Beantwoord

Extra TV box aanvragen niet mogelijk ivm aanvraag in behandeling

  • 25 September 2019
  • 3 reacties
  • 422 Bekeken

Goedemiddag,

Wil graag de mogelijkheden voor extra tv box bekijken maar dit is niet mogelijk omdat mijn aanvraag nog in behandeling is, dit is raar want volgens mij is er in begin september iets veranderd omdat ik mijn abonnement verlengd hebt maar dit is allemaal geactiveerd bij mijn weten.
weet iemand waarom de regels aanvraag in behandeling blijven staan bij mijn Tmobile thuis

alvast bedankt voor het helpen
icon

Beste antwoord door Sander 7 October 2019, 12:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hoi @DennisvanHerk,

Ik help je graag! Er zit iets qua administratie nog niet juist in je abonnement. Dat los ik snel voor je op. Daar hoef jij niets meer voor te doen. In de tussentijd help ik je graag aan een nieuwe TV Box. Die hebben we in twee smaken:
-Een gewone TV Box die € 5,- per maand kost.
-Een TV Box met opnamefunctie die € 10,- per maand kost. Hier heb je er op dit moment ook een thuis van.

Welke mag ik opsturen?

goedenavond,

 

het is nog steeds niet aangepast dus kan ik ook niks bestellen vind het raar om het via dit forum te doen. kunnen jullie dit niet oplossen??

Reputatie 7

Hey @DennisvanHerk,

Ik ga ervoor zorgen dat je via je T-Mobile Thuis My omgeving weer wijzigingen kunt doen. Zojuist heb ik dit probleem aangekaart en gaan we hiermee aan de slag. Mocht ik in de tussentijd een extra TV Box voor je kunnen bestellen dan hoor ik dat graag.:relaxed:

Reageer