ESPN wijzigingen per 1 augustus 2021

ESPN wijzigingen per 1 augustus 2021
Reputatie 6

Per 1 augustus 2021 verandert het ESPN pakket, we zetten de wijzigingen graag voor je op een rij!

  • Er blijft één gratis ESPN kanaal daar worden nu ook internationale voetbalwedstrijden uitgezonden, te zien op kanaal 150

  • ESPN Eredivisie vervalt voor nieuwe klanten

  • ESPN Compleet krijgt vier kanalen waar Nederlandse en internationale sportevenementen worden uitgezonden (Nederlandse voetbal competities, National Football League, National Hockey League,  Mayor League Baseball)

  • De prijs van ESPN Compleet wordt verlaagd van € 12,50 per maand naar € 10 per maand

  • ESPN kanaal 5 en kanaal 6 komen te vervallen

Ik heb ESPN Eredivisie. Wat verandert er voor mij?

Als je nu ESPN Eredivisie gratis ontvangt, blijft het abonnement hetzelfde. Je ontvangt ESPN 1, 2 en 3 voor € 7,50 per maand. Je behoud dit pakket zolang ESPN Eredivisie actief blijft. Zet je ESPN Eredivisie uit, dan kun je in de toekomst alleen nog maar het ESPN Compleet pakket afsluiten.

 

Ik heb ESPN Compleet. Wat verandert er voor mij?

Als je nu ESPN Compleet hebt, veranderen er een paar dingen. Kanaal 5 en kanaal 6 komen te vervallen en de prijs wordt verlaagd van € 12,50 per maand naar € 10 per maand.

 

Ik heb Klantvoordeel waarbij ik ESPN Eredivisie gratis ontvang. Wat gebeurt er met mijn korting?

Als je nu ESPN Eredivisie gratis ontvangt met de TV voucher, blijft het abonnement hetzelfde. Je ontvangt ESPN 1, 2 en 3 ter waarde van de TV voucher van € 7,50. Je behoud dit pakket zolang ESPN Eredivisie actief blijft. Zet je ESPN Eredivisie uit, dan kun je in de toekomst alleen nog maar het ESPN Compleet pakket afsluiten.

 

Ik heb Klantvoordeel waarbij ik ESPN Compleet ontvang voor € 5 per maand. Wat gebeurt er met mijn korting?

Als je nu ESPN Compleet voor € 5 per maand ontvangt met de TV voucher ter waarde van € 7,50, zul je vanaf nu nog maar € 2,50 per maand voor het ESPN Compleet pakket hoeven te betalen.

 

Ik wil graag ESPN Compleet toevoegen aan mijn TV abonnement, hoe doe ik dit?

Je kunt ESPN Compleet gemakkelijk zelf toevoegen aan het TV abonnement via de My T-Mobile Thuis pagina

 


16 reacties

Fijn deze duidelijkheid! Had voor het mooie wel eerder gecommuniceerd mogen worden ;)

Reputatie 2

Had wel graag een mailtje willen hebben heb dagen gebeld naar de klantenservice maar dagen word er gezegd wij weten van niks nog maar totaal tv wist het 30 juli wel te zeggen wat ik gelezen heb de communicatie mag wel beter 

Reputatie 4

Als je nu ESPN Eredivisie gratis ontvangt met de TV voucher, blijft het abonnement hetzelfde. Je ontvangt ESPN 1, 2 en 3 ter waarde van de TV voucher van € 7,50. Je behoud dit pakket zolang ESPN Eredivisie actief blijft. Zet je ESPN Eredivisie uit, dan kun je in de toekomst alleen nog maar het ESPN Compleet pakket afsluiten.

 

Lekker dan, omdat het komkommer tijd was had ik ESPN Eredivisie uitgeschakeld en twee thema kanalen geactiveerd met mijn €7,50 tv tegoed. Nu het voetbal straks weer begint kan ik niet meer ESPN Eredivisie activeren met mijn €7,50 tv tegoed. Als ik dit nieuws nou eerder had geweten dan had ik wel laten staan...

Reputatie 2

@WhySoSerious 

Dat bedoelde ik ook ja de media weet meer dan de klanten ik kreeg pas mail na 1 augustus lekker op tijd hè 

De communicatie mag veel beter 

Voor de rest ben ik tevreden over T-Mobile thuis

Reputatie 1

Ik heb vanmiddag mijn abbo aangepast van espn met 3 zenders naar espn totaal. Hoelang duurt het normaal gesproken voordat espn 4 ook actief is? Tot op heden heb ik deze zender er nog niet bij. 

Reputatie 7
Badge +1

Normaal gesproken gaat dat heel snel, zo had ik een tijdje geleden Ziggo sport geactiveerd in mijn persoonlijke pagina en met een goed kwartier werkte het, vaak is even de box resetten een goede optie om het te activeren.

Reputatie 1

Dat had ik inderdaad al een keer geprobeerd.

Reputatie 1

Mijn vraag is beantwoord, ik heb Twitter contact gehad met de webcare

Ik sta er versteld van dat hier nooit geen communicatie over per mail is verzonden.

Na wat onderzoek hebben alleen de klanten die de compleet versie hebben gehad bericht gehad en niet de klanten die 7,50 per maand betaalde.

Als ik mijn internet abonnement aanpas krijg ik wel een melding dat het terug zetten naar het oude tarief niet meer mogelijk is. 
 

Deze melding heb ik niet gezien toen ik “tijdelijk” een ander tv pakket wilde.

Hier slaat T-Mobile de plank bij mij volledig mis! 
Hierover contact gehad met klantenservice en je krijgt een antwoord “helaas pindakaas” 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @rhfwillems, alhoewel je zeer zeker een belangrijk punt aansnijdt, is het wellicht ietwat aan de late kant om hier nu nog met actie op terug te komen. Dat gezegd hebbende, heb je absoluut gelijk indien T-Mobile enkel klanten met ESPN Compleet heeft gemaild. Wanneer heb je ESPN Eredivisie uitgezet? 

@Jason bedankt voor je reactie.

Het gaat hier idd om het gebrek aan (geen) communicatie.

Klopt idd dat het wat laat is echter is de zender bij mij pas op 12-07 uitgezet dus ik wist dit niet eerder. 
 

 

Reputatie 7
Badge +16

@rhfwillems Geen dank, jij bedankt dat je het ter sprake brengt! Ik vind dat we vorig jaar te laat melding hiervan hebben gemaakt, maar moet eerlijk bekennen dat ik niet precies weet waardoor dat ontstaan is. Meestal melden we dit soort wijzigingen ruimschoots van tevoren en zeker niet op de dag zelf. Afijn, ouwe koeien en een sloot.

Wat betreft het uitzetten van ESPN Eredivisie: wellicht raak ik hiermee onbedoeld een gevoelige snaar en dat is sowieso niet mijn intentie, op zich had je dit kunnen lezen in dit topic. Had het een verschil gemaakt wanneer je hier vorig jaar over gemaild was - puur in dit specifieke geval bedoel ik dan? Het staat vanzelfsprekend buiten kijf dat we hier vorig jaar gewoon netjes aan een ieder communicatie over hadden moeten sturen, dat kan ook niet betwist worden. Mijn vraag is er meer op gericht om te achterhalen of we wellicht met dit soort aanpassingen, nadien een reminder moeten sturen. Stel T-Mobile had bijvoorbeeld afgelopen maart nog eens een e-mail gestuurd ter herinnering (in dit geval bij een groep klanten dus slechts de eerste keer, maar dat moeten we nu dan voor het gemak eventjes vergeten), zou dat dan hebben geholpen ten aanzien van de beslissing om ESPN Eredivisie uit te zetten? Puur uit nieuwsgierigheid; mocht dit namelijk wel zo zijn, dan kunnen we eens gaan kijken of we niet standaard twee e-mails met een periode ertussen dienen te sturen.

@Jason je raakt hier zeker geen gevoelige snaar :-)

Ja dit zou zeker een verschil maken.

Vooral omdat ik (en anderen) die Eredivisie aan hadden staan daarvan dan ook op de hoogte zijn.

Zelfs een jaar later zou dit nog wel in mijn geheugen zitten en dan zou dat mijn keuze om het niet uit te zetten zeker beïnvloeden. 
Een reminder zou hierin zeker geen kwaad kunnen denk aan net voor het einde van het seizoen.

Dat was ook de reden waarom ik hem even tijdelijk uit wilde zetten maar nogmaals dit had ik niet gedaan als ik wist dat ik het oude pakket niet meer aan kon zetten.

Kort maar krachtig:

Ik wist het niet op het moment van uitzetten en ben nu meer kosten kwijt waar ik het nog steeds niet mee eens ben.

Reputatie 7
Badge +16

@rhfwillems Goed punt, thanks voor je feedback en terugkoppeling. Ik ga dit zeker meenemen naar de volgende vergadering en zal het als verbeterpunt aandragen bij onze communicatie-afdeling. Het is op zich helemaal niet zo lastig om een reminder in te schakelen voor dit soort zaken!

@Jason via FB Messenger kreeg ik onderstaande reactie. 
Van wie ga ik hier een reactie op krijgen?

Dat is mij niet helemaal duidelijk en we zijn inmiddels weer bijna een maand verder.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @rhfwillems, de feedback is meegenomen in onze interne vergadering. Een eventuele afhandeling hiervan moet ik je nog schuldig blijven - met inachtneming van of die beslissing daartoe daadwerkelijk gemaakt wordt of niet, dat ligt buiten onze scope. 

Mocht dit aangepast worden, dan lichten we je zeker in - daar laat ik geen gras over groeien.

 

Reageer