Beantwoord

Fox sport go wil niet koppelen. geeft aan code is reeds gekoppeld aan een fox sports account

  • 19 October 2019
  • 13 reacties
  • 645 Bekeken

Fox sport go wil niet koppelen. Hij geeft aan na het invullen van de koppencode: Deze code is al gekoppeld aan een fox sports account.

Hoe kunnen we dit goed krijgen?

 

icon

Beste antwoord door Sander 6 November 2019, 15:28

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond, Gebruik liever geen telefoonnummer in een openbaar forum.

De moderators zullen je inlognaam aanpassen als ze aanwezig zijn.

Fox-sport: Heb je iets aan Dit onderwerp?

Misschien staan er wat tips waar je iets aan hebt.

Fijne avond!

Nee helaas geen bruikbare tips bij

 

Reputatie 7
Badge +14

Is het inmiddels opgelost? Let op je kan niet meer dan drie apparaten koppelen aan je Fox-sport account!

Nee helaas werkt niets. We gaan even bellen vanmiddag. Hij doet het niet eens op 1 apparaat 🤣 bedankt voor je hulp zover!

Reputatie 7

Hey @martin3,

Is het gelukt? Je koppelcode is je 10-cijferige TV-klantnummer, je vindt deze code ook in My T-Mobile Thuis of in het TV menu. Dan moet het helemaal goed komen!⚽

Ik vul de koppelcode in en dan geeft hij dus aan dat hij reeds gekoppeld is. 

Hi@martin3,

 

Ik ervaar hetzelfde probleem. Is het bij jou inmiddels opgelost? Zo ja, dan ben ik erg benieuwd hoe je het hebt opgelost.

 

Ik heb sinds kort een nieuwe telefoontoestel en wilde de Fox Sports Go app erop installeren en mijn account koppelen maar kijg dus de melding dat het al gekoppeld is. 

Nee nog niet opgelost. Wou bellen maar nog geen tijd gehad.

Aahh oke. Thanks voor je antwoord! Morgenochtend bel ik even met de Klantenservice van Fox Sports

Oké hoor het graag als je wat weet! ☺️

Reputatie 7

Hoi @martin3 en @RNA10,

 

Ik plak hier de FAQ hierover:

 

•Help! FOX Sports GO werkt niet. Wat nu?

T-Mobile Thuis biedt alléén ondersteuning op het controleren van het juiste TV-klantnummer en de status van het FOX Sports compleet TV-pakket. Verdere ondersteuning van FOX Sports GO verloopt via FOX Sports zelf:
Telefonisch: 0909 - 0101 (€0,10 p/m)
Ma t/m vr: 09:00 - 21:00
Weekend: 10:00 - 21:00
Per e-mail: klantenservice@foxsports.nl

 

Ik hoor dus graag het antwoord van FOX hierop - zeker als het bij meerdere mensen speelt! Houden jullie ons op de hoogte?

Hi @martin3,

 

Ik heb contact gehad met de klantenservice van Fox Sports en zij hadden mij geadviseerd om de koppeling via een desktop ckmputer of laptop te doen. Wellicht dat jij dat ook kunt proberen?

 

Achteraf bleek dat ik mijn account 2 jaar geleden al had gekoppeld. Dus het enige wat ik nu moest doen was inloggen met mijn e-mail en wachtwoord. Nu kan ik gewoon weer wedstrijden kijken via de app.

 

@Sander, Bedankt voor het vragen. Inmiddels is alles gelukt. 👍🏾

Bedankt het is gelukt

Reageer