Beantwoord

foutmelding code 514999.

  • 6 November 2022
  • 2 reacties
  • 185 Bekeken

Sinds een paar dagen kan ik geen opnamens ouder dan een week meer terug kijken. geven in de app een foutmelding en blijven op de tv laden laden laden.

Deze zenders heb ik tot nu toe problemen mee.

TLC

NET 5

Kan hier wat aan gedaan worden? 

icon

Beste antwoord door Lisa 7 November 2022, 10:49

Bekijk origineel

2 reacties

Ik ben ook zojuist lid van de community geworden om exact hetzelfde probleem te melden. Baal als een stekker. Weg leuk avondje bankhangen met opgenomen series van TLC en Net5. Dit probleem heb ik inmiddels een week of 2/3!

Graag een oplossing T-Mobile!

Reputatie 7

Hi @FSStok en @Irene007, heel goed dat jullie hiervoor aan de bel trekken! Ik wil jullie graag aan het onderzoek toevoegen dat ik in het onderstaande topic al heb uitgezet: 

Als jullie in het andere topic de onderstaande informatie kunnen doorgeven, dan ga ik voor jullie aan de slag. Zo houden we dit issue mooi op één en dezelfde plek en gaan we zo snel mogelijk op zoek naar een permanente oplossing:

Willen jullie eens checken of er nog voldoende opname capaciteit is? Dit check je als volgt:

  1. Menu > Account
  2. Mijn opname > Cloud opnemen
  3. Onderin de pagina in het balkje zie je:
    • Hoeveel verbruikt (Magenta)
    • Geplande opnames (Blauw)
    • Beschikbaar (Wit)

Als dit helemaal in orde is, dan heb ik enkel nog een reactie op de volgende vragen nodig: 

  • Ervaren jullie dit issue ook met het afspelen op andere apparaten? 
  • Op welk tijdstip hadden jullie de programma's van TLC en Net5 opgenomen? 
  • Op welk tijdstip en op welke datum bekeken jullie de opnames? 
  • Wat hebben jullie zelf al geprobeerd om dit op te lossen? 
  • Krijgen jullie de foutmelding 514999 te zien? Zo ja, op welk moment komt de foutmelding precies in beeld? 
  • Kijken jullie de opnames terug op het moment dat deze nog live bezig zijn of dat niet? 

Heel erg bedankt voor de moeite, ik ga hierbij helpen! 💪

Reageer