Beantwoord

Feedback T-Mobile Tv Apps

  • 10 June 2022
  • 6 reacties
  • 106 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

  

Bij het gebruik van de T-Mobile App op de Apple TV en iPad zijn mij onderstaande punten opgevallen. Hopelijk kunnen deze worden verbetered :) 

 

TvOS 1.5.1

  • Herinnering wordt ook laten zien als je al naar de zender kijkt, zou netter zijn als die het dan niet worden laten zien gezien je al op die zender kijkt.

  • Als je een Herinnering weg klikt met “ignore” em dam de app sluit (force close) en opnieuw opent komt de herinnering weer terug.

  • Geen Dolby 5.1 audio :( 

 

iPadOS / iOS (2.4.5)

  • In Portait mode, Op Tv -> Alle zenders gebruikt het maar half het scherm. Ziet er een beetje apart uit. De onderkant zou gebruikt kunnen worden voor een groteren duidelijkere TV Gids

     

  • Je ziet de zenders die je alleen op grote schermen kan kijken niet in de Tv-Gids (bv Eurosport2). Zou mooi zijn als je wel gewoon ziet zodat je onderweg een herinneren of opname kan instellen via de App en als je de zender wilt bekijken een melding krijgt dat de zender niet bekeken kan worden op mobiele devices. 

icon

Beste antwoord door Lisa 15 June 2022, 08:27

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7

Hi @TechRacing93, ontzettend bedankt dat jij via deze weg jouw feedback deelt! Ik zet dit heel graag voor je door naar onze specialisten. Mocht je nog andere punten opvallen, dan kan je die hier altijd benoemen en dan zet ik ook die voor je door. Hopelijk wordt de App zo nóg beter! 😊

Reputatie 6
Badge +3

Thanks @Lisa

Als ik daar nog een optie mag bijvoegen :). Ik mis een manier om je logins te beheren. Als ik nu in the web player inlog krijg ik de melding dat het maximale aantal devices is bereikt en ik er eentje moet kiezen om te verwijderen. Dit zijn bijna allemaal oude web player logins. 

Of ze automatisch verwijderen als een sessie langer x tijd niet meer gebruikt is. Ruimt lekker op ;) 

Geniet van je weekend! 

Reputatie 7
Badge +5

Super dat je zo meedenkt @TechRacing93, dankjewel! Je kunt er op dit moment zelf voor kiezen welke je uitlogt en welke niet, via deze stappen:

Stap 1: Ga naar het Menu
Stap 2: Klik op Settings / Instellingen
Stap 3: Klik op uitloggen / Log Out

Je kan natuurlijk ook de oude webplayer inlogs on the spot verwijderen in de melding die je te zien krijgt, dat kan wel maar één per keer. Ik zal je tip zeker delen, bedankt! 😁

Reputatie 6
Badge +3

Super dat je zo meedenkt @TechRacing93, dankjewel! Je kunt er op dit moment zelf voor kiezen welke je uitlogt en welke niet, via deze stappen:

Stap 1: Ga naar het Menu
Stap 2: Klik op Settings / Instellingen
Stap 3: Klik op uitloggen / Log Out

Je kan natuurlijk ook de oude webplayer inlogs on the spot verwijderen in de melding die je te zien krijgt, dat kan wel maar één per keer. Ik zal je tip zeker delen, bedankt! 😁

Dat werkt denkt ik alleen op de Tv Box, Die gebruik ik niet en ik zie de optie niet in de Apple TV App.

Reputatie 7

Hi @TechRacing93, helemaal helder! Merci voor het aangeven. Ook dit heb ik voor je doorgespeeld. Maak er een mooie dag van vandaag! 🎈

Reputatie 7

Hi @TechRacing93, ik wil je graag laten weten dat de tv-specialisten jouw feedback hebben meegenomen! Zij vinden dat je hele goede en vooral gebruiksvriendelijke tips hebt gedeeld. Het punt dat je hebt aangesneden over de iPad, daar heb ik een onderzoek voor ingeschoten. Dit is iets wat gefixt gaat worden. Dus top dat je dit hebt opgemerkt en hebt aangekaart. Blijf gerust feedback geven als je nog andere punten hebt, dan zet ik die graag weer door.