Beantwoord

Foutcode 632196 en 532196

  • 12 December 2022
  • 4 reacties
  • 575 Bekeken

Ben buiten Europa en wil met VPN tv-anywhere kijken. Nooit een probleem geweest. Nu bovenstaande 2 foutcodes, waarvan de 2de op het internet niet eens te vinden is! RtlXL, Netflix of NPO doen het wel. Dus fout zit bij t-mobile. Graag oplossing. 

icon

Beste antwoord door eric 12 December 2022, 18:22

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Is dat een vpn naar je huislocatie? Of doe je dit met een VPN provider? Alhoewel je aangeeft dat dit een t-mobile probleem is wordt tv kijken via een VPN in het buitenland niet ondersteund door de support afdeling.  De eerste vraag is, werkt het wel als je gewoon zonder VPN in de EU zit?

Ben jij een Tmobile moderator of niet? Zoals gezegd een half jaar geleden was het geen probleem. Als je een VPN gebruikt kan Tv-anywhere onmogelijk zien waar ik zit. Dat heeft niets met ondersteuning te maken. En wat zijn die foutcodes die Tv-anywhere noemt? 

Reputatie 7
Badge +14

Je praat hier vooral met andere klanten zoals ik.

Er was al eerder een topic dat dit via commerciele vpn's niet werkt. De ip reeksen die vpn diensten gebruiken zijn bekend bij geo locatie leveranciers en daarmee wordt de locatie als niet EU bestempeld voor de tv rechten. 

Je zou kunnen proberen naar je thuis netwerk een vpn op te zetten en met je thuis IP adres/locatie tv te kijken.  Vele routers of een NAS zijn hiervoor geschikt. 

Reputatie 2

Ik krijg deze melding nu ook, beide codes. Ik ben gewoon in Amsterdam en heb geen VPN. Alles al gereset en verwijderd en opnieuw gedownload en geïnstalleerd. 

Reageer