Beantwoord

Favorietenlijst wordt omgekeerd in volgorde

  • 30 March 2022
  • 5 reacties
  • 443 Bekeken

Hallo allemaal, nieuw in deze community omdat vandaag onze TMobile is opgeleverd. Ik heb helaas wel een reproduceerbaar probleem met favorieten van T-Mobile TV, App en TV Anywhere: de volgorde wordt omgekeerd weergegeven.

Stappenplan:

  • Via de TV (Amino Aria 7X sw 7614)
  • Nieuw test profiel maken: ‘ABC’ (18jaar en pincode gelijk aan TV pincode (andere pin geeft zelfde probleem)) 
  • Favorieten aanmaken op de TV via Menu, Favorieten, Zenders kiezen (in deze volgorde): NL1,2,3 & RTL4,5 & SBS6 & RTL7 & Net5 & Veronica & Zender vd Maand & Comedy Central & MTV
  • In de profiel instellingen ‘Favorieten activeren’ op AAN
  • TV en Amino uitzetten
  • Inloggen op TV Anywhere (met MacBook (MacOS 12.3) en Safari browser (15.4) of Chrome (99.0.4844.84) - https://t-mobiletv.nl en inloggen op het test profiel ‘ABC’
  • Open de TV gids en de zenders van stap 2 staan in omgekeerde volgorde in de TV gids.

Bovenstaand ben ik gaan proberen omdat ons eigen profiel de 40 TV de zenders nu achterstevoren heeft staan op de TV en juist in TV Anywhere… (hoe dat is gekomen krijg ik (nog) niet gereproduceerd)

 

Alvast bedankt voor jullie hulp, Marijn

icon

Beste antwoord door Boris 31 March 2022, 10:36

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hi @TheGuide,

Allereerst een warm welkom op de Community! Leuk dat je erbij bent. Goed om te zien hoe je te werk bent gegaan en de volledige informatie; geeft een mooi overzicht van het issue. Misschien interessant om in te loggen op een browser in de TV Anywhere versie. Wanneer je de Favorietenlijst hierop opent, kan je de zenders zo slepen als jij dat wilt. Wil die stap al werken? Let us know.

 

Hallo @Boris , waar zou ik dan de zenders moeten kunnen slepen? Kom in de browser onder mijn profielnaam wel de favorieten tegen en bij ‘Bewerken’ kan ik ze dan alleen verwijderen, ook in de TV Gids kan ik wel favorieten toevoegen en verwijderen maar ook niet slepen.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @TheGuide,

Bedankt voor het proberen! Graag deel ik het stappenplan met je voor de TV Box waarmee je de volgorde kan aanpassen:

1. Ga in het TV-menu naar ‘Account’ > ‘Mijn Zenders’
2. Om de volgorde van een favorietenlijst aan te passen:

  • Druk op de ‘rode knop’ en kies ‘Favoriete zenders’.
  • Je kunt vervolgens de zenders naar boven of beneden plaatsen in de lijst.
  • Druk ten slotte op de ‘terug’ knop en sla de wijzigingen op.

3. Nu moet je de favorieten op je profiel activeren:

  • Ga naar ‘Account’ > ‘Profielen’
  • Kies het profiel waar je momenteel mee bent ingelogd
  • Ga naar ‘Activeer Favorieten’ en zet deze optie ‘AAN’
  • Kies ten slotte ‘Bevestigen.

Alle informatie over de favorietenlijst kan je vinden op de volgende pagina: Favorietenlijst.

Ik wens je nog veel kijkplezier toe dit weekend!

Hallo @Cal , heb de stappen eerst op het testprofiel getest. Dat lijkt, ook al log ik in op de laptop, goed te gaan. Nu ook ons eigen profiel met alle zenders terug op volgorde gezet. Nu 🤞🏻🤞🏻 of het zo blijft.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @TheGuide, kijk dat biedt hoop, goed opgelost zo! Mocht er iets aan de situatie veranderen, laat het ons weten. We hebben alle kennis en hulp in pacht om je ook op afstand te kunnen assisteren! 😄👍

Reageer