Beantwoord

ESPN4 zwart beeld sinds een aantal weken

  • 28 November 2021
  • 6 reacties
  • 59 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Sinds een aantal weken geeft ESPN4 een zwart beeld (ook geen geluid, tv agenda werkt wel en geeft aan dat er programma's zijn). Ik heb de instructies al uitgevoerd wat betreft om 1e lijns problemen met beeld en verbinding op te lossen (zowel modem als settopbox ontkoppelt en met stroom en aansluitingen “gespeeld”), maar dit heeft niet geholpen.

icon

Beste antwoord door Lisa 1 December 2021, 10:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7

Hi @ClintV, super goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Wat balen om te lezen dat jij hier al enkele weken last van hebt. Zojuist ben ik gelijk gaan kijken hoe ik je hier het snelste bij kan helpen. Ik zie dat één van mijn collega's van de klantenservice mij voor is geweest en al een verzoek heeft ingeschoten voor de technische dienst. De technische dienst gaat hier verder induiken om hier zo snel mogelijk een oplossing voor proberen te vinden. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat dit onderzoek succesvol is afgerond. Ik duim dat we jou heel snel kunnen verblijden met het nieuws dat dit probleem is verholpen en jij weer van deze zenders kunt gaan genieten. Zodra alles weer werkt, geef mij dan vooral een seintje. Dan kijk ik namelijk graag wat voor vergoeding ik voor je kan betekenen voor de weken dat jij deze zenders hebt moeten missen! ❤

Reputatie 7

Hi @ClintV, ik hoop je te kunnen verblijden met de volgende update! Er zijn vannacht wijzigingen uitgevoerd die ervoor gezorgd zouden hebben dat deze zenders het weer doen. Kan jij aangeven of jij deze zenders vanochtend weer hebt kunnen bekijken? Wellicht is het nodig om eerst even een zogenoemde powerflip uit te voeren:

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Kan je laten weten of jij weer van de zenders kunt genieten? Ik hoor het heel graag, merci! 

Het werkt weer! Top, dank je wel Lisa! Ik hoor nog graag watvoor vergoeding je voor mij hebt, dan ben ik 100% blij!

Reputatie 7

Hi @ClintV, wat ontzettend fijn om te lezen! Super dat je dit met mij deelt. Kan je aangeven hoeveel weken jij precies last hebt gehad van dit issue? Dan maak ik aan de hand daarvan een vergoeding in orde voor je! 😁

Hi Lisa, dit is in de nacht van zaterdag 4 november begonnen. Dank je wel! Groet

Reputatie 7

Hi @ClintV, helemaal super! Ik heb zojuist de vergoeding voor je in orde gemaakt die je kunt terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het dan zeker weten!