Beantwoord

foutcode 132196 op T-Mobile TV app

  • 1 October 2022
  • 10 reacties
  • 317 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Ik heb geen toegang tot de app T mobile TV op iPhone , iPad en Samsung TV.

dit wanneer deze via mijn WiFi verbonden zijn. Dit alles op mijn thuis adres en er is geen vpn geplaatst.


foutcode 132196 u kunt deze content niet bekijken vanuit deze locatie.

internet via T mobile

alvast bedankt 

 

Aryan

icon

Beste antwoord door Sander 2 October 2022, 16:31

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Avazo,

Als je op je iPhone gaat naar https://whatismyipaddress.com/nl/mijn-ip

Staat daar bij ISP; T-Mobile Thuis? 

Hi @Avazo,

Als je op je iPhone gaat naar https://whatismyipaddress.com/nl/mijn-ip

Staat daar bij ISP; T-Mobile Thuis? 


yes dat staat daar vermeld.

wanneer ik van WiFi afga en mobiele data gebruik kan ik wel tv kijken.

Oorzaak lijkt toch thuis wifi.

modem heb ik ook al ontkoppelt etc.

Reputatie 6
Badge +3

Is het op alle zenders? ook bv NPO1? 

Ja alle zenders.

 

foutcode is nu wel aangepast naar 232196 ipv 132196

Reputatie 7

Hi @Avazo,

 

Dat is een aparte situatie! Ik heb nog enkele checks.

 

  • Maak je gebruik van een eigen modem op het aansluitpunt? Zo ja of nee, is het mogelijk dat er een VPN draait op het modem, waardoor al het verkeer via die VPN loopt? 
  • Weet je zeker dat het gata om de T-Mobile TV app en niet de TV Anywhere app? 
  • Kun je de app verwijderen en opnieuw installeren?

Los van de uitkomst heb ik een onderzoek ingediend. Ik hoop hier snel meer duidelijkheid over te krijgen! 

Geen eigen modem en ook geen vpn.

het is inderdaad de tv anywhere app 

op alle devices app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd 

Reputatie 7

Hi @Avazo, dank voor je terugkoppeling! Een duidelijk verhaal. We zijn inmiddels begonnen met een onderzoek om je zo snel mogelijk van een oplossing te voorzien. We gaan hard voor je aan de slag om dit zo snel mogelijk op te lossen!

Hi @Avazo, dank voor je terugkoppeling! Een duidelijk verhaal. We zijn inmiddels begonnen met een onderzoek om je zo snel mogelijk van een oplossing te voorzien. We gaan hard voor je aan de slag om dit zo snel mogelijk op te lossen!

Wat is de status van het onderzoek?

ik kan nog steeds geen tv kijken?

Reputatie 7

Hi @Avazo, ik ben meteen met je mee gaan kijken en ik zie dat het onderzoek op dit moment nog open staat! Zojuist heb ik dan ook om een status update gevraagd aan één van mijn collega's van de technische dienst. Zodra ik hier een reactie op krijg, dan laat ik je die weten. Ik help je namelijk graag en geef je met liefde meer duidelijkheid. 

Reputatie 7

Hi @Avazo, ik wil je graag laten weten dat het issue dat je ervaart is doorgezet naar onze IT-afdeling! Het kan dan ook iets langer duren voordat er een nieuwe update binnenkomt, maar mijn collega's zijn er ontzettend druk mee bezig. Dankjewel voor jouw geduld! 🍀

Reageer