Beantwoord

geen ARC support op TV box Amino 7X?

  • 6 July 2021
  • 6 reacties
  • 180 Bekeken

ik wil graag de Amino bedienen met mn (SONY) TV afstandsbediening, maar kan blijkbaar alleen als ie ARC ondersteunt. Mn TV heeft zelfs eARC, maar de TV box Amino 7X blijkbaar niet. is dat te fixen? firmware update of andere TV box?

icon

Beste antwoord door eric 6 July 2021, 13:59

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Ruud-san , welkom op het forum. De door T-Mobile geleverde setup boxen ondersteunen geen ARC functionaliteit. Wel zit er in je abonnement het gebruik van TV-anywhere. Dat kun je gebruiken op een Apple TV mediaplayer welke wel ARC ondersteuning biedt.

thanks. ik heb geen apple. verwacht je dat er binnen een jaar een TV box leverbaar is die wel ARC ondersteunt?

 

Reputatie 7
Badge +14

Daar zijn geen geruchten over. Dus nee, dat verwacht ik daarop gebaseerd niet.

Reputatie 7
Badge +1

Wat wel eens van belang kan zijn wat de ACM over enkele maanden gaat beslissen omtrent eigen apparatuur in de zaak tegen Ziggo, als de ACM beslist dat consumenten hun eigen apparatuur mogen aanschaffen heeft dat ook gevolgen voor andere providers.

Reputatie 7
Badge +14

Wat wel eens van belang kan zijn wat de ACM over enkele maanden gaat beslissen omtrent eigen apparatuur in de zaak tegen Ziggo, als de ACM beslist dat consumenten hun eigen apparatuur mogen aanschaffen heeft dat ook gevolgen voor andere providers.

Maar @Ruud-san hoeft geen ACM uitspraak af te wachten. Hij mag nu al eigen apparatuur aanschaffen om tv te kijken met het T-Mobile abonnement.

bedankt voor het meedenken Eric & BeMu. hebben jullie nog een suggestie voor een type TV box?

 

Reageer