Feedback nieuwe T-Mobile TV

Feedback nieuwe T-Mobile TV

Toon eerste reactie

232 reacties

Reputatie 4
Badge +2

@BokkieH https://www.philips.co.uk/c-p/32PF9641D_10/cineos-32-inch-lcd-integrated-digital (zoals ik al dacht eigenlijk een 768p scherm maar zou dus inderdaad wel 1080i moeten accepteren, dat was ook gewoon de vaste output op het oude platform. Het probleem met de nieuwe is juist dat het op 1080p wordt uitgestuurd wat deze tv dan weer niet accepteert). Reactie op dit te vroeg gesloten topic https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/amino-box-resolutie-326096

Reputatie 1

Nu er ook zo veel problemen zijn bij het tv platform, is het misschien een idee om de uitrol voorlopig te stoppen tot dat alles 100% goed werkt, daarmee voorkomt men veel problemen en ontevreden klanten.

Precies, nu hebben we niets, of laat beide systemen naast elkaar staan en zet de oude pas uit wanneer de nieuwe minstens zo goed werkt. Nu moet de alfatest door de betalende gebruikers gedaan worden, dat is niet de juiste weg vindt ik. Ik schakel nu maar terug naar de NPO site en app die tenminste wel goed werkt.

Reputatie 2

En wéér loopt het tv kastje vast, nu al na 1 zap..... Om moedeloos van te worden...

Reputatie 2

Goed idee om de oude app terug te zetten en eerst een goed werkend product uit te rollen!

Reputatie 6
Badge +2

Nu er ook zo veel problemen zijn bij het tv platform, is het misschien een idee om de uitrol voorlopig te stoppen tot dat alles 100% goed werkt, daarmee voorkomt men veel problemen en ontevreden klanten.

Reputatie 6
Badge +2

@Martje0109 nee je doet niks fout, helaas werkt het nog niet men is er wel mee bezig om het aan te passen maar er wordt geen tijd gemeld wanneer het is opgelost. Dus kan zo maar een tijd duren kan 2 weken zijn maar ook 2 maanden.

Reputatie 7
Badge +8
  • Beeldkwaliteit optimaliseren. Zeker bij snelle beelden een blokkenfestijn. Kan gedetailleerder/scherper
  • Dolby Digital 5.1 beschikbaar maken (via rode knop menu)
  • Optimaliseren grootteverschil iconen. Sommigen zijn extreem klen anderen exorbitant groot
  • UHD voor tenminste videostore
  • Streamingdiensten apps toevoegen
  • Instelbare resolutie
  • Radio zit verstopt onder TV menu. Rare plek. 
  • Kink toevoegen als radiokanaal
  • HD upgrades verder oppakken van zenders die wel in HD beschikbaar zijn, maar bij TMT in SD uitzenden

Helemaal mooi als de dienst zonder decoder en rechtstreeks op mijn smart tv beschikbaar komt (LG, Samsung, Android TV).

Reageer