Beantwoord

foutcode 132210 bij verwijderen opname cloud

  • 9 November 2022
  • 46 reacties
  • 1161 Bekeken

Reputatie 1

 

Ik krijg deze foutmelding als ik een aflevering van een opgenomen serie wil verwijderen. 

Een reset van de tv box heeft niet geholpen.

Wat kan ik nog meer doen?

icon

Beste antwoord door MandyC 13 November 2022, 16:19

Bekijk origineel

46 reacties

Zou ik ook willen weten, die melding krijg ik ook

Ook wij hebben ditzelfde probleem. 

Reputatie 1

Ik ook. Heel itritant 🙄

Hier hetzelfde probleem. Zowel bij een opname programmeren als bij het verwijderen van een opname. Irritant!!

Hier hetzelfde. Cloud bijna vol, maar kan niets verwijderen 

Reputatie 1

Hier helaas ook hetzelfde probleem. Kan opnames niet meer verwijderen. Tv box gereset , heeft niet geholpen 

Hier in Bussum hetzelfde en ook de melding dat de cloud bijna vol is terwijl dat niet zo is. 
verder veel zenders waar het geluid niet synchroon loopt.  

Wij in Amsterdam hebben alle bovenstaande problemen. Ik kan niet opnemen, niets verwijderen, het geluid loopt de laatste tijd niet synchroon, blokkerig beeld. Box gereset, heeft niet geholpen.  Hoop dat het snel opgelost is. Krijg ook de code 132210. Weet iemand wat dat inhoud. Nu krijg ik de foutcode 532210.

Reputatie 2

Ik kan ook niets verwijderen; foutcode 132210. Geplande opnames worden wel gemaakt.

hallo ik krijg ook een code 132210 bij het wissen van de cloud

kan t mobile niet reageren 

wat een service hebben ze ben net van ziggo naar t mobile gegaan maar heb er spijt van 

Reputatie 3

Ook ik krijg vanavond de foutcode-melding 132210 bij mijn pogingen opnames te verwijderen. 

Morgen nog maar eens proberen. 

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @ronaldha Wat jammer dat er iets mis gaat bij het wissen van  programma’s .

Vaak is het gelukkig wel zo dat je veel kan opnemen en in de cloud kan laten staan.

Dit is net als bij Ziggo en al de andere providers een “klant helpt klant Community”.

De moderators hebben soms heel soms ook een vrije avond dus wie weet was dat net vanavond.🙈
De storing is doorgegeven en wordt zo snel mogelijk opgepakt..of ze zijn er al mee bezig! 

Uiteraard wil iedereen het eerst worden geholpen maar zo werkt het niet! 
De hard werkende moderators reageren op volgorde van binnenkomst berichten.

Voor straks slaap lekker!💤 Geen zorgen het komt vast wel goed! 👍🏻🎶
 

hallo ik krijg ook een code 132210 bij het wissen van de cloud

kan t mobile niet reageren 

wat een service hebben ze ben net van ziggo naar t mobile gegaan maar heb er spijt van 

Ik heb bijna het jaar vol bij T-mobile en na een jaar van complete ellende met uitvallende  en haperende ontvangst, ridicule “oplossingen” van de helpdesk die niks beter weet te verzinnen dan de “powerflip” , wat een eufemisme is voor “schakelt u even alles wat bij T-Mobile hoort uit en weer in en hopelijk heeft u dan weer waar u dik geld voor betaald”, ga ik overstappen naar Ziggo, Welke wanprestatie Ziggo ook gaat leveren, het kan nooit erger zijn dan wat je als “klant” bij T-Mobile krijgt te verduren. De klant is koning is bij T-Mobile “De klant moet zijn bek houden en gewoon accepteren dat onze apparatuur bagger is en dezelfde kwaliteit heeft als onze service. Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.” 
Nog 3 weken en dan ben ik verlost van deze baggerbende.    

Ik krijg ook een fout melding als ik iets wil verwijderen maar dan met de code 432210.

Krijg dezelfde code als ik iets wil opnemen.  Herinneringen kunnen wel gemaakt worden.

Ook geeft de gids bij Veronica vanaf vrijdag op zaterdag nacht aan dat er geen programma's zijn.

Woon in Harderwijk, Gelderland.

Hallo @ronaldha Wat jammer dat er iets mis gaat bij het wissen van  programma’s .

Vaak is het gelukkig wel zo dat je veel kan opnemen en in de cloud kan laten staan.

Dit is net als bij Ziggo en al de andere providers een “klant helpt klant Community”.

De moderators hebben soms heel soms ook een vrije avond dus wie weet was dat net vanavond.🙈
De storing is doorgegeven en wordt zo snel mogelijk opgepakt..of ze zijn er al mee bezig! 

Uiteraard wil iedereen het eerst worden geholpen maar zo werkt het niet! 
De hard werkende moderators reageren op volgorde van binnenkomst berichten.

Voor straks slaap lekker!💤 Geen zorgen het komt vast wel goed! 👍🏻🎶
 

Daar heb je het weer. Ja, misschien werkt het allemaal niet zoals het hoort, maar je kunt er staat opmaken dat T-Mobile zijn best gaat doen om dat te leveren waar ze contractueel tot verplicht zijn, maar inmiddels blijf je wel gewoon betalen voor een service die niet geleverd wordt en dat is helemaal 100% in orde. 
Zou Cris10 ook zo reageren als haar electra-leverancier plotseling stopt met het leveren van elektriciteit zonder enig excuus en haar voedselvoorraad in de ijskast ligt te ontdooien?  Vast wel, Immers: “De moderators hebben soms heel soms ook een vrije avond dus wie weet was dat net vanavond “  

Krijg ook code 132210 wanneer ik opnames wil verwijderen; dit kan dus niet. Daarnaast kan ik ook geen programma’s inplannen om op te nemen. Daarnaast is de WiFi verbinding ronduit ruk; sinds vandaag een WiFi pluspunt erbij, wat wel werkt voor geen WiFi ontvangst in een deel vh huis maar natuurlijk niet voor het feit dat de WiFi er 20 keer per uur uitvliegt. Dan nog het TV kastje dat sowieso iedere dag kuren heeft en gereset dient te worden evenals het modem….. Ben van KPN overgestapt naar T-mobile TV + internet (omdat ik daar ook een mobiel abonnement heb) en heb enorme spijt. Tot nu toe werkt niets zoals het hoort. Ben blij als het jaar voorbij is en ik gewoon weer terug kan naar KPN of Ziggo. Apparatuur is ruk, weinig mogelijkheden op TV kastje (bv. Geen apps), kwaliteit WiFi is waardeloos & je hebt zelfs in een kleine flat een WiFi pluspunt nodig! De service is ook niet om over naar huis te schrijven.. iedere keer met dezelfde oplossingen komen, namelijk: uit- en aanzetten of resetten, om vervolgens dit iedere dag te mogen herhalen. Echt waardeloos.

Reputatie 1

Ook ik zag gisteravond dezelfde foutcode. 
 

Sinds zojuist kan ik de app van tmobile voor het tv kijken helemaal niet meer opstarten. Het zoveelste probleem bij tmobile. Er waren al eerder problemen met de tv-app en hier is geen compensatie voor geweest. Intussen problemen met de WiFi gehad, die het nu gelukkig wel doet, en nu opnieuw de tv-app niet kunnen opstarten! 
 

sinds april bij tmobile en nog nooit zoveel problemen gehad met tv en internet. Elke keer moet je als klant een of ander stappenplan volgen om het zelf uit te vogelen. Kom je er niet uit dan moet je lang wachten bij de klantenservice om vervolgens precies hetzelfde te horen als op internet staat. Echt, wat een ellende. Ik wil onder het abonnement uit. Weten de moderators hier wel een gepast antwoord op hoe dat geregeld kan worden?!

Reputatie 3

Helaas ervaar ik hier ook dezelfde problemen…. foutmeldingen bij het verwijderen van een opname.

Met veel tobben dacht ik een oplossing gevonden te hebben. Verwijderen via de webinterface van tmobiletv.nl → Opnames. Dan op bewerken klikken, opname verwijderen, op Voltooien klikken, weer op bewerken klikken, programma verwijderen, op voltooien klikken, enz. In de webinterface waren de programma’s verdwenen maar via de tv box nog gewoon zichtbaar. Kon ze niet wissen.

Vanmorgen vroeg waren deze programma’s uit de lijst verdwenen. Echter opnieuw een programma wissen werkt weer niet…… 

Ik hoop op het beste maar vrees het ergste…. It is T-mobile you know…. 

Ik heb zelfde probleem. Krijg de melding en kan niet opnemen of verwijderen

Reputatie 7

Hi allemaal, heel erg bedankt voor jullie meldingen! Hartstikke goed dat jullie dit meteen hebben laten weten. Dit issue is gisteravond ook opgemerkt door onze technische dienst en er wordt dan ook aan gewerkt om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Het betreft het verwijderen van een bestaande opname en het maken van een nieuwe opname. Excuses voor het ongemak. We houden jullie op de hoogte in het onderstaande topic:

 

Reputatie 7

Hi @Boaz94, ik had gehoopt op een hele andere ervaring! Merci dat je dit hier aan de kaak stelt. Ik help je hier dan ook graag bij. Om het overzicht te bewaren, wil ik je vragen om de problemen die los staan van dit algemene probleem te melden in een apart topic. Dan help ik je via die weg verder en ga ik op onderzoek uit naar een passende oplossing. Ik wil namelijk dat je helemaal tevreden bent over jouw verbinding, dus daar wil ik voor zorgen. 

Hi @Winters27, dankjewel dat je dit aanstipt - want dit is zeker niet de verbinding die je hoort te hebben! Ook jou wil ik vragen om deze extra punten in een ander topic te plaatsen, zodat ik je daarbij kan helpen. Dan ga ik erin duiken op welke compensatie je recht hebt en maken we de Smart TV App heel snel weer werkend. Heb je de App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd of maakt dit geen verschil uit? Ik wil dit echt voor je oplossen. 

Reputatie 1

Hi @Boaz94, ik had gehoopt op een hele andere ervaring! Merci dat je dit hier aan de kaak stelt. Ik help je hier dan ook graag bij. Om het overzicht te bewaren, wil ik je vragen om de problemen die los staan van dit algemene probleem te melden in een apart topic. Dan help ik je via die weg verder en ga ik op onderzoek uit naar een passende oplossing. Ik wil namelijk dat je helemaal tevreden bent over jouw verbinding, dus daar wil ik voor zorgen. 

Hi @Winters27, dankjewel dat je dit aanstipt - want dit is zeker niet de verbinding die je hoort te hebben! Ook jou wil ik vragen om deze extra punten in een ander topic te plaatsen, zodat ik je daarbij kan helpen. Dan ga ik erin duiken op welke compensatie je recht hebt en maken we de Smart TV App heel snel weer werkend. Heb je de App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd of maakt dit geen verschil uit? Ik wil dit echt voor je oplossen. 
 

ja. 
eerst ‘gedwongen stoppen’ en opnieuw starten. Hielp niet. 
hierna app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Hielp ook niet.

tv 30 seconden van de stroom gehad en opnieuw hielp dit niet. Welk topic hoort dit onder dan?

 

Reputatie 7

Hi @Winters27, dit noem ik nog eens een snelle reactie - dankjewel! Fijn dat je deze stappen meteen hebt geprobeerd. Je mag hier of een nieuw topic voor aanmaken of je kunt deze vragen in het onderstaande topic plaatsen, aangezien het de Smart TV App betreft:

 

Reputatie 2

Hier ook hetzelfde, hoop dat het snel opgelost wordt😅 (Ben niet verslaafd hoor🙈) 

hallo ik krijg ook een code 132210 bij het wissen van de cloud

kan t mobile niet reageren 

wat een service hebben ze ben net van ziggo naar t mobile gegaan maar heb er spijt van 

Ik heb bijna het jaar vol bij T-mobile en na een jaar van complete ellende met uitvallende  en haperende ontvangst, ridicule “oplossingen” van de helpdesk die niks beter weet te verzinnen dan de “powerflip” , wat een eufemisme is voor “schakelt u even alles wat bij T-Mobile hoort uit en weer in en hopelijk heeft u dan weer waar u dik geld voor betaald”, ga ik overstappen naar Ziggo, Welke wanprestatie Ziggo ook gaat leveren, het kan nooit erger zijn dan wat je als “klant” bij T-Mobile krijgt te verduren. De klant is koning is bij T-Mobile “De klant moet zijn bek houden en gewoon accepteren dat onze apparatuur bagger is en dezelfde kwaliteit heeft als onze service. Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.” 
Nog 3 weken en dan ben ik verlost van deze baggerbende.    

Nou nu, wat een reactie zeg, ik ben drie jaar geleden overgestapt van Ziggo naar t-Mobile omdat Ziggo geen goede decoder wilde leveren en ben tot vandaag zeer tevreden over t-Mobile.
Overal gaat wel eens iets niet goed maar omdat het dan direct af te branden gaat te ver. 

Reageer