Feedback nieuwe TV Anywhere

Feedback nieuwe TV Anywhere

Toon eerste reactie

330 reacties

Reputatie 3

App beschikbaar maken voor Android TV (en wellicht ook LG / Samsung televisies) zodat je geen tv kastje meer nodig hebt

Reputatie 2

Hallo ik kijk tv via mijn laptop met Chrome. Nu kon ik voorheen de TV aanzetten op mijn laptop en ondertussen switchen naar mail of andere websites. Nu lukt me dat niet want ik kan het scherm niet klein maken en wanneer ik ESC doe dan gaat de TV uit. Hoe kan ik toch 2 dingen tegelijk doen?

Reputatie 1

Volgens de mail die ik had ontvangen die de nieuwe app aankondigde zou deze op 1 oktober worden geactiveerd. Niet dus. Ik wordt al sinds gisteren gedwongen de nieuwe app te gebruiken, maar de favoriete zenders die ik vorige week heb ingesteld zijn wel verdwenen.

Vanaf gisteren (28-9) heb ik problemen met TV anywhere online, betreft de vernieuwde website. (In de app (iPhone) staat inmiddels ook de nieuwe, die doet het perfect)

Inloggen lukt, vaak ook nog wel een beeld kijken, maar dan volgen onderstaande meldingen met daaropvolgende de uitlog en de boodschap om opnieuw in te loggen. Soms blijft de pagina laden, zonder succes.

Mijn online gaat via Lenovo laptop, Windows 10, Chrome versie 85.0.4183.121. Adblocker aan/uit maakt geen verschil, heb ook Edge geprobeerd, maar die geeft dezelfde meldingen. 

Gisteren laptop helemaal leeggehaald, systeemopruiming, browsergeschiedenis, modem refresh en opnieuw opstarten, maar ‘probleem’ blijft.  

Opvallend: na inlog geeft mijn account “Admin”

Nooit eerder problemen gehad met TV anywhere, en ik draai al even mee …

Nieuwigheid? Instelling? 

Ik hoor/zie graag, dank alvast

 

 

Reputatie 1

Helaas bevat de vernieuwde app nog wel wat kinderziekten.

  1. Zo kan je enkel in fullscreen kijken op PC,
  2. niet de TV-gids inzien tijdens het kijken (de overlay is verdwenen en je kan als je fullscreen kijkt geen ander window openen want dan stopt de stream)
  3. en mijn favoriete zenders (die eerst met een hartje bovenin de gids waren gezet zijn plots verdwenen.

Ik vermoed dat dit met de update van de vernieuwde app te maken heeft (die overigens 2 dagen te vroeg is aangezet) De technische dienst is al opgetrommeld, maar als iemand al een idee heeft hoe ik dit kan oplossen, dan houd ik mij aanbevolen.

Reageer