Beantwoord

Gebruik van de favorieten en de problemen ervan

  • 13 October 2021
  • 5 reacties
  • 77 Bekeken

Sinds april klant van T mobile thuis , maar nog steeds niet tevreden over de tv box. Als ik eerst een favorieten lijst aanmaakte liep de richting van de zenders op de afstandsbediening de verkeerde kant op, vet irritant en dus alles er maar weer uitgehaald. Paar weken terug weer eens geprobeerd dacht programmeer ik de zenders in achterstevoren positie blijkt dat de richting ineens wel goed om loopt dus alles er weer uit en opnieuw in positie. Toen werkte het goed en wij blij dat we eindelijk de zenders bij elkaar hebben zoals we wilden. Toen kwam er een probleem met het geluid tijdens opnames, dus reset uitgevoerd en ja hoor de richting van de zenders weer verkeerd om en door elkaar. Gefrustreerd de favorieten weer uitgezet in het profiel. Dacht eergisteren laat ik het toch nog eens proberen na hoop geklooi alles weer opnieuw erin gezet en het werkte weer, wij weer blij. Maar gisteravond hadden we weer ineens stilstaand geluid dus op een of andere manier gaat er iets niet goed. Vannacht vergeten de tv box uit te zetten en dus waarschijnlijk heeft hij een update gehad en ja nu lopen voor de zoveelste keer weer de zenders in de verkeerde richting. Wanneer worden nu eindelijk eens alle problemen met die  tv box opgelost ben verder wel tevreden maar kan me hier mateloos aan ergeren. Het moet toch mogelijk zijn om fatsoenlijk zenders te programmeren in de positie zoals ik wil , en dat ik niet zo hoef te zoeken om tv zenders.

icon

Beste antwoord door Brian 14 October 2021, 17:03

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7

Hi @Atlantis, merci voor je terugkoppeling! Wat balen om te lezen dat je je hier zo aan ergert, want je moet juist plezier beleven aan je tv abonnement. Ik had heel graag gewild dat ik dé oplossing hiervoor had. Ik ga dit intern nog eens voor je aankaarten, om te zien of dit mogelijk in de toekomst veranderd kan worden. Als ik je tot die tijd nog ergens anders mee kan helpen, dan hoor ik dat graag!

Reputatie 7

Hi @Atlantis, balen om te horen dat je problemen ervaart met het gebruik van de Favorieten functie. Mogelijk wist je het al maar je kan de Favorieten ook van positie verplaatsen, dat maakt het misschien allemaal wat makkelijker! Hoe je dat kan doen vind je hier.

Dat heb ik al eens geprobeerd maar dat is niet te doen als je alles omwilt keren, een optie selectie omkeren zou daar bij helpen. Maar de richting loopt goed als ze er eenmaal instaan. Echter als er een update uitgevoerd word is het gelijk weer mis , loop er nu al vanaf april mee te klooien. Hoop dat voor eens en altijd het geklooi met die box ophoud, bij voorganger Ziggo nooit problemen met de ontvangers gehad.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Atlantis, sorry ik ben bang dat jouw topic per ongeluk tussen wal en schip beland is. Het lijkt erop dat deze foutief gecategoriseerd is, dat heb ik nu aangepast.

Ervaar je nog steeds dezelfde problemen met Favorieten? Kan ik je nog ergens bij helpen wellicht? 

Heb de favorieten eerst weer uit gezet een grote ergernis helaas. Hoop dat ze dit op korte termijn op gaan lossen. Zoek en Zapp me nu een ongeluk als ik de regionale en lokale zenders in de buurt moet zoeken naast de gewone tv zenders 😡