Beantwoord

Foutcode 314999

  • 7 April 2022
  • 3 reacties
  • 747 Bekeken

Ik heb 20 afleveringen van The Neighbourhood opgenomen en daarvan kan ik er 7 niet bekijken op mijn tv EN in de anywhere app. De meest recente 13 kan ik wel openen en afspelen. Het is al vaker gebeurd ook bij andere zenders, dus ik ga er maar eens een topic over starten. 
Op de tv blijft het scherm op laden hangen. In de app krijg ik de foutmelding: “Afspelen is mislukt. Probeer het opnieuw of neem contact op met de klantenservice.(314999)”

De vorige keren dat zoiets gebeurde, was bijvoorbeeld bij vrij oude opnames van Paw Patrol afleveringen. Dus misschien dat het te maken heeft met hoe lang ze er al op staan?

Alleen is het vandaag 7 April en de “oudste” opgenomen aflevering van The Neighbourhood is van woensdag 23 maart, op Comedy Central. Niet echt oud dus.

Hopelijk kunnen jullie achterhalen waardoor dit komt, want ik heb nu dus 3,5u aan onbruikbare opnames.

icon

Beste antwoord door Lisa 8 April 2022, 08:37

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7

Hi @Ferryvany, super fijn dat je hiervoor direct aan de bel trekt! Hier gaan we wat aan doen, want dit is natuurlijk niet zoals het hoort. Dankjewel voor de heldere uitleg. Allereerst wil ik zeker weten of jij nog voldoende opname capaciteit hebt. Zou je dit willen checken? Dit doe je als volgt:

  1. Menu > Account
  2. Mijn opname > Cloud opnemen
  3. Onderin de pagina in het balkje zie je:
    • Hoeveel verbruikt (Magenta kleur)
    • Geplande opanames (Blauwe kleur)
    • Beschikbaar (Witte kleur)

Als wij kunnen uitsluiten dat dit niet de boosdoener is, dan ga ik gelijk een verzoek indienen voor onze technische dienst zodat dit probleem aangepakt kan worden. Ik wil namelijk dat we zeker weten dat dit issue zich niet weer voor gaat doen bij je! 💪

Hoi Lisa. Ja, we hebben nog voldoende capaciteit. Op dit moment ongeveer 35u beschikbaar. We hebben in de afgelopen maand wel een paar keer gehad dat de schijf vol was en toen hebben we diverse opnames verwijderd, zodat er weer voldoende ruimte is. 
Het vreemde is dat er nu steeds meer opnames van die serie niet afspelen. Terwijl ik die eerst (paar seconden testen) wel kon afspelen. 
En als de schijf vol is, dan zou er niet een lege titel moeten staan, maar gewoon geen. En alleen in de app krijg ik een foutmelding. De tv blijft gewoon laden. 
 

In ieder geval zijn er nu minstens een stuk of 10 afleveringen van The Neighbourhood die niet afspelen. En we hebben niet 1,5 week lang geen beschikbare ruimte gehad voor opnames. 

Reputatie 7

Hi @Ferryvany,

Thanks voor je bericht! Ik heb direct onze technische dienst gevraagd om een kijkje te nemen naar de problematiek en met een oplossing te komen. Zij nemen het perikel in onderzoek. Dit kan enkele dagen duren, maar we gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. We houden je hiervan natuurlijk op de hoogte. Mocht je vragen hebben, laat het vooral weten. De Community zit in de tussentijd voor je klaar!