Feedback nieuwe T-Mobile TV

Feedback nieuwe T-Mobile TV
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties

Hi all,

We hebben afgelopen periode veel feedback ontvangen over het nieuwe TV Anywhere en T-Mobile TV, hartelijk dank daarvoor!

Om het enigszins overzichtelijk te houden gaan we vanaf vandaag alle feedback over T-Mobile TV bundelen. Heb je feedback over TV Anywhere? Hiervoor hebben wij het volgende topic aangemaakt: Feedback nieuwe TV Anywhere.

We blijven jullie feedback graag ontvangen dus stuur dit vooral door! Staat het issue hieronder al vermeld? Dan zijn we er al mee bezig en is het niet nodig om het nog een keer te melden tenzij we er specifiek om vragen.

We houden jullie in dit topic graag op de hoogte van waar we mee bezig zijn. We zullen niet individueel op elk bericht reageren maar we lezen elke reactie!

 

Laatste update:

25-01-2021

Overzicht lopende zaken bijgewerkt.

 

20-01-2021

Op 25, 26 en 27 januari gaan wij in de nacht alle TV Boxen die gebruik maken van T-Mobile TV rebooten voor een software update.

Deze update zal het grootste deel van de black-screens, sneeuwbeeld, alleen NPO 1, 2 en 3 te ontvangen en problemen met geluidssets door HDCP oplossen. Wil je de update vandaag al binnen halen, dan kan dit door een simpele handmatige reboot zonder netwerkkabel

In dit topic lees je meer!

 

Bekende issues:

  • De uitzending loopt een aantal seconden achter, voornamelijk merkbaar bij live TV (sport) - Dit is geen “bug” maar we streven er naar om de vertraging zo kort mogelijk te maken (vergelijkbaar met de standaard op de markt) en dit heeft de hoogste prioriteit. Dit is niet iets wat met één druk op de knop aangepast kan worden en we blijven hier doorlopend aan werken.
     
  • Er wordt alleen zwart beeld weergegeven - Dit kan meerdere oorzaken hebben, een reset van de TV Box volgens deze stappen lost in 90% van de gevallen het probleem op. Controleer ook of de TV zelf wel op het goede HDMI kanaal staat. :slight_smile:

 

Opgelost/working as designed:

  • Alleen NPO 1, 2 en 3 beschikbaar - Zou opgelost moeten zijn met de update van 25 januari.
  • Favorieten - Nieuwe Favorieten functies toegevoegd in week 51, zie het topic Verbeteringen T-Mobile TV en TV Anywhere voor de details.
  • In sommige gevallen wordt niet de juiste resolutie weergegeven (blokkerig beeld) - Ook met de update in week 51 uitgerold!
  • Ondertiteling voor doven - Toegevoegd, op 18-12 als laatste RTL 4 nog toegevoegd.
  • Beeld en geluid van de geselecteerde zender vallen weg zodra de TV Gids geopend wordt - Aangemeld en zal in behandeling worden genomen. Valt onder de test met de Kamai 510 TV Box, wordt hier in meegenomen.

 

Doe je mee aan de T-Mobile TV Test en wil je feedback achter laten? Dan kan je terecht in dit topic (alleen toegankelijk voor testers). Ben je een tester maar werkt de link niet? Laat het dan hier even weten, dan geven we je graag toegang!


248 reacties

Wat mij opvalt is bij  het terugkijken het lijkt alsof er veel compressie wordt toegepast, met name zichtbaar bij veel beweging in beeld. Het vreemde is dat wanneer ik een programma via TV-anywhere naar mijn TV cast, de kwaliteit een stuk beter is. Klopt dat of gaat er iets fout?

Reputatie 2

Graag zie het volgende: 

Een flinke verhoging van de bitrate van zowel live TV als opnames. Dit moet echt veel beter.

Dolby Digital geluid ook bij een opname.

Menu-interface via de Amino is niet scherp (via TV anywhere overigens wel).

Skip-back en Skip-forward optie ipv (zeer sloom, maximaal 16x) vooruit- en terugspoelen. Dit moet echt klantvriendelijker.

Time-shift en opname mogelijkheid overige zenders. Dit moet echt klantvriendelijker.

Reputatie 3

Wat mij opvalt is bij  het terugkijken het lijkt alsof er veel compressie wordt toegepast, met name zichtbaar bij veel beweging in beeld. Het vreemde is dat wanneer ik een programma via TV-anywhere naar mijn TV cast, de kwaliteit een stuk beter is. Klopt dat of gaat er iets fout?

Nou dat heb ik ook maar leg dat maar eens uit bij de klantenservice, sturen ze weer een monteur die niets kan doen, ze moeten gewoon het kastje zo snel mogelijk een goede update geven anders nu al spijt dat ik ben overgestapt. 

Reputatie 2

Ik heb inmiddels sinds 2 weken het nieuwe T-Mobile TV. Eindelijk heb ik geen haperend beeld meer, voor de eerste keer sinds ik bij T-Mobile ben!

Helaas heb ik een nieuw probleem. Zappen duurt heeeeeel lang. Echt veel te lang. Als ik bijvoorbeeld twee keer of vaker de CH+ knop gebruik dan heb ik tot 10 seconden zwaart beeld. Dat is niet de bedoeling neem ik aan? Zie video: https://streamable.com/npoe7g

​​​

@Brian @Jason  ik heb nog steeds last van langzaam zappen. Het is nu zelfs een paar keer gebeurd dat de box echt gecrasht is na het zappen. Ik moest dan even het stroomkabel trekken want de TV bleef zwart.

 

Ik vind het zelf niet eens zo erg - ik ben blij dat ik geen haperend beeld meer heb sinds T-Mobile TV. En ik zap door de gids, dan werkt het een stuk beter. Maar andere familieleden zappen met de CH+ knop en dan gaat het altijd mis. De roep om terug naar de vorige provider te gaan wordt steeds groter thuis...

Volgens het menu is het een Entone 68. Bij de boot up zie ik wel het Amino logo.

 

 

@tukiii , Misschien dat de powerflip dit op kan lossen, stroom er af, netwerkkabel er uit, stroom er weer op wachten tot de box aangeeft geen netwerk en dan netwerk kabel er in, dan word de software opnieuw geladen.

En entone 68, is dit met of zonder Harde schijf?

Dat er Amino in het boot menu komt kan kloppen, Entone is overgenomen door Amino.😉

Reputatie 2

@Doornekamp33 thanks, zal het proberen. Het is een box zonder HDD.

Dan hopen dat het werkt, die 510 is nogal een oudje.

Reputatie 3

Op verzoek moest ik mijn origineel topic naar hier  hier verplaatsen, bij deze.

Na veel gezever kregen we eindelijk de mogelijkheid om te kunnen opnemen. De cloud aangezet en de factuur werd een rotzooi (lopende korting werd ten onrechte stopgezet). De CLOUD geen probleem dat herinneren we ons nog van ZIGGO hoewel dit al inmiddels 6 maanden geleden was. Ik (lees mijn vriendin) is een een TV-kijker van de oude stempel en de stelling van T-Mobile is helaas maar al te waar "TV-kijken bij T-Mobile wordt nooit meer hetzelfde".

Waarom begrijpt T-Mobile niet (zoals  ZIGGO) hoe men (traditioneel) TV kijkt?

Na een week van enige ergernis wil ik mijn eerste commentaar delen:

  • FAVORIETLIJST: je kan deze aanmaken (CHECK) maar niet blijvend gebruiken (FOUTJE). Telkens weer moet je de selectie op FAVORIETEN zetten is dit echt gebruikersvriendelijk?
  • PROGRAMMA: Bij terugkijken hikt op het eind het programma en gaat door in het volgend programmablok (dit is op zich niet erg maar .....)
  • OPNEMEN: ken je dat je een film op TV ziet dat je wil zien maar deze is al een half uur bezig bovendien moet je weg, je krijgt bezoek of wilt onder de douche. Je start de opname maar wat ouderwets en weinig interactief als een oude VHS recorder start de opname vanaf dat moment in plaats van het volledig programma "op te nemen" zoals ZIGGO dit doet. ZIGGO zorgt dus dat de hele opname aanwezig is en niet dat de klant zelf 5 minuten moet toevoegen om ook het einde te kunnen zien
  • CLOUD opname: Het bevreemd me dus zeer dat T-Mobile je de keuze geeft de eigen opname met variaties van 5 minuten voor en/of achter etc het programma te creëren, het lijkt wel of hierdoor iedereen daadwerkelijk zijn eigen opnames bewaart in de cloud. Was het niet eenvoudiger met het programma VOLLEDIG (zoals bij OPNEMEN beschreven) te bewaren en per gebruiker 1 klein opnamevinkje te bewaren. Lijkt me voor opslag ook een stuk efficiënter!
  • DOORSPOELEN van een opname: mijn voorkeur gaat wederom uit naar hoe ZIGGO het doet: het skippen van 30 of 60 seconden ipv het 16x versneld doorspoelen (het stroboscopisch effect doet mij in ieder geval geen goed).

Hier eindigde mijn initiële opmerkingen voornamelijk gericht op gebruikersgemak van de TV-box (de APP gebruiker we nog nauwelijks). toch drie toevoegingen:

  • INSTALLATIE: apparatuur teveel van elkaar afhankelijk en je moet bijna een stappenschema volgen na een storing (kortom gebruikersonvriendelijk!)
  • PORT 4: wordt afgedwongen om de TV-box op aan te sluiten maar mijn router staat niet bij mijn TV en ik wil meer bedraad aansluiten (versterker, Netflix etc). Na een storing moet ik bedrading omleggen om de TV-Box weer aan de praat te krijgen. wat een ONZIN! (*)
  • KWALITEIT: Zowel in de TV-Box als in de APP kan ik de kwaliteit van ontvangst nergens terugvinden

(* bij een storing is het natuurlijk wel handig dat de helpdesk weet hoe een TV-box is aangesloten maar dit kan je ook tackelen met mijn kwaliteit opmerking).

 

Ik hoop dat er op korte termijn een TV-MOBILE 2.0 komt anders vrees ik dat mijn 1GB verbinding in mei vaarwel moet zeggen.

 

Reputatie 3

Op verzoek moest ik mijn origineel topic naar hier  hier verplaatsen, bij deze.

Na veel gezever kregen we eindelijk de mogelijkheid om te kunnen opnemen. De cloud aangezet en de factuur werd een rotzooi (lopende korting werd ten onrechte stopgezet). De CLOUD geen probleem dat herinneren we ons nog van ZIGGO hoewel dit al inmiddels 6 maanden geleden was. Ik (lees mijn vriendin) is een een TV-kijker van de oude stempel en de stelling van T-Mobile is helaas maar al te waar "TV-kijken bij T-Mobile wordt nooit meer hetzelfde".

Waarom begrijpt T-Mobile niet (zoals  ZIGGO) hoe men (traditioneel) TV kijkt?

Na een week van enige ergernis wil ik mijn eerste commentaar delen:

  • FAVORIETLIJST: je kan deze aanmaken (CHECK) maar niet blijvend gebruiken (FOUTJE). Telkens weer moet je de selectie op FAVORIETEN zetten is dit echt gebruikersvriendelijk?
  • PROGRAMMA: Bij terugkijken hikt op het eind het programma en gaat door in het volgend programmablok (dit is op zich niet erg maar .....)
  • OPNEMEN: ken je dat je een film op TV ziet dat je wil zien maar deze is al een half uur bezig bovendien moet je weg, je krijgt bezoek of wilt onder de douche. Je start de opname maar wat ouderwets en weinig interactief als een oude VHS recorder start de opname vanaf dat moment in plaats van het volledig programma "op te nemen" zoals ZIGGO dit doet. ZIGGO zorgt dus dat de hele opname aanwezig is en niet dat de klant zelf 5 minuten moet toevoegen om ook het einde te kunnen zien
  • CLOUD opname: Het bevreemd me dus zeer dat T-Mobile je de keuze geeft de eigen opname met variaties van 5 minuten voor en/of achter etc het programma te creëren, het lijkt wel of hierdoor iedereen daadwerkelijk zijn eigen opnames bewaart in de cloud. Was het niet eenvoudiger met het programma VOLLEDIG (zoals bij OPNEMEN beschreven) te bewaren en per gebruiker 1 klein opnamevinkje te bewaren. Lijkt me voor opslag ook een stuk efficiënter!
  • DOORSPOELEN van een opname: mijn voorkeur gaat wederom uit naar hoe ZIGGO het doet: het skippen van 30 of 60 seconden ipv het 16x versneld doorspoelen (het stroboscopisch effect doet mij in ieder geval geen goed).

Hier eindigde mijn initiële opmerkingen voornamelijk gericht op gebruikersgemak van de TV-box (de APP gebruiker we nog nauwelijks). toch drie toevoegingen:

  • INSTALLATIE: apparatuur teveel van elkaar afhankelijk en je moet bijna een stappenschema volgen na een storing (kortom gebruikersonvriendelijk!)
  • PORT 4: wordt afgedwongen om de TV-box op aan te sluiten maar mijn router staat niet bij mijn TV en ik wil meer bedraad aansluiten (versterker, Netflix etc). Na een storing moet ik bedrading omleggen om de TV-Box weer aan de praat te krijgen. wat een ONZIN! (*)
  • KWALITEIT: Zowel in de TV-Box als in de APP kan ik de kwaliteit van ontvangst nergens terugvinden

(* bij een storing is het natuurlijk wel handig dat de helpdesk weet hoe een TV-box is aangesloten maar dit kan je ook tackelen met mijn kwaliteit opmerking).

 

Ik hoop dat er op korte termijn een TV-MOBILE 2.0 komt anders vrees ik dat mijn 1GB verbinding in mei vaarwel moet zeggen.

 

Heb net iemand aan de lijn gehad en zei dat ik niet het nieuwe kastje heb, raar ben pas 1 maand lid, heb nu de 610X en hij zei dat er recent een nieuw kastje is uitgebracht, nu T-Mobile al 2 weken aan de lijn en is hier nooit iets over gezegd ondanks dat ik mijn problemen blijf houden. Wat is nu waar want ik krijg het gevoel dat ze bij de klantenservice er géén ballen verstand van hebben. 

Reputatie 7
Badge +1

https://freedom.nl/helpdesk/televisie/tv-ontvanger-amino-aria-7-informatie

Als ik het ergens goed heb gelezen zou dit het type kastje zijn welke ook T-Mobile uit gaat geven of al reeds uitdeelt aan nieuwe klanten, ik weet het niet zeker dus don't kill me if iám wrong

Reputatie 3

Je hebt gelijk, blijkt wel een ander kastje te zijn en met deze kan je opnemen, maar nu nog geleverd krijgen maar dat moet eerst worden aangevraagd en goed worden gekeurd, dat was bij KPN toch beter geregeld, 1 keer bellen en de volgende dag in huis. Aanvraag is uitgezet inmiddels 3 dagen geleden. 

Reputatie 6
Badge

Het opneemkastje is de oude HDD recorder Entone Kamai 515, voor zover ik weet is de 610x toch het enige nieuwe kastje? Oude gebruikers van de Amino A140 hebben ze pas overgezet naar het eveneens verouderde Entone Kamai 510 terwijl de 610 al aan nieuwe klanten werd uitgedeeld.

De 515 kastjes zijn inmiddels zeer schaars geworden vandaar dat er waarschijnlijk een heel proces aan vooraf moet gaan (om er überhaupt nog een te vinden zeker).

Edit: hier zie ik toch dat iemand een 7 kastje heeft https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/iedere-dag-harde-reset-tv-box-327414 (maar dat is nog steeds niet het opneemkastje)

Wil echt niet vervelend/zuur doen maar kan helaas niet anders dan mijn ongenoegen uiten.

Buiten alle ergernissen die ik al had is het helaas nu alleen maar verergert! Wordt gesproken dat het getest zal zijn maar lijk meer dat ik een test persoon ben. Want vindt het slechter dan het al was. Het enige wat nu wel goed is, mits het werkt. Is dat je nu wel programma's kunt verwijderen uit je opnamen.

  1.  Wil graag weten waarom al mijn opgenomen programma's sinds deze update weg is?  En waarom dat niet (nadrukkelijke) van tevoren, in de mail van 25 november jl. vermeld is. Daarbij zaten zeker dingen die ik nog wilde zien.
  2.  Eerst (gisterenochtend) kon ik pauzeren en evt. terug spoelen en weer door. Nu als ik pauze, backknop indruk vervolgens Play zie ik alleen een zwart scherm maar hoor wel het geluid. Dit [zwart scherm] is ook zo wanneer ik het dan op een andere zender zet. Moet dan eerst box uitzetten!!!!
  3. Gisteren kon ik heel even wel terugspoelen als je iets live aan het kijken was. Nadat je op Play drukte speelde het wel af maar had dan een aantal seconde geen geluid.
  4. Kan Nu niet meer als ik met grote stappen in tv-gids wil scrollen/doorlopen. Voorheen kon je met de pijltjestoets per programma terug en naar voren gaan zo ook met grote stappen met de pijl naast de OK knop, waarom niet meer?
  5. Als je programma ('s) wilt opnemen, kan je nu via tv-gids alleen voor dat specifieke keer opnemen en niet meteen aangeven dat het periodiek/reeks moet zijn. Je moet per programma eerst alle gegevens opschrijven; zoals zender en tijdstip (aanvang en einde) vervolgens via knop "opname" alles invullen. Wat voorheen al was ingevuld als je jouw programma koos/aanklikte. je hoefde alleen aan te geven of het de hele week of bijv. uitgezonderd weekend. Moet nu per tv progrMamma [serie] via letterbalk invullen, doormiddel de pijltjestoets van links naar recht per letter aan te geven. Wat overigens ook niet snel gaat. Nadat ik de naam van het programma had ingetoetst en wat daar onder stond ook had ingevuld kon ik WEER naam opnieuw invullen omdat het weg was nb. ondanks ik na het invullen op OK had gedrukt.
  6. Wat voorheen al irritant was, anders dan wat ik bij het afsluiten nadrukkelijk had gevraagd, is dat nu zelfs bij 2 programma's die elkaar enigszins overlappen je moet kiezen om één ervan te verwijderen/laten vervallen!
    Bij het afsluiten had ik nadrukkelijk gevraagd, was voorwaarde om het bij jullie af te sluiten en niet bij concurrent waar ik net daarvoor was geweest, of je meerdere programma's die om dezelfde tijd beginnen (wat vaak het geval is, spitsuur van leuke/interessante programma's) zonder problemen kan opnemen. Dit werd nog eens nagevraagd en wederom bevestigd dat het kon. Niets is minder waar!
  7. Tijd geleden heb ik contact met jullie gehad dat het internet vooral in de slaapkamer zeer geregeld super slecht is. Dit terwijl het gelijkvloers is met dunnen wanden. Zijn maar zo'n 15 stappen vanaf de woonkamer! Dit zal verholpen zijn, zal teruggebeld worden om dit te verifiëren maar ben niet teruggebeld en heb nog steeds dat het ineens hapert of wegvalt in de slaapkamer.

 

 

Mijn vraag is dan ook wat wordt er gedaan om hierboven genoemde punten te verhelpen?

Zie uw reactie graag tegemoet.

 

Wat zo jammer is, is dat de snelheid van internet nog niet eens de 100Mbit aantikt en voorheen met gemak boven de 950Mbit. Helpdesk zet het door, duur 10 dagen, kan niets op afstand. Monteur, duur minimaal twee weken. Hij komt straks waarschijnlijk een probleem met de mediaomvormer...

Reputatie 7
Badge +16

Hi all, we geven graag meer duidelijkheid met betrekking tot het nieuwere model TV Box de Amino Aria 7x.

Sinds een paar weken leveren we de Amino Aria 7x uit, dit model is 99,8% hetzelfde als haar voorloper de Amino Aria 610, het verschil is dat de 7x een snellere processor heeft. Beide boxen hebben geen opnamefunctie, de reden dat de mogelijkheid tot opnemen benoemd is bij de Aria 7x is omdat deze in combinatie met T-Mobile TV de optie voor Cloud Opnemen biedt, net als de 610 die biedt.

De enige box met een fysieke recorder is de Amulet 515, maar die wordt sinds begin dit jaar niet meer uitgeleverd, tenzij de Amulet die je al hebt staan defect is natuurlijk. 

De 610 en 7x zien er zo uit:

 

Fysiek verschillen deze niet van elkaar. Mochten er toch nog vragen zijn omtrent de werking of indien er nog onduidelijkheid is aangaande de functionaliteit, laat het me dan weten, ik leg het graag zo goed mogelijk uit!

Reputatie 1

Wanneer kunnen we de update verwachten? Een maand geleden aangekodigd maar zie nog niets.

Reputatie 7
Badge +1

Het punt is dat de standaard boxen welke door providers worden uitgedeeld niet geschikt zijn voor de steeds hogere eisen, denk hierbij aan de Entone 510, maar ook bij de collega's van T-Mobile speelt dit zo is de Arcadyn HBM van KPN ook te licht, en moet KPN elke keer firmware updates uitrollen.

De Entone 510 kon het oude platform nog net zo'n beetje aan echter met het nieuwe platform zal het echt alle zeilen bij moeten zetten.

Reputatie 3

Dat vraag ik mij ook af, wanneer komt de update en kan ik weer fatsoenlijk tv kijken, al tig keer klantenservice gebeld maar daar hoor je elke keer een ander verhaal of zeggen dat ze een ticket uit hebben gezegd en dit duurt nu al een maand, voetbal kijken is gewoon niet om aan te zien. Opzeggen abonnement aangevraagd maar daar hebben ze géén zin in ondanks dat ze het niet op kunnen lossen. T-Mobile thuis tot nu toe één en al ellende. 

@BeMu , Dat van die kastjes het niet meer trekken zou juist met het nieuwe T-Mobile TV niet aan de orde moeten zijn, TMTV is een app en vraagt weinig processor kracht, probleem is dat de nieuwe streams gewoon te mager zijn en niet snel genoeg doorkomen en dan hebben ze de verversing ook nog op 60Hz gezet ipv de 50 Hz die elke tv aankan.

Gelukkig zit ik nu bij die andere provider met problemen, perfect beeld en alles sneller dan ik bij TM had voor net zoveel doekoe in de maand, zelfs met de riante korting nog een stukje goedkoper de eerste 2 jaar.

Reputatie 7
Badge +1

@Doornekamp33 Daarom ben ik ook blij dat ik nog steeds op het oude platform zit en hoop dat het ook zo blijft, zoals het werkt vind ik het perfect, zit vanaf januari 2014 bij Vodafone thuis en nu dus T-Mobile thuis en het heeft bij mij altijd perfect gewerkt.

Moet er wel bij vermelden dat ik alleen de Entone 510 gebruik, geen Netflix of andere aanvullende dienst dan alleen Ziggo sport.

Zou heel fijn zijn als T-mobile zelf ook ff reageert. Ipv heel laf een beetje reacties afwachten. Heb al 3 keer gebeld en telkens werd alleen maar gezegd dat er iets aan gedaan kan worden als er genoeg klachten/feedback zijn.

Ik weet niet hoor, maar vgm zijn die er genoeg, maar verandering! Nou neuh.

Ik kan al dik 2 maanden niks van mn telefoon naar mn tv casten met chrome cast, omdat dan die hele fucking app er weer uiknalt!

En kom please niet met ‘heb je al geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te downloaden?’

Nee tuurlijk heb ik hier nog niet aan gedacht en al fucking 1000 X degaan! 
 

T-mobile, die hier please wat aan, want het neemt bij mij steeds meer vertrouwen weg. Zou toch jammer zijn

 

 

Reputatie 3

Nu weer het volgende, voetbal aan het kijken, is al 10 minuten rust maar alleen bij mij nog niet, lig gewoon 10 minuten achter. Ik meen het en heb het al een paar keer gezegd wat een troep dat T-Mobile tv. Update 2 november daarna is het erg stil en ze reageren nog niet eens op adviezen en vragen. Doe je werk en breng een fatsoenlijke update uit. 

Heb sinds een week nu het nieuwe tv van tmobile thuis,wat opvalt is dat de beeldkwaliteit een stuk minder is,lijkt vaak op sd ipv hd en is merkbaar minder scherp.

Gaat dit nog gefixt worden?

Lijkt mij niet de bedoeling dit!

Misschien overwegen een kwalitatief betere decoder uit te leveren,de huidige amino trekt hd niet zo heel goed vind ik persoonlijk,dat is bij ziggo stukken 

Waar kan ik trouwens zien in wat voor resolutie ik kijk?

Er staat bij zenderinfo ook geen hd meer alleen de naam van de zender wat ik raar vind,voor hetzelfde geld kijk ik nu daadwerkelijk naar een sd signaal ipv hd.…

 

Is het mogelijk om het nieuwe Amino tv kastje te krijgen?

Een  nieuwe Amino heeft weinig zin, de 610x of de 7x maakt in kijkgenot niks uit, hardware is vergelijkbaar.

als je de entone 510 of 515 met HDD hebt maakt het wel verschil in snelheid.

Reputatie 2

Moet mij van e.e.a. van het hart! T mobile heeft in de mail waar testers gevraagd werden, aangegeven dat er goed contact en feedback mogelijkheden waren. Dat had ik me anders voorgesteld! Niemand reageert hier op het forum op regelmatige momenten, telefonisch is een drama! Ik had gedacht dat er een mailformulier oid zou gebruikt worden, waar ook wat mee gedaan werd...

 

De boxen moeten nu ineens weer dagelijks gereset worden, dat zal ongetwijfeld binnenkort opgelost zijn, maar hoe kun je zo slecht een veldtest voorbereid hebben?

Reageer