Beantwoord

FOX Sports Compleet kanalen niet te vinden

  • 7 October 2018
  • 5 reacties
  • 537 Bekeken

Beste moderaters,

Een aantal dagen geleden heb ik het FOX Sports Compleet pakket geactiveerd, alle waarschuwingen doorlopen dat er geen bedenkingstermijn geldt en dat er een onmiddelijke betalingsverplichting geldt. Prima, dacht ik, want ik wil het gevecht tussen Khabib en McGregor kunnen zien met UFC 229. Netjes een mailtje gehad dat mijn pakket geactiveerd was. Voor de zekerheid wilde ik nog controleren of de zenders er waren en tot mijn tevredenheid waren die er. Helemaal klaar voor UFC 229. Nu nog de wekker zetten en op een zondagochtend om 6.00 uur op, want ja, het vindt natuurlijk plaats in de VS. Omdat er een opzegtermijn van 30 dagen geldt, besluit ik dat meteen door te voeren en ook dat lukt. Per 4 november kan ik geen gebruik meer maken van de dienst.

Aangezien ik zelden de FOX Sports zenders bekijk, moet ik even de Guide gebruiken om naar de juiste zender te gaan. Tot mijn verbazing staan alleen de FOX Sport kanalen op 151 en 152 erin en is de volgende zender Nickolodeon op 171 oid. Daar ben ik inmiddels te oud voor.
Ik scroll nogmaals de guide door, wellicht zijn de zenders verplaatst om wat voor reden dan ook. Nee, niks.


Ook heb ik het idee dat er veel meer andere zenders ontbreken of inactief zijn om wat voor reden dan ook.
Dan maar de computer aan, kijken of ik ergens een illegale stream kan vinden. Maarja, het gevecht is inmiddels alweer bijna voorbij, dus dat heeft ook niet zoveel zin. Nou, dan maar mijn gal spuwen op het T-Mobile forum en intussen toch nog eens een laatste keer kijken of de zenders er toch niet zijn. Helaas, het enige programma waar ik speciaal extra voor betaal en de wekker voor zet op een vroege zondagochtend, is er niet.

Wat is hier misgegaan en hoe kunnen we dit enigszins rechtzetten?

Met vriendelijke groet (maar absoluut 'not amused'),

Mahesh
icon

Beste antwoord door Sander 23 October 2018, 15:47

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Oh nee Mahash, dat is balen! 😞 En dat net op zo'n cruciaal moment! Ik heb meteen even met je meegekeken en ik zie dat de Fox bundel al per 5-10 stopgezet is dus je hoeft geen hele maand te betalen! Mocht je Fox Sports Compleet nog een keer aanzetten en je mist de zenders haal dan de TV Box even van de stroom en sluit deze opnieuw aan, dan gaat de TV Box opnieuw de zenders ophalen. Hopelijk kan je wel zonder problemen van de volgende match genieten!
Hallo Brisn,

Jouw reactie doet mij vermoeden dat niet helemaal duidelijk is hoe de vork in de steel zit.

Ik heb meteen even met je meegekeken en ik zie dat de Fox bundel al per 5-10 stopgezet is dus je hoeft geen hele maand te betalen!

Laat dat nou net zijn wat juist wel de bedoeling was! Ik heb op 4 oktober het pakket aangezet, waarbij T-Mobile heel duidelijk aangeeft dat deze dienst binnen een uur geactiveerd wordt en er een onmiddellijke betalingsverplichting ontstaat. Ook staat erbij vermeld dat er een opzegtermijn van 30 dagen gehanteerd wordt. Door te bevestigen is aldus een overeenkomst tot stand gekomen op 4 oktober! Ook zijn de zenders in de avond van 4 oktober geactiveerd.

Op het moment dat ik een dag later op 5 oktober -met inachtneming van deze opzegtermijn van 30 dagen- de dienst opzeg, mag ik ervan uitgaan dat de oorspronkelijke overeenkomst wordt gerespecteerd door beide partijen; ik betaal en T-Mobile levert een dienst, nl. de kanalen van FOX Sports Compleet. Zeker als door T-Mobile wordt bevestigd dat ik tot 4 november gebruik kan maken van de dienst! Niet dat T-Mobile de levering al op 5 oktober staakt en dit ook nog eens niet laat weten!
Met recht mag ik teleurgesteld zijn, echter is dit in deze volledig aan T-Mobile te wijten!

Ik verwacht dan ook een oplossing van T-Mobile i.p.v. de boodschap dat ik geen hele maand hoef te betalen, waarmee de indruk wordt gewekt dat mij een gunst wordt verleend. Immers, T-Mobile zou het ook niet laten gebeuren als ik eenzijdig mijn huidige overeenkomsten zou opschorten.
Reputatie 7
Hi Mahesh, de opzegtermijn zou normaal gesproken inderdaad een maand moeten zijn. Begrijp ik goed dat je nog tot 4 november gebruik wil maken van Fox Sports Compleet? In dat geval zet het graag weer voor je aan zorg ik er voor dat het pakket per 4 november stopt. Laat het mij nog even weten dan pas ik het meteen voor je aan! 🙂
Het zou fijn zijn als er een compensatie zou worden aangeboden en de kosten die nu voor 1 dag FOX Sports Compleet in rekening zijn gebracht op mijn laatste factuur ook worden kwijtgescholden, hoe klein dat bedrag ook mag zijn.
Reputatie 7
Hi @maheshNL

Ik heb mij gelijk in de materie verdiept. Niet prettig dat je de wedstrijd hebt moeten missen. Ik geef graag tekst en uitleg. Ik zie dat je op 4-10 FOX Compleet hebt aangevraagd. Op 5-10 heb je FOX Compleet weer uitgezet en FOX Eredivisie aangezet via My T-Mobile Thuis. Omdat het hier gaat om een aanpassing van je FOX pakket wordt dit direct in orde gemaakt, en wordt er geen maand opzegtermijn berekend. Je kunt je voorstellen dat dt prettig is voor klanten die graag snel willen wisselen. Op het moment dat je de zender mist, kun je dan ook direct je FOX pakket weer aanpassen en binnen een uur zijn de zenders weer beschikbaar. Ik kan geen compensatie bieden voor een TV pakket dat je als klant zelf snel aan en uit kunt zetten. Juist door de My T-Mobile Thuis omgeving heb je als klant zelf totale controle voor het activeren van TV zenders. Balen dat het in dit geval niet gelukt is om de wedstrijd te zien, maar met deze informatie ben je ervan verzekerd dat je nooit meer iets hoeft te missen!

Reageer