FAQ: zo kun je bij T-Mobile met Viaplay van F1 en Darts genieten

  • 8 December 2021
  • 84 reacties
  • 19134 Bekeken
FAQ: zo kun je bij T-Mobile met Viaplay van F1 en Darts genieten
Reputatie 7
Badge +16

Bij T-Mobile kun je ook via Viaplay genieten van F1 en Darts. Benieuwd wat de veranderingen zijn? Lees hieronder wat je allemaal kunt verwachten!


 

Wat verandert er?  

NENT, de nieuwe eigenaar, zendt vanaf 1 maart de Formule1 races uit op hun eigen streamingsdienst Viaplay, een betaalde OTT app. Het wordt een zelfde soort dienst als Netflix en Disney+, met een apart abonnement. T-Mobile is momenteel in gesprek met NENT over het kunnen leveren van een lineaire zender. Een exacte tijdsindicatie is er nog niet, maar houd dit topic in de gaten! Zodra we meer weten, laten we dat direct weten.

 

Hoe kan ik Formule1 blijven kijken?

Je kunt op meerdere manieren Formule 1 blijven kijken: je neemt een abonnement op Viaplay, of je neemt een abonnement op F1TV, de TV app van Formule1. Check hun website voor meer informatie: F1TV.

Daarnaast is de GP van Zandvoort de komende drie jaar gratis bij de NOS te zien en NOS zendt bovendien alle samenvattingen uitgebreid uit. Vanaf 1 maart 2022 krijg je de eerste 4 maanden Viaplay van ons cadeau icm met een nieuw 1-jarig internetabonnement voor thuis.

 

Heeft T-Mobile nog een speciale aanbieding in combinatie met Viaplay?

Zeker weten! We kunnen nu officieel melden dat de samenwerking rond is en T-Mobile een meerjarig partnership is aangegaan met Viaplay. Nu kan jij bij T-Mobile voor thuis genieten van alles dat Viaplay te bieden heeft. Viaplay is vanaf 1 maart 2022 beschikbaar in Nederland. Bij T-Mobile krijg je de eerste 4 maanden Viaplay cadeau icm een nieuw 1-jarig internetabonnement voor thuis. Meer informatie over Viaplay en onze aanbieding vind je op onze website.

 

Ik wil graag alleen een internetabonnement voor thuis. Krijg ik dan meteen ook 4 maanden Viaplay cadeau?

Bij T-Mobile krijg je de eerste vier maanden Viaplay cadeau i.c.m. een nieuw 1-jarig internetabonnement voor thuis. Dit kan een abonnement zijn voor alleen Internet, of in combinatie met TV en Vast Bellen. Pre-order alvast door dit formulier in te vullen, dan nemen we voor 1 maart per mail contact met je op zodat je ruim op tijd klaar zit voor de eerste Formule 1 race.

 

Ik heb al een internetabonnement voor thuis van T-Mobile. Krijg ik ook 4 maanden Viaplay cadeau? 

Heb je al een internetabonnement voor thuis van T-Mobile? Dan ontvang je vier maanden Viaplay cadeau als je met één jaar verlengt. Hierbij gelden dan nieuwe voorwaarden. Check de meest recente voorwaarden van onze internetabonnementen via deze link.
Wil je verlengen? Vul dit formulier dan in om alvast te pre-orderen, dan nemen we voor 1 maart per mail contact met je op zodat je ruim op tijd klaar zit voor de eerste Formule 1 race.

 

Wat kost Viaplay na de eerste 4 maanden?

De eerste 4 maanden krijg je als nieuwe klant of verlengende klant Viaplay van T-Mobile cadeau. Na deze 4 maanden betaal je tot 1 augustus 2022 € 9,99/mnd. Vanaf 1 augustus betaal je € 13,99/mnd. Ben je niet meer tevreden of past Viaplay niet meer bij je? Geen zorgen! Viaplay is maandelijks opzegbaar.

 

Hoe kan ik Viaplay kijken?

Met de Viaplay app kijk je alles, waar en wanneer je maar wilt. Kijk Viaplay thuis via de app op je smart-tv. Of stream vanuit de app op je smartphone via Chromecast of Apple TV. Daarnaast kan je Viaplay ook via je laptop, PC, tablet en smartphone kijken via de Viaplay app of de Viaplay website.

 

Op hoeveel apparaten kan ik tegelijk Viaplay kijken?

Dit kan op 2 apparaten tegelijkertijd.


84 reacties

Reputatie 3

Hallo 

Las vanmorgen dat KPN en VodafoneZiggo krijgen pakket met Formule 1,Via een abonnement op streamingdienst Viaplay

Gaat T-Mobiele ool iets vergelijkbaars aanbieden

Fishermann 

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Fishermann, dat is inderdaad de belangrijkste vraag! Zoals je in het topic kunt lezen, zijn we momenteel in gesprek met NENT. Zodra meer info beschikbaar is, laten we dit meteen weten! 😉

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Fishermann 

Heeft T-Mobile nog een speciale aanbieding in combinatie met Viaplay?

We zijn nog in gesprek met NENT. Zodra we meer weten over een mogelijke samenwerking met Viaplay, vertellen we je meer. 

Reputatie 4

Hi, de omschrijving 'zodra we meer weten' is niet zo concreet. Het lijkt een beetje op de uitrol van het nieuwe TV-platform waar jullie al heel lang mee bezig zijn. 

Kunnen jullie aangeven wanneer er duidelijkheid te verwachten is? Dan kunnen mensen gaan oriënteren of ze willen overstappen naar Ziggo/KPN of gaan voor een abonnement via F1TV of Viaplay naast T-Mobile. 

Reputatie 7
Badge +16

@Frido1969 We kunnen geen tijdsindicatie geven aan iets waar nog geen duidelijkheid over is op dit moment. Dat zou 1. niet eerlijk zijn tegenover jullie en 2. er is geen tijdsindicatie op dit moment.

Mocht het zo zijn dat we bijvoorbeeld over twee weken in gesprek gaan en er een definitieve datum is, of beslissing, dan zullen we dat zeker aankondigen. Je kunt je ongetwijfeld goed voorstellen dat het scheppen van valse verwachtingen oneerlijker is dan het benoemen van hoe de status quo is. Ook zijn we hierin uiteraard deels afhankelijk van het gesprek met NENT. Totdat er een duidelijk besluit is, gaan we hier nog niet verder op in.

Goede feedback natuurlijk, dank daarvoor!

Is het al bekend of de prijs van het Ziggo Sport pakket verandert nu er een stuk minder sport aangeboden gaat worden?

Reputatie 5

Is het al bekend of de prijs van het Ziggo Sport pakket verandert nu er een stuk minder sport aangeboden gaat worden?

Ga daar maar niet van uit nu Ziggo de rechten van MotoGP verworven heeft. 

Reputatie 4

@Jason Eerst geef je aan ‘ we zijn ion gesprek’, een mededeling later geef je aan ‘ Mocht het zo zijn dat we bijvoorbeeld over twee weken in gesprek gaan’ 

ESPN UHD is ook nog steeds niet in beeld bij T-Mobile, dus Viaplay zal wel net zo gaan. En als het wel tot een deal zou komen dan is de beeldkwaliteit niet om over naar huis te schrijven, dus keuze voor bv Viaplay abonnement via Apple TV zal altijd beter zijn wat betreft beeldkwaliteit.

Reputatie 5

Exact @Dennis25 .

Zolang de beeldkwaliteit zwaar onder de maat blijft vind ik het via tmobile totaal geen optie. 

Laat ze eerst hun normale streams maar eens op orde krijgen. Zeker omdat viaplay had aangegeven in 4k te gaan streamen. 

Reputatie 2

KPN en Ziggo hebben al een samenwerking met Viaplay. Maar ook daar kun je niet via de tv ontvanger kijken. Je hebt alsnog een smart tv of een Chromecast etc. nodig om de streamingdienst te gebruiken. De enige toegevoegde waarde zou zijn dat je de kosten op dezelfde factuur als je tv abonnement zal hebben. 

Reputatie 4

@Jason Eerst geef je aan ‘ we zijn ion gesprek’, een mededeling later geef je aan ‘ Mocht het zo zijn dat we bijvoorbeeld over twee weken in gesprek gaan’ 

ESPN UHD is ook nog steeds niet in beeld bij T-Mobile, dus Viaplay zal wel net zo gaan. En als het wel tot een deal zou komen dan is de beeldkwaliteit niet om over naar huis te schrijven, dus keuze voor bv Viaplay abonnement via Apple TV zal altijd beter zijn wat betreft beeldkwaliteit.

Inderdaad een wonderlijke opmerking van @Jason , maar laten we zijn antwoord even afwachten. Misschien begrijpen we zijn eerste antwoord niet goed... Ik lees het voor nu zo dat T-Mobile en Viaplay een intentie hebben om met elkaar te praten maar dat dit nog niet van start is gegaan. 

Puur op basis van onderbuikgevoel denk ik dat T-Mobile op dit moment meer focus heeft op afronding van de verkoop aan de nieuwe eigenaren en dat projecten als verdere uitrol van het nieuwe TV-platform en samenwerkingsverbanden met andere partijen nu gewoon in de ijskast staan. 

Dus ik voel wel een nieuwe switch van provider aankomen hier in huis. 

Reputatie 7

@Frido1969 helaas voert @Jason de gesprekken met viaplay niet zelf. De afdeling die de onderhandeling voert zal pas wat los laten als het rond is. om geen verwachtingen te scheppen meld T-Mobile pas wat als het rond is zoals we van ze zijn gewend.

Jammer dat je van die onderbuik gevoelens heb maar doorgaans gaat de bedrijfsvoering gewoon op de normale manier verder. Er is nog steeds reclame op tv en radio. Nog steeds leuke deals te vinden ect.

Bij een overname word er een speciaal cleanteam opgericht die zich bezig houd met de overname.

KPN en Ziggo hebben al een samenwerking met Viaplay. Maar ook daar kun je niet via de tv ontvanger kijken. Je hebt alsnog een smart tv of een Chromecast etc. nodig om de streamingdienst te gebruiken. De enige toegevoegde waarde zou zijn dat je de kosten op dezelfde factuur als je tv abonnement zal hebben. 

Niet gelijk inderdaad, maar er zijn geruchten dat het er wel van gaat komen, denk ook dat ViaPlay wel moet, zijn 300.000 klanten nodig volgens berekeningen om geen verlies te draaien.

Reputatie 7
Badge +16

Ik voer inderdaad niet zelf de gesprekken met Viaplay, excuses als dit niet helder was! Mijn eerste opmerking in de OP is gerelateerd aan het voeren van gesprekken met de moederorganisatie NENT: we zijn inderdaad in gesprek. De tweede opmerking gaat louter over het voeren van gesprekken, c.q. onderhandelingen over het wel/niet kunnen kiezen van een abonnement via T-Mobile.

Ik snap de verwarring en trek hiervoor het boetekleed aan: probeer wel in het achterhoofd te houden dat ik/wij geen toezeggingen kunnen doen voordat er iets meer concreets bekend is!

Reputatie 1

@Jason  - is hier ondertusssen al wat meer over bekend?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Koala Creek, T-Mobile is nog in gesprek met NENT. We blijven het in de gaten houden, thanks voor het checken!

Reputatie 4

@Jason ik check ook maar weer eens... ;) 

Met het bekend worden van de prijzen via Ziggo en KPN kun je in mijn beleving als T-Mobile ook niet lang meer wachten met te vertellen wat je wel/niet gaat doen. De start van het seizoen is over een week of 7 en je kunt er dus donder op zeggen dat er een groep klanten gaat bewegen als er te lang niks naar buiten komt. 

Dus misschien kun je inmiddels al aangeven of er op korte termijn iets bekend wordt gemaakt?  

@Jason Hier nog zo'n iemand die aan het checken is.

Daarnaast ben ik al in beweging gekomen om me te orienteren.  Het zou fijn zijn als TMobile op korte termijn met informatie komt.

Ben ook benieuwd wanneer T-mobile met nieuws komt over een mogelijk Viaplay abo.

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag all, er is nog geen nieuws te melden. Zodra dit wel het geval is, zijn jullie de eersten die op de hoogte worden gebracht in dit topic!

Reputatie 7
Badge +14

Iedereen kan Viaplay kijken. Ook T-Mobile klanten. Je betaald minder dan de aanbieding voor bestaande KPN klanten direct bij Viaplay.

Viaplay heeft momenteel een tijdelijke aanbieding van 99 euro voor het eerste jaar. Tmobile zal met een scherpere aanbieding moeten komen om hiermee te concurreren. 

Ik hoop wel dat er snel duidelijkheid komt, anders sluit ik direct bij Viaplay een abonnement af.

Reputatie 4

De vraag is gaat T-Mobile de app van Viaplay op Tv box aanbieden ?

Gesprekken duren wel lang, over 1 maand gaan ze starten en bij T-Mobile weten ze het nog niet.

Reputatie 7
Badge +14

Qua prijs moet je gewoon bij Viaplay zelf zijn. Via de grote providers is het tot nu toe duurder.

Reputatie 3

De vraag is gaat T-Mobile de app van Viaplay op Tv box aanbieden ?

Gesprekken duren wel lang, over 1 maand gaan ze starten en bij T-Mobile weten ze het nog niet.

 

Ik vraag me ook af waarom het zo lang moet duren. Of is het zo dat T-Mobile helemaal niet aan het onderhandelen is en wordt de schijn hooggehouden?

Begrijp me niet verkeerd, maar een maand je abonnees aan je vasthouden is een maand meer inkomsten.

@Jason ik zou het fijn vinden als je geen proces-antwoorden geeft ( we zijn er mee bezig, neem ik mee, ik zal er aan denken etc.) Maar gewoon een concreet antwoord geeft.

Dan weten we we waar we aan toe zijn. Het makkelijkst is gewoon via T-Mobile, als de prijs goed is natuurlijk.

Reageer