staat niet in de mail van Tmobile. Slordig!

Reputatie 2

@MichaelPf  daar kan T-Mobile niks aan doen dat moet espn zelf doen vind ik zijn hun kanalen niet van T-Mobile 

 

@MichaelPf  daar kan T-Mobile niks aan doen dat moet espn zelf doen vind ik zijn hun kanalen niet van T-Mobile 

 


Daar heb je gelijk in. Alleen had T-mobile dit ook beter kunnen communiceren naar zijn klanten toe. Deze wijziging stond nl niet in de mail die vanmorgen naar de klanten gestuurd werd.

Reputatie 4

Ik heb m’n pakket nu aangepast van compleet naar alleen eredivisie, dan heb ik in elk geval de aankomende maand gratis. 
Na de wijzigingen zien we dan wel weer verder. 

Reputatie 2

@MichaelPf  daar heb jij weer gelijk in

Reputatie 2

@MichaelPf  heb net t-mobile thuis gebeld maar t-mobile thuis zegt dat het mailtje niet van hun af komt en dat de sales afdeling het ook niet weet en dat er niks bekend is dus je word van het kasje naar het muurtje gestuurd

Reputatie 7
Badge +4

Content is aan de aanbieder van het kanaal; ESPN. Niet aan T-Mobile. Het ligt eraan wat er door ESPN gecommuniceerd is. Dat er flinke verschuivingen zijn in de sportwereld is duidelijk, zoals ook in de media te lezen is. Alles door de nieuwe ViaPlay dienst en aflopende contracten. Dat is al jaren zo en zal zo blijven. Contracten lopen af en licenties gaan naar de hoogste bieder. Ben eerder benieuwd wat er met ViaPlay gaat gebeuren qua partnerships. In het buitenland hebben ze al een partnership met UPC Polen.

Reputatie 2

@Dennis25  heb je goed

Reputatie 2

#volg topic 🧐

Reputatie 4

Voor zover ik het heb begrepen gaan klanten met ESPN compleet inderdaad minder betalen met minder zenders. 
Voor huidige klanten die ESPN eredivisie hebben gaat er niets veranderen als ik het goed heb begrepen, de naam eredivisie gaat wel verdwijnen. 

Reputatie 4

En nu nog hopen dat T-Mobile ook het extra UHD kanaal van ESPN uit gaat zenden. 

Reputatie 2

Nog geen nieuws? Want nog even en dan begint het nieuwe voetbalseizoen al.

@WhySoSerious wat ik zie als ik inlog op nu T-Mobile zie ik een compleet 4 zenders €12,50 dus 2 zenders minder voor het zelfde geld zoals nu ook is of de prijs moet nog aangepast worden naar de kans is wel heel klein

Reputatie 2

@WhySoSerious  de pakket eredivisie blijft wel bestaan maar had meer over espn compleet waarom stoppen ze espn4 niet in bij de eredivisie ben je klaar waarom voor compleet met espn1 2 3 4 de zelfde prijs vragen als 5 en 6 eruit zijn niet echt eerlijke prijs stop dan espn4 bij de eredivisie in

Het zou wel fijn zijn als er een definitief antwoord volgt vanuit T-Mobile. Wij hebben ESPN eredivisie, maar nog geen info via de mail gehad. Dat is opzich niet erg, maar een bevestiging van wel/geen verandering voor ons pakket zou wel fijn zijn. 

Reputatie 4

@WhySoSerious  de pakket eredivisie blijft wel bestaan maar had meer over espn compleet waarom stoppen ze espn4 niet in bij de eredivisie ben je klaar waarom voor compleet met espn1 2 3 4 de zelfde prijs vragen als 5 en 6 eruit zijn niet echt eerlijke prijs stop dan espn4 bij de eredivisie in

 

Bij het laatste Ziggo ESPN nieuws zeggen ze het volgende:

Het ESPN Eredivisie abonnement wordt hierdoor omgedoopt tot ESPN Compleet abonnement.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-wijzigt-espnabonnement-ultra-hdkanaal-alleen-met-mediabox-next/

​​​​​​

Lijkt mij dat dit dan ook bij T-Mobile gaat gebeuren helaas.

​​​​​​

Reageer