Beantwoord

Factuur klopt niet

  • 15 February 2023
  • 11 reacties
  • 234 Bekeken

Goedemorgen,

 

Ik heb vorige week telefonisch contact gehad over mijn factuur van december en januari waar de korting op televisie van €12.50 niet wordt doorberekend.

Ik zou daarover worden terug gebeld.

Tot op heden heb ik niets meer vernomen.

Buiten deze vraag/klacht wil ik ook even kwijt dat ik jullie slecht bereikbaar vind.

Via chat is nooit iemand bereikbaar een mail adres hebben jullie niet of wordt niet op gereageerd en telefonisch duurt het minimaal een half uur voordat je iemand te pakken hebt.

Als dit niet verbeterd ben ik volgend jaar weer klant bij KPN.

mvg Joost

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 17 February 2023, 13:07

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @jb1979 

Zit je nog in de eerste 6 maanden van je contract? Wanneer je tijdens deze periode iets veranderd aan je abonnement dan vervalt de welkomstkorting.

Kan dit de oorzaak misschien zijn?

Hallo,

 

Ja ik zit nog binnen de 6 maanden ik ben in november aangesloten.

Ik heb een wifipunt besteld in een week na aansluiten.

De slechte helpdesk of liever gezegd het hebben van geen helpdesk, heeft ons doen besluiten de overstap van Ziggo naar T-Mobile te annuleren. 

Helaas vandaag een storing bij Ziggo, klantenservice gebeld en binnen een paar minuten iemand aan de telefoon. Deze heeft alles bekeken en er blijkt idd een probleem met de externe verbinding te zijn.

Ik kon kiezen, of vandaag de monteur in de ochtend of in de middag zou komen.

Zo kan het dus ook, T-Mobile daar kunnen jullie nog heel wat van leren. 🫠

 

Reputatie 7
Badge +14

@Stanvc Gefeliciteerd en veel plezier bij Ziggo 🤭😂 Ik heb ervaring. (sarcastisch)
Groetjes 

Dank je 😄😁

Ik ben daar heel wat jaartjes klant en ben blij dat we besloten hebben om daar te blijven. Die koekebakkers van T-Mobile kunnen de boom in.🙃😄

'S-morgens een storing bij Ziggo gehad, binnen 5 minuten een zeer geïnteresseerde en hulpvaardige medewerker aan de telefoon. Een paar uur later een monteur over de vloer die het oploste. Nou dat is iets wat je bij T-Mobile niet hoeft te verwachten.

Van de klantenservice van Ziggo, kan T-Mobile nog een hoop van leren!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Stanvc, ik zie je nu in meerdere topics klaagzang posten. Daar is op zich niets mis mee, maar houdt het lekker op één topic, alsjeblieft. Het is nergens voor nodig om in elk nieuw topic aangaande facturen, overstap of andersoortige onderwerpen jouw kritiek te uiten. Ik geef je een waarschuwing omdat ik me kan voorstellen dat je niet met alle Huisregels bekend bent: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community. Neem ze voor het gemak eens door, zo weet je binnen welke lijnen de Community opereert. Bedankt voor je begrip! 

Hoi Jason,

 

Prima dat je iemand binnen mij topic op de regels wijst, ik vind het alleen typisch dat ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag heb gehad.

Persoonlijk zou ik mij daar drukker over maken, ik ben namelijk een betalende klant die gewoon geholpen wil worden met zijn vraag.

 

Hoi @Stanvc, ik zie je nu in meerdere topics klaagzang posten. Daar is op zich niets mis mee, maar houdt het lekker op één topic, alsjeblieft. Het is nergens voor nodig om in elk nieuw topic aangaande facturen, overstap of andersoortige onderwerpen jouw kritiek te uiten. Ik geef je een waarschuwing omdat ik me kan voorstellen dat je niet met alle Huisregels bekend bent: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community. Neem ze voor het gemak eens door, zo weet je binnen welke lijnen de Community opereert. Bedankt voor je begrip! 

Nou misschien iets beter lezen.…

Het is geen klaagzang.…

En als het je niet bevalt, hoef je het niet te lezen!!!

Je mag ook gewoon door schollen hoor, geeft niets.

Als T-Mobile zou ik me drukker maken om de slechte service en over een helpdesk die veel belooft en niets waarmaakt. Dat mensen heel lang in de wacht staan wanneer zij contact proberen op te nemen. Dat er zaken belooft worden en nuet worden waargemaakt. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jb1979, de reden dat ik nog niet op jouw vraag gereageerd heb, is omdat mij gevraagd werd eerst hierop te reageren omdat dit nu al een paar dagen zo aan de gang is. 

Hoi Jason,

 

Prima dat je iemand binnen mij topic op de regels wijst, ik vind het alleen typisch dat ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag heb gehad.

Persoonlijk zou ik mij daar drukker over maken, ik ben namelijk een betalende klant die gewoon geholpen wil worden met zijn vraag.

 

Mijn excuses voor het tijdelijk open laten staan van jouw vraag. Bij deze het antwoord: op de aanstaande factuur van februari wordt het tekort aan tv-korting (twee maanden) verrekend met jouw maandbedrag. Dit zal één dezer dagen worden medegedeeld in My T-Mobile Thuis. Mocht je om wat voor reden dan ook niet in jouw account kunnen, laat het me weten, dan verzend ik de factuur per e-mail zodra deze geïncasseerd is. 

Nogmaals sorry voor onze nalatigheid: weet dat er geen enkele reden is aan jouw kant. Het betreurt me dat je niet teruggebeld bent, ik zal hierover een casus met klacht indienen bij de desbetreffende afdeling. 

Hoi Jason

Bedankt voor je terugkoppeling, 

Ik zal het in gaten houden.

Reputatie 7
Badge +16

Geen enkel probleem, sorry dat ik hierin niet adequater en meer richting jou gereageerd heb. Weet dat ik altijd voor klaarsta en bij een volgende keer kun je me taggen (@Jason), dan zal ik het stante pede oppakken voor je.

Reageer