Beantwoord

espn storing! 1 stilstaand beeld en 2 geen geluid!

  • 15 December 2021
  • 52 reacties
  • 1549 Bekeken

Reputatie 2

 

icon

Beste antwoord door Sander 6 March 2022, 12:49

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

52 reacties

Reputatie 1

Hier ook hetzelfde probleem

Reputatie 2

Hallo t mobile wakker worden!!!!

Het is al even zo ……

 

Reputatie 7
Badge +7

Hier hetzelfde probleem. Postcode 3864

Reputatie 7

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met ESPN. Het is op dit moment nog niet duidelijk of het probleem bij ESPN of elders ligt. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: 

 

Idem postcodegebied 5245

Reputatie 1

geluid espn 2 werkt hier weer, nu ESPN 1 nog postcode 1357

Yes, hier ook. Postcodegebied 2583.

Reputatie 7

De eerdere problemen met ESPN zijn verholpen! Mocht je nog problemen ervaren, haal dan het modem en TV Box (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: reset modem.

Reputatie 2

Hoi 

Espn zenders en alle andere sportzenders, Eurosport, BBC staan allemaal op stil, terwijl de andere zenders weg werken. Hoe dit op te lossen? 

 

Groet, Chantal 

Lekker psv Heerenveen ah kijken en dan hangt hij 15 minuten... dit is niet de eerste keer 

Reputatie 7
Badge +7

Hier in postcode gebied 3864, hebben we weer gewoon beeld inmiddels.

Reputatie 3

Even bij ESPN ingelogd en kon verder......

Reputatie 2

Inmiddels  werken de zenders weer in Brabant.  

Reputatie 7
Badge +4

Hi all, sorry voor het missende beeld! Gisteravond ervoeren meerdere providers rond 18:00 een korte hick-up bij de zenders van ESPN. Dit is snel verholpen en wij hopen dat jullie alsnog van de wedstrijd hebben genoten!

Reputatie 1

En ook nu werkt ESPN weer niet, blijft hangen bij het begin van de wedstrijd om 20.00 uur.  Is de derde keer in enkele dagen dat dit gebeurt. 

Reputatie 2

Echt hè ….. grrrrrrr

Te vaak stilstaand beeld op de tv. Zat net via de espn app op mijn tablet te kijken en dat werkte wel.

Reputatie 1

En nu de volgende morgen wel weer beeld bij ESPN maar nu op alle zenders geen geluid meer. Box resetten helpt niet. 

Update: plotseling is het geluid weer terug.

Reputatie 1

En inmiddels staat het beeld van ESPN1 weer stil.

Gaat lekker.

Reputatie 2

En weer hangt zender 150 espn vast. Al een heel tijd met het reclamebeeld van Veronica. Wanneer wordt  dit opgelost?

Reputatie 1

En weer hangt zender 150 espn vast. Al een heel tijd met het reclamebeeld van Veronica. Wanneer wordt  dit opgelost?

Ze hebben een reset gedaan voor het Nederlands dameselftal. Maar voor hoe lang gaat dit werken? T-Mobile zwijgt in alle talen over de problemen.

Reputatie 2

En weer hangt zender 150 espn vast. Al een heel tijd met het reclamebeeld van Veronica. Wanneer wordt  dit opgelost?

Ze hebben een reset gedaan voor het Nederlands dameselftal. Maar voor hoe lang gaat dit werken? T-Mobile zwijgt in alle talen over de problemen.

Ok dankjewel. Lekker  gecommuniceerd dan... Apart dat dat nu uitblijft, want ik heb ook andere en dus positievere ervaringen qua communicatie met T-Mobile. We zullen zien..

 

Reputatie 7

Hi allemaal, heel erg bedankt voor jullie meldingen! Mijn collega's van de technische dienst hebben dit in hun vizier en er wordt hard gewerkt aan een structurele oplossing. Ik hoop dat dit heel snel voor eens en altijd verholpen is, zodat jullie geen problemen meer ervaren met ESPN. Sorry voor het ongemak! 

Reputatie 1

Hi allemaal, heel erg bedankt voor jullie meldingen! Mijn collega's van de technische dienst hebben dit in hun vizier en er wordt hard gewerkt aan een structurele oplossing. Ik hoop dat dit heel snel voor eens en altijd verholpen is, zodat jullie geen problemen meer ervaren met ESPN. Sorry voor het ongemak! 

Bedankt voor de feedback

Reputatie 7

Hi allemaal, graag deel ik mee dat het issue met ESPN is opgelost! Ervaren jullie dit ook? Want het zou nu namelijk niet meer mogen spelen. Als jullie dit kunnen laten weten, dan zou dat super zijn. Merci!