Beantwoord

Fail to retrieve ip adress from dhcp server

  • 22 March 2017
  • 17 reacties
  • 1225 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Al sinds 9 maart geen tv, steeds bovengenoemde melding, ondanks powerflips en alle andere aanbevolen oplossingen en een nieuw kastje. Nog steeds geen tv. Ik betaal voor iets wat ik niet krijg. T mobile lost niets op tot nu toe. 😞
icon

Beste antwoord door Jeroen 24 March 2017, 12:03

Bekijk origineel

17 reacties

Ik heb sinds drie dagen precies dezelfde melding. Geen tv kijken mogelijk.
Heb je al reactie ontvangen van tmobile?
Sinds vanochtend ook deze melding. Powerflip geeft geen soelaas. Graag een oplossing!
Powerflip werkt ook bij mij niet.
Kabels nagekeken en alles is nog steeds goed aangesloten.
Modem ook opnieuw opgestart.
Kabel gewisseld van poort 3 naar 4.

Helaas werkt niets.

Rare is dat het voorheen gewoon werkte. Er is niets veranderd in de opstelling en ineens werkt het niet.
Reputatie 2
Hoi allemaal,

Er is geen algemene storing bij ons bekend met betrekking tot het TV signaal. Goed dat jullie al enkele zaken geprobeerd hebben, zoals een powerflip en het controleren van de poortjes. Zouden jullie het volgende eens kunnen proberen?

1.Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van het TV kastje.
2.Voer vervolgens een powerflip uit van het modem door hier 20 seconden de stroom vanaf te halen.
3. Als het modem is opgestart steek je de stroom van het TV kastje weer in.
4. Wanneer het TV kastje de melding geeft: "Ethernet not detected, Please connect ethernet cable" prik je de netwerkkabel weer achterin het TV kastje.

Graag hoor ik of dit geholpen heeft!
Die ga ik onthouden, Jeroen, dank je.

Uiteindelijk was wachten het enige dat hielp. Alles lijkt bij mij weer normaal. Met de melding "Fail to retrieve ip adress from dhcp server" hadden we geen internet en geen tv. Nu dus wel weer.
Reputatie 5
Fijn om te horen dat alles weer werkt familiedevries! Voor nu alvast een fijn weekend toegewenst en geniet van het mooie weer 🆒
Ja dat heb ik dus al geprobeerd. werkt dus niet. ik heb een nieuw kastje ontvangen. zelfde probleem. Bottom line: Ik kan al 16 dagen geen tv kijken maar het abonnementsgeld wordt wel vrolijk geïnd. Ik heb geen vertrouwen dat T Mobile het oplost. ze hebben 2 standaardantwoorden maar als je het daar niet mee redt ben je zuur. ze laten je rustig 14 dagen zitten. Volgens mij ligt het aan de inferieure kwaliteit van de apparatuur die ze leveren bij hun abonnement. in 2 1/2 maand t mobile thuis zit ik langer zonder tv dan 15 jaar kpn. 😠
vandaag voor de 16 dag achter elkaar powerflips gedaan. het werkt dus niet. nog steeds niet. Al ruim 2 weken. Aan t mobile heb je niks.
😠
opnieuw gemeld bij klantenservice, duurt opnieuw een paar dagen voor er reactie technische dienst komt. Dan zitten we aan de 3 weken. Ongelooflijk slechte service, val van de ene verbazing in de andere
Reputatie 2
Hoi Dadron,

Dat klinkt niet goed! Heb je intussen wel al wat gehoord vanuit de klantenservice hierover?
helemaal niks gehoord. 3 weken en 1 dag geen tv signaal en de klantenservice en technische dienst hullen zich in stilzwijgen. Niks opgelost. 22 dagen geen tv. ja je hoort het goed, t mobile laat zijn klanten rustig 3 weken zonder signaal zitten.
Reputatie 7
Hoi Dadron! Het is geen pretje natuurlijk om zo lang geen TV signaal te hebben. Ik kan je vertellen dat T-Mobile dit uiteraard ook niet wilt. We willen dat het bij jou ook goed werkt. Goed om te horen dat onze technische nu met jouw signaal bezig is. Het ligt eraan hoe diep het issue in het netwerk zit, hoe lang de oplostijd is. Zodra het is opgelost, nemen we contact op. Je kunt dan meteen aangeven hoe het zit met je rekening. Vanaf jouw melding tot de oplosdatum hoef je natuurlijk niet te betalen voor iets dat niet gewerkt heeft. Voor nu is het afwachten tot het TV signaal weer in orde is. Fingers crossed!
Reputatie 2
Hoi Dadron! Het is geen pretje natuurlijk om zo lang geen TV signaal te hebben. Ik kan je vertellen dat T-Mobile dit uiteraard ook niet wilt. We willen dat het bij jou ook goed werkt. Goed om te horen dat onze technische nu met jouw signaal bezig is. Het ligt eraan hoe diep het issue in het netwerk zit, hoe lang de oplostijd is. Zodra het is opgelost, nemen we contact op. Je kunt dan meteen aangeven hoe het zit met je rekening. Vanaf jouw melding tot de oplosdatum hoef je natuurlijk niet te betalen voor iets dat niet gewerkt heeft. Voor nu is het afwachten tot het TV signaal weer in orde is. Fingers crossed!
Is dit opgelost? ik zit met hetzelfde probleem al een paar weken. Wel boven ontvangst met ander ( kleiner kastje)
Reputatie 7
Hi Nikie1977, ik heb je al van een antwoord voorzien in het eigen topic die je hebt gestart. Ik zou je willen vragen om in het vervolg je vraag op één plek te stellen, je krijgt altijd antwoord (al duurt het op het moment langer dan de bedoeling is), zo houden we de informatie op één plek en kunnen we sneller reageren! 😉
Reputatie 2
Dankjewel Brian. Ik heb het antwoord nog niet gevonden maar ik ga even zoeken. Van dit bericht kreeg ik een email. Ik heb geen bericht ontvangen van het gegeven antwoord waar je naar verwijst.
Hoi Nikie1977.

Brians andere reactie vindt je terug in je eigen topic. 😉
Reputatie 2
Ja gevonden! kreeg ik alleen geen melding van 😉

Reageer