Beantwoord

foutcode 132210 bij verwijderen opname cloud

  • 9 November 2022
  • 46 reacties
  • 1161 Bekeken

Reputatie 1

 

Ik krijg deze foutmelding als ik een aflevering van een opgenomen serie wil verwijderen. 

Een reset van de tv box heeft niet geholpen.

Wat kan ik nog meer doen?

icon

Beste antwoord door MandyC 13 November 2022, 16:19

Bekijk origineel

46 reacties

Reputatie 3

Nu zijn zelfs alle opgenomen en geplande programma's verdwenen. Hoop dat dit wel tijd3elijk is.

Rien, Uden.

Reputatie 7

Hi allemaal, het issue is doorgezet naar onze leverancier! Hopelijk volgt er snel een nieuwe update, zodat we weten dat het weer is opgelost. 

Reputatie 1

 

Ik krijg deze foutmelding als ik een aflevering van een opgenomen serie wil verwijderen. 

Een reset van de tv box heeft niet geholpen.

Wat kan ik nog meer doen?

Ik heb hetzelfde probleem…. kwestie van afwachten dus :(

Reputatie 7

Hi @reginapol, merci voor je melding! Zodra we een nieuwe update doorkrijgen, dan plaatsen we die in het bovenstaande topic. 

Reputatie 1

Heb ook verwijder probleem sinds gisteren 

Ja dat krijg ik ook alles al geprobeerd

 

Nu zijn zelfs alle opgenomen en geplande programma's verdwenen. Hoop dat dit wel tijd3elijk is.

Rien, Uden.

Zelfde probleem ook hier. En kan ook niks opnemen nu.. hoe kan ik er nu vanuit gaan dat de programma's die ik al had gepland nu opgenomen worden en de programma's die ik nog wilde terug kijken weer terug komen??? Een heel groot probleem nu dus wat word afgewimpeld met een simpele : heb geduld

Geduld begint op te raken met alle problemen die tmobile de laatste tijd heeft. En altijd ligt het probleem bij de klant en niet bij tmobile zelf.

Wendy, harderwijk 

In Eindhoven zitten wij met dezelfde probleem sinds gisteren en ook al is het irritant.

Een ding is zeker  ZIGGO is 10 keer erger

En ik weet het uit ervaring

Reputatie 7
Badge +14

In Eindhoven zitten wij met dezelfde probleem sinds gisteren en ook al is het irritant.

Een ding is zeker  ZIGGO is 10 keer erger

En ik weet het uit ervaring

😂 Ja die ervaring heb ik ook.🙈👍🏻

 

Hier zijn alle problemen opgelost. Kan weer opnames bekijken en verwijderen. 

Net heb ik het opnieuw geprobeerd.

En het doet het weer 👍

 

Reputatie 2

Hier in Maarssen doet alles het ook weer😁

Reputatie 7

Hi allemaal, ik word al helemaal blij van de laatste paar reacties van jullie! De technische dienst heeft dit gistermiddag inderdaad weten op te lossen. Mocht het toch nog bij iemand niet werken, dan hoor ik het heel graag. Veel kijk-plezier allemaal! 🍀

Reputatie 2

Dank, technici. Ik klaag als er iets niet goed gaat, dus ook een bedankje als een probleem binnen 24 uur is opgelost.

Fijn!

Reputatie 7

Hi @Abbenhuis, heel erg bedankt - dat waarderen we enorm! 😊 Maak er een mooi weekend van. 

Reputatie 1

@Lisa Ik kreeg de melding dat mijn melding met nummer 60651802 opgelost is. Maar ik heb echt geen idee wat dit over gaat 🤷‍♀️

Weet jij dit?

Groet

Mandy

Alle andere problemen van de opnames zijn verholpen maar ik heb nog 1 probleem. Hij geeft bij de zender veronica nog steeds aan dat er geen programma's zijn vanaf zaterdag. Ligt dit probleem bij tmobile of bij veronica ??? 

Er zijn namelijk een paar programma's (de FBI series en Blindspot) die ik wil opnemen bij veronica maar dat gaat niet op de normale manier. Nu weet ik wanneer deze programma's zijn en heb ik een handmatige opname ingezet dus het is nu afwachten of dit goed gaat.

Wendy, harderwijk 

Hi allemaal, ik word al helemaal blij van de laatste paar reacties van jullie! De technische dienst heeft dit gistermiddag inderdaad weten op te lossen. Mocht het toch nog bij iemand niet werken, dan hoor ik het heel graag. Veel kijk-plezier allemaal! 🍀

DANK! Bij mij werkt ook weer alles naar behoren!

Ruud

Reputatie 7

Hi @MandyC, top dat je het aangeeft! Ik zie dat één van mijn collega's dacht dat het onderzoek dat ik heb ingeschoten nog over het algemene issue van gisteren ging. Ik heb dan ook meteen opnieuw het onderzoek uitgezet en aangegeven dat dit niet het geval is, excuses hiervoor. Je hebt dan ook weer een extra e-mail gekregen dat er een onderzoek is uitgezet. Hopelijk zie ik aankomende week een mooie update hierover terug. Daarvan houd ik je in het andere topic op de hoogte.

Hi @Wenmickey, heel goed dat je dit aangeeft! Ik heb dit meteen voor je nagevraagd. Aan deze kant zien we zowel via de TV Box als de Smart TV App wel de programmering van Veronica terug. Deze moet dus gewoon beschikbaar zijn. Kun je aangeven of je via de Smart TV App kijkt of via de TV Box? Ter dubbelcheck: heb je nog voldoende opname capaciteit? Dat check je als volgt:

  1. Menu > Account
  2. Mijn opname > Cloud opnemen
  3. Onderin de pagina in het balkje zie je:
    • Hoeveel verbruikt (Magenta)
    • Geplande opnames (Blauw)
    • Beschikbaar (Wit)

Ik hoor het graag van je, zodat ik je hier verder bij kan helpen! 

Reputatie 1

Hi allemaal, ik word al helemaal blij van de laatste paar reacties van jullie! De technische dienst heeft dit gistermiddag inderdaad weten op te lossen. Mocht het toch nog bij iemand niet werken, dan hoor ik het heel graag. Veel kijk-plezier allemaal! 🍀

Inderdaad .. het problemen van opnames verwijderen is opgelost. Dank!

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor de herstelmelding @MandyC, fijn dat het ook bij jou weer werkt! 😄

Reageer