Beantwoord

Formule 1 bij T-Mobile Thuis

  • 18 March 2018
  • 14 reacties
  • 12463 Bekeken

Als ik Formule 1 willen zien bij T-Mobile moet ik een Ziggo Sport pakket aanschaffen voor 15 Euro.
Daarvoor krijg ik dan 6 zenders van Ziggo sport waarvan er 5 overbodig zijn,
Waarom ik dit zou moeten doen is mij een raadsel omdat Ziggo zelf dit pakket voor 9,99 Euro aanbiedt. Populair gezegd ben je, ondanks introductie korting, een dief van je eigen portemonnee als je de Formule 1 wilt volgen bij T-Mobile Thuis.
Kan dat niet beter beste T-Mobile Thuis door bijvoorbeeld alleen het Ziggo Sport Select kanaal aan te bieden voor een redelijke prijs?
icon

Beste antwoord door johnnystardust 20 March 2018, 13:16

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Hoi OhMECORe,

Wat een goed idee! Wij zijn ook bezig om steeds meer TV zenders 'a la carte' beschikbaar te maken. We zijn gestart met een klein aantal zenders. Die vind je terug in het TV menu onder 'On Demand'. Je kunt dan een losse TV zender activeren voor een klein prijsje. Het is zeer waarschijnlijk dat er nog vele zenders worden toegevoegd. Ziggo Sport Select zal echter alleen beschikbaar blijven als totaalpakket, omdat Ziggo dit enkel als pakket wilt aanbieden.

Wij bieden dus Ziggo Sport alleen aan in pakketvorm. De eerste twee maanden kost dit pakket maar € 7,50 per maand, daarna € 15,- per maand. Je kunt trouwens ook het pakket uitzetten als het F1 seizoen is afgelopen. Zo kun je kosten besparen!

Ik denk graag met je mee om toch de mooiste Premium zenders beschikbaar voor je te krijgen met de beste deal! F1 is op dit moment allen beschikbaar via Ziggo Sport Totaal en RTL Duitsland. Deze zender zit in ons Themapakket International en kost slechts € 3,75. Dat zijn de twee opties voor F1 bij ons.
Mooi ingestudeerd positief standaard geprogrammeerd antwoord hoor, maar de vraag blijft waarom betaal ik bij T-Mobile meer voor Ziggo Sport dan bij ZIggo Sport zelf.
Reputatie 1
Mooi ingestudeerd positief standaard geprogrammeerd antwoord hoor, maar de vraag blijft waarom betaal ik bij T-Mobile meer voor Ziggo Sport dan bij ZIggo Sport zelf.

Omdat Ziggo dat 'gratis' aanbiedt om klanten te behouden en/of te werven, omdat je bij TV bij Ziggo ook naar Ziggo Sport kan kijken. Overigens zitten de kosten van Ziggo Sport bij Ziggo gewoon verwerkt in de kosten van je tv-abonnement daar.

Mocht je echt el cheapo Formule 1 willen kijken en geen bezwaar hebt tegen Duits commentaar en veel Krombacher-reclames dan kun je ook een abonnement nemen op het internationale tv-pakket. Dat pakket kost € 3,75, bevat RTL Deutschland en is dagelijks opzegbaar. Desnoods zet je het pakket een dag voor de F1-race aan en twee dagen later weer uit.

De BBC zendt vaak ook F1 uit. Deze zender zit standaard in het basispakket. 🙂
Ik heb alleen Ziggo Sport Go voor €9,99 per maand en heb geen tv-abonnement van Ziggo dus die redenering van U klopt niet.
Natuurlijk weet iedere F1 fan dat RTL Duitsland de F1 uitzendt, maar dan wel in SD en met commercials en Duits commentaar. Geen optie voor de echte fan, die kijkt wel gratis naar het Britse 4HD als die soms een wedstrijd laten zien.
Ben benieuwd hoeveel T-Mobile thuis abonnees daadwerkelijk Ziggo Sport hebben, bovenstaand verhaal in aanmerking genomen hebbende.
Reputatie 7
Dag OhMECORe,

Begrijp ik dat je Ziggo Sport GO vergelijkt met Ziggo Sport Totaal? Die laatste is bij vrijwel iedere provider dezelfde prijs. GO is gratis bij ons als je Ziggo Sport Totaal afneemt. Wij bieden Ziggo GO niet los aan.

Tof dat je zo'n F1 fan bent! Ik lees dat je kwaliteit ook hoog in het vaandel hebt. Dan zou ik zeker voor Ziggo Sport Totaal kiezen, want dan is de kwaliteit van de streams gemaakt voor een groter scherm en dus altijd beter dan de mobiele GO variant.

Voor de volledigheid verwijs ik hier naar onze Ziggo Sport Totaal pagina.
Reputatie 7
Badge +4
Ziggo Sport Totaal ??
ik heb liever F1 tv dan kan je ook nog eens kiezen welke onboard camera je wil zien.
Reputatie 7
Badge +1
Ik kan mij nog vaag herinneren dat je in een grijs verleden als men geen abonnement op Fox sport wou je toch een belangrijke wedstrijd dan kon je deze per wedstrijd "kopen" voor de formule 1 zou dit ook een optie kunnen zijn, ik denk hier bij dat je voor laten we zeggen voor 5€ kunt kijken van vrijdag t/m de race dus ook de kwalificaties.
Ziggo Sport Totaal ??
ik heb liever F1 tv dan kan je ook nog eens kiezen welke onboard camera je wil zien.


Das best leuk dat F1 TV, maar is nog niet gelanceerd en de eerste trainingen zijn al over 2 dagen!
Inderdaad Joost, F1 TV komt niet naar NL voorlopig, waarschijnlijk door Liberty Media die het hier voor het zeggen heeft.

BeMu vindt terecht dat er een prijs moet komen om één wedstrijd /weekend te kunnen volgen.
Zelf doe ik dat voor de MotoGP, betaal daarvoor €9,99 aan Dorna. Kan ik zelf kiezen wel of geen commentaar en welke onboard, zelfs een helicam voor het overzicht.

De Ziggo Sport Go stream is van behoorlijke kwaliteit kan ik uit eigen ervaring melden, zeker niet minder dan het reguliere Ziggo Sport Select signaal dat overigens via hetzelfde KPN netwerk word verspreid. Zolang de ontvanger (PC) maar via RJ45 op het modem word aangesloten en niet via 4G op een mobieltje. Alleen via de satelliet (CanalDigitaal) is het beeld nog iets beter.

Anyway, de hele discussie is ontstaan doordat T-Mobile Thuis geen fatsoenlijke aanbieding heeft om naar de Formule 1 te kijken, €15 per maand is echt OTT en RTL is geen optie zoals eerder vermeld.
Reputatie 7
Badge +1
Zelf kijk ik de formule 1 via RTL Duitsland, het geluid zet ik dan uit en luister het commentaar via de app GP radio, via de smartphone of o.a. tablet, dat is het originele Ziggosport commentaar van Olav Mol,
Helaas heet RTL af en toe een reclameblok tijdens de race maar Mol blijft dan gewoon door praten.
Reputatie 7
Badge +4
Ziggo Sport Totaal € 15,- (zelfde prijs als bij Ziggo)
Geniet van alle Formule 1-trainingen, kwalificaties en races. En met de extra live-feeds zie je de Pitlane, On Board, Highlights, Lap times en een driver tracker.
6 kanalen vol met F1 👍

met klant voordeel krijg je ook nog eens 7,50 korting, dat is dus goedkoper als bij Ziggo zelf.
Reputatie 6
Badge
Inderdaad Joost, F1 TV komt niet naar NL voorlopig, waarschijnlijk door Liberty Media die het hier voor het zeggen heeft.

BeMu vindt terecht dat er een prijs moet komen om één wedstrijd /weekend te kunnen volgen.
Zelf doe ik dat voor de MotoGP, betaal daarvoor €9,99 aan Dorna. Kan ik zelf kiezen wel of geen commentaar en welke onboard, zelfs een helicam voor het overzicht.

De Ziggo Sport Go stream is van behoorlijke kwaliteit kan ik uit eigen ervaring melden, zeker niet minder dan het reguliere Ziggo Sport Select signaal dat overigens via hetzelfde KPN netwerk word verspreid. Zolang de ontvanger (PC) maar via RJ45 op het modem word aangesloten en niet via 4G op een mobieltje. Alleen via de satelliet (CanalDigitaal) is het beeld nog iets beter.

Anyway, de hele discussie is ontstaan doordat T-Mobile Thuis geen fatsoenlijke aanbieding heeft om naar de Formule 1 te kijken, €15 per maand is echt OTT en RTL is geen optie zoals eerder vermeld.

En het kwam niet bij je op dat dat wel eens aan Ziggo kan liggen 😉. Denk je nou echt dat ze concurrenten alleen Ziggo Sport Select laten afnemen of op eigen houtje een dag/weekend aanbieding op F1?
En dan nog de prijs van een Go abo vergelijken met het tv pakket dat bij Ziggo zelf ook ~€15 per maand is 😑.
Reputatie 3

Hoi,

RTL Duitsland zendt Formule 1 niet meer uit 

is er ook een andere optie via T-MOBILETHUIS 

 

Fishermann 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hallo @Fishermann 

Je kan ziggo sport totaall nemen bij T Mobile je kan natuurlijk ook gewoon F1 tv nemen voor de echte fans

 

 

Reageer