Beantwoord

Film 1

  • 16 March 2020
  • 5 reacties
  • 1686 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1
  • is een legendarische user
  • 1809 reacties

Op de site van totaaltv.nl lees ik dat o.a. KPN en ook Ziggo e.a. film 1 hebben open gezet dit in verband met het Corona virus, gaat onze provider ook nog iets doen?

icon

Beste antwoord door Dave 17 March 2020, 08:21

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @BeMu Als er dan ook behoorlijke films worden uitgezonden zal het voor sommige mensen leuk zijn..

Ik heb zelf liever een gratis Bel kwartiertje per dag met oma/opa/papa/mama en al de andere mensen die in huis vast zitten. Of  Extra gratis data zodat je iets meer kan FaceTimen met mensen die het nodig hebben.

Groetjes. (Dromen mag)

Reputatie 7
Badge +4

Zou mooi zijn. Of credit voor een x aantal films uit de store. Zou ik misschien nog wel meer prefereren dan Film1. 

Reputatie 7
Badge +3

Dat is toch een kwestie van smaak @CrisTien, ik kan er nu nog niet over oordelen, heb de zenders pas net toegevoegd. Als iedereen aan huis gekluisterd zit kun je facetimen via Wifi. KPN is toch als eerste met een gebaar gekomen en het zou best goede reclame voor TM zijn als ze ook iets zouden doen.

Reputatie 7
Badge +15

Zou wel tof zijn voor de klanten die met 120 belminuten zitten, even voor een aantal weken een gratis upgrade naar onbeperkt belminuten. Weet niet of T-mobile zoiets kan toepassen of misschien een keuze tussen dit of een gratis themapakket 😀

 

Reputatie 7

Morning,

We hebben dit topic geopend waar we eventuele updates plaatsen. 

Dit topic gaat op slot.