Feedback nieuwe TV Anywhere

Feedback nieuwe TV Anywhere

Toon eerste reactie

327 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Met de tvbox heeft T-Mobile de meeste ervaring. Is tegenwoordig een klein kastje. Ik zou dat kiezen.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen. Ik zit eraan te denken om de overstap naar tmobile thuis te maken. Tv kijken zonder decoder. Hoe ervaren jullie de beeldkwaliteit op androidtv of appletv? Of gaan jullie toch voor de kwaliteit van een decoder?

Alvast bedankt.

Goedemorgen @Meneertje van der Meertje ik maak gebruik van de app op mijn smartTV en boven heb ik een Google Chromecast met Google TV - Multimediaspeler - 4K  op een oude Samsung aangesloten.

De eerste 3 maanden had ik de boxen van TMT ik zie er weinig verschil in! Je maakt gebruik van je eigen afstandsbedieningen.

Ben dus erg tevreden over de het beeldkwaliteit.(ook Apple TV gebruikt de kwaliteit is net zo goed)

Wat ik mis via de app is de tijd onder de programma lijst als je door wil scrollen, je moet de gids erbij pakken om te zien hoe laat een programma is afgelopen. Maar ondanks dat ben ik erg tevreden Kijken zonder Boxen is een prettige bijkomstigheid en scheelt je stroom.
Veel succes met je keuze

Fijn weekend

Reageer