FAQ: zo kun je bij T-Mobile met Viaplay van F1 en Darts genieten

  • 8 December 2021
  • 84 reacties
  • 19134 Bekeken
FAQ: zo kun je bij T-Mobile met Viaplay van F1 en Darts genieten
Reputatie 7
Badge +16

Bij T-Mobile kun je ook via Viaplay genieten van F1 en Darts. Benieuwd wat de veranderingen zijn? Lees hieronder wat je allemaal kunt verwachten!


 

Wat verandert er?  

NENT, de nieuwe eigenaar, zendt vanaf 1 maart de Formule1 races uit op hun eigen streamingsdienst Viaplay, een betaalde OTT app. Het wordt een zelfde soort dienst als Netflix en Disney+, met een apart abonnement. T-Mobile is momenteel in gesprek met NENT over het kunnen leveren van een lineaire zender. Een exacte tijdsindicatie is er nog niet, maar houd dit topic in de gaten! Zodra we meer weten, laten we dat direct weten.

 

Hoe kan ik Formule1 blijven kijken?

Je kunt op meerdere manieren Formule 1 blijven kijken: je neemt een abonnement op Viaplay, of je neemt een abonnement op F1TV, de TV app van Formule1. Check hun website voor meer informatie: F1TV.

Daarnaast is de GP van Zandvoort de komende drie jaar gratis bij de NOS te zien en NOS zendt bovendien alle samenvattingen uitgebreid uit. Vanaf 1 maart 2022 krijg je de eerste 4 maanden Viaplay van ons cadeau icm met een nieuw 1-jarig internetabonnement voor thuis.

 

Heeft T-Mobile nog een speciale aanbieding in combinatie met Viaplay?

Zeker weten! We kunnen nu officieel melden dat de samenwerking rond is en T-Mobile een meerjarig partnership is aangegaan met Viaplay. Nu kan jij bij T-Mobile voor thuis genieten van alles dat Viaplay te bieden heeft. Viaplay is vanaf 1 maart 2022 beschikbaar in Nederland. Bij T-Mobile krijg je de eerste 4 maanden Viaplay cadeau icm een nieuw 1-jarig internetabonnement voor thuis. Meer informatie over Viaplay en onze aanbieding vind je op onze website.

 

Ik wil graag alleen een internetabonnement voor thuis. Krijg ik dan meteen ook 4 maanden Viaplay cadeau?

Bij T-Mobile krijg je de eerste vier maanden Viaplay cadeau i.c.m. een nieuw 1-jarig internetabonnement voor thuis. Dit kan een abonnement zijn voor alleen Internet, of in combinatie met TV en Vast Bellen. Pre-order alvast door dit formulier in te vullen, dan nemen we voor 1 maart per mail contact met je op zodat je ruim op tijd klaar zit voor de eerste Formule 1 race.

 

Ik heb al een internetabonnement voor thuis van T-Mobile. Krijg ik ook 4 maanden Viaplay cadeau? 

Heb je al een internetabonnement voor thuis van T-Mobile? Dan ontvang je vier maanden Viaplay cadeau als je met één jaar verlengt. Hierbij gelden dan nieuwe voorwaarden. Check de meest recente voorwaarden van onze internetabonnementen via deze link.
Wil je verlengen? Vul dit formulier dan in om alvast te pre-orderen, dan nemen we voor 1 maart per mail contact met je op zodat je ruim op tijd klaar zit voor de eerste Formule 1 race.

 

Wat kost Viaplay na de eerste 4 maanden?

De eerste 4 maanden krijg je als nieuwe klant of verlengende klant Viaplay van T-Mobile cadeau. Na deze 4 maanden betaal je tot 1 augustus 2022 € 9,99/mnd. Vanaf 1 augustus betaal je € 13,99/mnd. Ben je niet meer tevreden of past Viaplay niet meer bij je? Geen zorgen! Viaplay is maandelijks opzegbaar.

 

Hoe kan ik Viaplay kijken?

Met de Viaplay app kijk je alles, waar en wanneer je maar wilt. Kijk Viaplay thuis via de app op je smart-tv. Of stream vanuit de app op je smartphone via Chromecast of Apple TV. Daarnaast kan je Viaplay ook via je laptop, PC, tablet en smartphone kijken via de Viaplay app of de Viaplay website.

 

Op hoeveel apparaten kan ik tegelijk Viaplay kijken?

Dit kan op 2 apparaten tegelijkertijd.


84 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@BeMu Bedankt voor het delen van dit mooie nieuwtje! Ook hiervoor geldt: het zal lang niet voor iedereen interessant zijn, maar tof dat Viaplay ervoor kiest om ook dit uit te zenden. Ik verheug me vooral op de True Crime series, heb verder persoonlijk vrij weinig met reality, maar True Crime is altijd interessant. Wat betreft sport kijk ik uit naar Darts, F1 en de Bundesliga. Darts mag voor velen dan nog steeds niet meer zijn dan een kroegspelletje, maar geloof me: als je er eenmaal wat langer naar kijkt, dan zie je in hoe spannend het kan zijn en hoe onwijs getalenteerd de dames en heren zijn! 😄

Reputatie 4

Ik heb samen met een maat een abonnement genomen. Je mag volgens de FAQ een account delen bij Viaplay. 

Dus daarmee betalen we dan pp 50 euro. Is daarmee veruit de goedkoopste optie wanneer je niet wil overstappen en je klantvoordeel wil behouden. 

Reputatie 7
Badge +16

Net als bij een hoop andere streamingdiensten wordt het inderdaad makkelijker gemaakt om een account te delen, zeker doordat het op twee schermen tegelijk zichtbaar is. Dat bespaart toch weer een deel per maand, zo kun je bijvoorbeeld en Viaplay en ESPN of Ziggo Sport bekostigen zonder dat je te diep in de buidel hoeft te tasten. Goede oplossing om zo het aan te pakken! @Frido1969 

Reputatie 1

Als ik nu een abonnement samenstel om klant te worden staat er hoeveel het na een x-aantal maanden kost, is hierin ook de prijs van ViaPlay (na 4 maanden) in meegenomen of moet ik dat er nog bij optellen?

Als ik nu een abonnement samenstel om klant te worden staat er hoeveel het na een x-aantal maanden kost, is hierin ook de prijs van ViaPlay (na 4 maanden) in meegenomen of moet ik dat er nog bij optellen?

De kosten van ViaPlay zijn niet meegerekend in de kosten, deze moet je dus nog optellen bij de totale kosten die je nu te zien krijgt.

Dit komt omdat de optionele dienst “ViaPlay” nog niet geselecteerd kan worden waardoor de bedragen ontbreken in de totaalprijs. Zodra ViaPlay af te sluiten is via de site zal dit zichtbaar worden in de totaalprijs.

 

Ik heb de vraag al eens eerder gesteld, maar voor zover mij bekend heeft T-Mobile daar nog ggen duidelijkheid over gegeven. En ik wil zo langzamerhand toch beslissen wat ik ga doen.
Dus nogmaal:
Zowel Ziggo als KPN gaan Viaplay als lineair kanaal aanbieden. Gaat T-Mobile dit ook doen of niet. 
 

Reputatie 6
Badge

Ik heb de vraag al eens eerder gesteld, maar voor zover mij bekend heeft T-Mobile daar nog ggen duidelijkheid over gegeven. En ik wil zo langzamerhand toch beslissen wat ik ga doen.
Dus nogmaal:
Zowel Ziggo als KPN gaan Viaplay als lineair kanaal aanbieden. Gaat T-Mobile dit ook doen of niet. 
 

Dat is ook maar tijdelijk tot ze de app in hun box geïntegreerd hebben ...

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Bensi, excuses, ik dacht dat we eerder aangegeven hebben dat we in gesprek zijn met NENT hierover - zodra het gesprek naar een update leidt, delen we die direct met jullie!

Hoi @Bensi, excuses, ik dacht dat we eerder aangegeven hebben dat we in gesprek zijn met NENT hierover - zodra het gesprek naar een update leidt, delen we die direct met jullie!

Ik heb inmiddels rechtsreeks een abonnement bij Viaplay afgesloten. 

Reageer