Beantwoord

Foutmelding op mediabox t-mobile thuis

  • 16 October 2017
  • 2 reacties
  • 1040 Bekeken

wij hebben t-mobile thuis en wij moesten onze mediabox opnieuw opstarten maar nu blijft hij hangen op server connection complete en verder gaat hij niet.
heb de modem en de mediabox al van de stroom gehad
iemand een oplossing hiervoor
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 16 October 2017, 19:50

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hallo dvoolstra,

Dit komt meestal voor als je de Settopbox heb aangesloten op de verkeerde poort. Of er was geen internet verbinding beschikbaar tijdens het opstarten van de SetTopBox.

Zet je modem en stb uit.
Schakel je modem en stb in. maar haal de kabel even achter uit je stb.
Wacht tot je modem weer online is en je een internet verbinding heb.
Controleer of de UTP kabel naar de TV in LAN 3 of 4 zit.
als het goed is staat er links onder in beeld een foutmelding dat er geen netwerk kabel is aangesloten. sluit dan pas de stb weer aan door de netwerk kabel er in te drukken.

Als het goed is is het probleem dan opgelost.
Laat je het even weten of het heeft gewerkt ?
Reputatie 7
Hoi dvoolstra,

Met de tip van Hidden.nld (bedankt!) zou de foutmelding inderdaad moeten verdwijnen. Laat je ons weten of het gelukt is? :)

Heb je een andere foutmelding op je TV Box, zie dan ons foutmeldingen topic.

Reageer