Exclusief voor T-Mobile Thuis klanten: kijk gratis naar Escape Room en Corbin Nash

  • 27 September 2018
  • 5 reacties
  • 12451 Bekeken

Reputatie 7
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
De spannende maand oktober is bijna aangebroken. Het weer wordt guurder, de woonkamerlichten gaan vroeger aan, Halloween staat op de planning... Alleen maar extra redenen om lekker warm op de bank te genieten van T-Mobile Thuis TV. Daarom geven we jullie graag twee cadeautjes!

Kijk twee gratis films in de videoshop
Als T-Mobile Thuis klant kijk je gratis naar de films Escape Room en Corbin Nash. Van 5 t/m 18 oktober zijn deze films gratis beschikbaar in de videoshop van T-Mobile. Klik op 'MENU' op de afstandsbediening. Hier zie je in de bovenste balk 'On demand' staan, klik deze aan. Vervolgens zie je in de tweede balk 'Videoshop' staan. Zoek hier jouw film uit!

Corbin Nash
In een wraakzuchtige speurtocht naar de moordenaar van zijn ouders, wordt de agent zelf vermoord. Het blijkt echter niet zijn einde te zijn, want hij wordt opnieuw tot leven gebracht. Maak kennis met de ultieme moordmachine.

Escape Room
Als verjaardagspartijtje gaat een vriendengroep het spel 'escape room' doen. Ze worden opgesloten in een kamer, waar ze in een uur uit moeten zien te komen. Dit doen ze door cryptische aanwijzingen te ontcijferen. Zodra de tijd ingaat, krijgt de vriendengroep al snel het gevoel dat er iets mis is. De aanwijzigen worden steeds moeilijker, zelfs dodelijker. Een voor een eist het spel een nieuw slachtoffer. De overlevenden beseffen al snel dat ze geen gewoon spel spelen, maar spelen voor hun leven.

Durf jij deze films alleen te kijken?



5 reacties

Veel te eng. Dan krijg ik 's nachts nachtmerries en plas ik in mijn bed van angst.
Ik heb de instructies gevolgd maar er staat videoshop ipv videoland en als ik de film bv escaperoom opzoek moet ik er toch voor betalen. Hoe kan ik de film dan wel gratis bekijken?
Reputatie 2
Werkt niet krijg in de 2de balk echter geen Videoland te zien Opname - Gemist - Videoshop
leuk hoor zo’n actie 😡
Ik heb de instructies gevolgd maar er staat videoshop ipv videoland en als ik de film bv escaperoom opzoek moet ik er toch voor betalen. Hoe kan ik de film dan wel gratis bekijken?
Zelfde probleem hier…. als je hem zoekt staat er wel gratis bij, zodra je hem gaat openen moet je ineens gaan betalen… T-Mobile fix it....
Reputatie 7
Hi iedereen!

Excuses, er was inderdaad een foutje in ons systeem wat betreft het gratis uitgeven van de films. Dit is gelukkig snel opgelost en jullie kunnen nu de films gratis bekijken! Mocht je al betaald hebben, krijg je dit geld uiteraard van ons terug. Veel kijkplezier!

Reageer