Beantwoord

Foutcode 132210 kan opname niet toevoegen.

  • 9 November 2022
  • 12 reacties
  • 330 Bekeken

Sinds vanavond kan ik geen opnames meer toevoegen of verwijderen. Krijg foutcode 132210. Wat is het probleem? Al van alles geprobeerd. Reset van tv-box, modem,enz.

icon

Beste antwoord door Rien.1945 10 November 2022, 16:27

Bekijk origineel

12 reacties

Sinds vanavond kan ik geen opnames meer toevoegen of verwijderen. Krijg foutcode 132210. Wat is het probleem? Al van alles geprobeerd. Reset van tv-box, modem,enz.

Och gewoon een kleine technische storing bij T-Mobile. Maak je geen zorgen. Voor eind 2023 hebben ze het vast tijdelijk opgelost.  Tussen haakjes: “Heb je al de POWERFLIP uitgevoerd?”
Dat is namelijk de oplossing van T-Mobile voor alle problemen.
Erectieproblemen? Powerflip.
Huwelijksproblemen?  Powerflip. 
T-Mobile die niet levert waar je dik voor betaald?  Powerflip  
 

Reputatie 7
Badge +14

Sinds vanavond kan ik geen opnames meer toevoegen of verwijderen. Krijg foutcode 132210. Wat is het probleem? Al van alles geprobeerd. Reset van tv-box, modem,enz.

Och gewoon een kleine technische storing bij T-Mobile. Maak je geen zorgen. Voor eind 2023 hebben ze het vast tijdelijk opgelost.  Tussen haakjes: “Heb je al de POWERFLIP uitgevoerd?”
Dat is namelijk de oplossing van T-Mobile voor alle problemen.
Erectieproblemen? Powerflip.
Huwelijksproblemen?  Powerflip. 
T-Mobile die niet levert waar je dik voor betaald?  Powerflip  
 

Wie weet is het ook de oplossing om wat aardige te worden. Veel succes en een prettige succesvolle Powerflip voor een vrolijke donderdag! 👍🏻😂

@blooper65 De moderators weten ervan, de technische dienst doet zijn uiterste best op het op te lossen.

 

Reputatie 7

Hoihoi, top dat @CrisTien het al aanstipt! Bedankt voor de @blooper65! Dit issue is gisteravond inderdaad ook opgemerkt door onze technische dienst en er wordt dan ook aan gewerkt om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Het betreft het verwijderen van een bestaande opname en het maken van een nieuwe opname. Excuses voor het ongemak. We houden jullie op de hoogte in het onderstaande topic:

 

Zelfde probleem met starten opname en nog veel meer de laatste maanden, powerflippen, resetten, fabrieks reset, boos kijken etc. helptt allemaal niet. Misschien een AanbiederFlip doen?

Reputatie 7

Hi @JopiooovB, goed dat je het meldt! Er wordt volop aan gewerkt. Ik hoop dat er snel een update over binnenkomt, zodat we die in het bovenstaande topic kunnen delen. Kun je aangeven wat je precies voor andere issues hebt ervaren of nog steeds ervaart anders dan het issue dat er nu speelt? Dan help ik je daar graag mee. 

Reputatie 3

Sinds vanavond kan ik geen opnames meer toevoegen of verwijderen. Krijg foutcode 132210. Wat is het probleem? Al van alles geprobeerd. Reset van tv-box, modem,enz.

Ik heb dat probleem ook. Nu zijn zelfs alle opgenomen en geplande programma's weg. Hoop dat dit niet blijvend is.

Reputatie 3

Hi @JopiooovB, goed dat je het meldt! Er wordt volop aan gewerkt. Ik hoop dat er snel een update over binnenkomt, zodat we die in het bovenstaande topic kunnen delen. Kun je aangeven wat je precies voor andere issues hebt ervaren of nog steeds ervaart anders dan het issue dat er nu speelt? Dan help ik je daar graag mee. 

Sinds vanavond kan ik geen opnames meer toevoegen of verwijderen. Krijg foutcode 132210. Wat is het probleem? Al van alles geprobeerd. Reset van tv-box, modem,enz.

Nu zijn zelfs alle opgenomen en geplande programma's weg!

Reputatie 7

Hoihoi, ik kan jullie laten weten dat er nog hard wordt gewerkt aan dit issue! Het is inmiddels doorgezet naar de leverancier, dus ik hoop dat we snel meer horen. 

Reputatie 3

Hoihoi, ik kan jullie laten weten dat er nog hard wordt gewerkt aan dit issue! Het is inmiddels doorgezet naar de leverancier, dus ik hoop dat we snel meer horen. 

Alle opgenomen en geplande programma's zijn nu weg. Hoop wel dat dit tijdelijk is. 

Reputatie 3

Hoihoi, ik kan jullie laten weten dat er nog hard wordt gewerkt aan dit issue! Het is inmiddels doorgezet naar de leverancier, dus ik hoop dat we snel meer horen. 

Alle opgenomen en geplande programma's zijn nu weg. Hoop wel dat dit tijdelijk is. 

ALLES WERKT WEER, STORING IS VOORBIJ!!!!!!

Reputatie 3

STORING IS VOORBIJ!!!!!!!

Reputatie 7

Hi allemaal, ik word al helemaal blij van de laatste reacties! De technische dienst heeft dit gistermiddag weten op te lossen. Mocht het toch nog bij iemand niet werken, dan ga ik daar graag achteraan. Veel kijk-plezier! 😊

Reageer