Beantwoord

Espn zender is vast gelopen

  • 15 December 2021
  • 8 reacties
  • 286 Bekeken

Reputatie 1

Goedeavond, 

Espn 1 is op de tv vastgelopen. Op de TV anywhere app zit het beeld precies op hetzelfde moment vast.

Heb al een restart geprobeerd maar dat heeft helaas niet geholpen. 

Hebben meer mensen hier last van?

icon

Beste antwoord door Sander 15 December 2021, 22:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7

Hoi @KiwiMc,

 

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met ESPN. Het is op dit moment nog niet duidelijk of het probleem bij ESPN of elders ligt. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: 

 

Goedeavond, 

Espn 1 is op de tv vastgelopen. Op de TV anywhere app zit het beeld precies op hetzelfde moment vast.

Heb al een restart geprobeerd maar dat heeft helaas niet geholpen. 

Hebben meer mensen hier last van?

Yes, ik ook (omg. Den Haag).

Reputatie 7

De eerdere problemen met ESPN zijn verholpen! Mocht je nog problemen ervaren, haal dan het modem en TV Box (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: reset modem.

De eerdere problemen met ESPN zijn verholpen! Mocht je nog problemen ervaren, haal dan het modem en TV Box (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: reset modem.

Dat lijkt niet te kloppen, alles ge reset, nog steeds niets ook niet via de app op een mobiel netwerk

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @rutger_ellen,

Goed dat je dit signaal deelt! Sorry, na de initiële oplossing is ESPN nog kort uitgevallen. Inmiddels kan ik met zekerheid zeggen dat het volledig is opgelost en dat je weer zorgeloos kan genieten van ESPN. Veel kijkplezier nog gewenst!

Bij mij slaat espn ook regelmatig vast.

Terwijl de rest van de espn zenders het wel doen. Kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat ik dan iedere keer mijn modem moet resetten. Dan  ben ik de helft van mijn wedstrijd al kwijt, lijkt me meer de bedoeling dat jullie kijken wat je hieraan kan doen zodat het beeld niet meer stil staat. 

Reputatie 1

Bij mij slaat espn ook regelmatig vast.

Terwijl de rest van de espn zenders het wel doen. Kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat ik dan iedere keer mijn modem moet resetten. Dan  ben ik de helft van mijn wedstrijd al kwijt, lijkt me meer de bedoeling dat jullie kijken wat je hieraan kan doen zodat het beeld niet meer stil staat. 

Er wordt hier veel over geklaagd, het probleem speelt al weken. T-Mobile zegt dat er mee bezig zijn maar een oplossing lijkt nog steeds niet gevonden. Veel prioriteit lijkt het niet te hebben.

Reputatie 6

Hoi @EA de Jong  en @Rolf Fabrie, het is bekend dat de problemen met het vastlopende beeld op ESPN1 terugkerend lijken te zijn. Het probleem is op het moment in onderzoek en hopen snel de oorzaak én een oplossing te vinden.