Beantwoord

formule 1 race kijken

  • 21 November 2021
  • 3 reacties
  • 238 Bekeken

Reputatie 3
  • is King of Content
  • 104 reacties

Is het ook mogelijk via t-mobile of andere weg om 1x formule 1 race te kijken i.p.v. abonnement?

bedoel dus als het mogelijk is om de ene race wel te kijke en de andere niet ( i.v.m. Onregelmatige werktijden)

 

vindt het namelijk zonde om ergens op te abboneren als je niet alles kan kijken😒

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 21 November 2021, 18:59

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Formule 1 wordt inderdaad alleen in plus pakket geboden. Aanwijzingen hoe je dit op een illegale wijzen per race kunt bekijken gaan we hier niet bespreken. Het huidige race seizoen is bijna ten einde. Het volgende seizoen zal door Viaplay worden uitgezonden. Die doen dat in andere landen over de top. (Direct via internet). Misschien dat ze dan een wat flexibeler abonnement gaan bieden.

Reputatie 7
Badge +4

F1 tv is beschikbaar in NL voor 7,50 per maand. Je heb dan F1 F2 F3 en Supercup. Meerdere talen real-time data selecteer bare driver cam met alle boardradio en terugkijken van alle races.

Reputatie 7
Badge +14

 Beste @staub Zoek een vriend(familielid) buren met een Ziggo abonnement. En vraag of je in hun app mag inloggen. (Doe ik ook zo) en steam het en dan via de app naar de TV of kijk op je iPad enz.

Er zijn dit jaar nog maar 2 wedstrijden 

Zondag 5 december  Saudi Arabia 

Zondag 12 decemberGP Abu Dhabi

 

Streamingsdienst Viaplay zendt vanaf het nieuwe seizoen betaald Formule 1 uit.
Verder is nog  afwachten, want ik begreep dat er 6 races niet achter een betaalmuur komen.

Maar wie dat gaat uitzenden is volgens mij nog niet bekend.

Succes