Beantwoord

Extra ruimte opnemen

  • 21 May 2023
  • 5 reacties
  • 61 Bekeken

Hallo,

 

Is het mogelijk om meer ruimte te krijgen voor opnemen. Met 200 uur kom ik niet echt uit 😁

Met alle kinderseries die er opgenomen moeten worden is het al krap maar ruimte voor grote mensen programma's is er al helemaal niet meer.

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 21 May 2023, 10:25

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @rdammer010 

Op de website wordt aangegeven dat als je geen ruimte meer hebt dan zal je ruimte moeten maken door opnames te verwijderen dus ik denk dat het niet mogelijk is om die 200 uur uit te breiden.

Reputatie 7
Badge +14

Nee helaas. Er is geen gedifferentieerd aanbod in de hoeveelheid opname uren. Meer "opname,  teugkijken em verwijderen management ' is dus nodig.

Jammer,

Mijn vrouw is over een heleboel zaken tevreden.

Alleen ze neemt nogal veel op.

Ze zegt "bij Ziggo kan je veel meer opnemen, ik wil terug!”

Kunnen we niet meer opname capaciteit (x 3 ongeveer) krijgen?

Mvg,

Marcel

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @MarcelUitUtrecht, de opnamelimiet staat vast op 200 uur. Of en wanneer dat verandert, durf ik niet te zeggen. Ik snap je vrouw wel overigens, het limiteert je in het aantal opnames natuurlijk. Alhoewel je het wel heel bont maakt, wil je zo snel op de limiet van 200 uur zitten haha. Wellicht een goede tip voor haar om tussentijds opnames te verwijderen zodat er meer ruimte vrijkomt: Om een opgenomen programma te verwijderen, druk je op de TV menu-knop en ga je naar Opnames. Hier zie je een overzicht van al je opgenomen programma's. Selecteer het programma dat je wil verwijderen en hou de OK-knop ingedrukt om het programma te verwijderen. Succes! 😊

 

Hoi @MarcelUitUtrecht, de opnamelimiet staat vast op 200 uur. Of en wanneer dat verandert, durf ik niet te zeggen. Ik snap je vrouw wel overigens, het limiteert je in het aantal opnames natuurlijk. Alhoewel je het wel heel bont maakt, wil je zo snel op de limiet van 200 uur zitten haha. Wellicht een goede tip voor haar om tussentijds opnames te verwijderen zodat er meer ruimte vrijkomt: Om een opgenomen programma te verwijderen, druk je op de TV menu-knop en ga je naar Opnames. Hier zie je een overzicht van al je opgenomen programma's. Selecteer het programma dat je wil verwijderen en hou de OK-knop ingedrukt om het programma te verwijderen. Succes! 😊

Bedankt Jason,

Ik ga het doorgeven, maar, volgens mij, gooit ze oude opnames al weg, zelfs.

Tja.

 

Reageer