Beantwoord

Geen beeld

  • 17 May 2023
  • 26 reacties
  • 272 Bekeken

Reputatie 1

Geen beeld na update T-mobile.

Alles al tig keer gereset.

 

icon

Beste antwoord door Xbow 26 May 2023, 14:04

Bekijk origineel

26 reacties

Hetzelfde probleem hier. Modem en tv box meerdere keren spanningsloos gemaakt. Reset naar fabriekinstellingen van het modem maakt ook niets uit. De Entone box blijft hangen op verbinding maken met server en gaat daarna naar zwart beeld.

Ethernetkabel zit vanaf de entone box direct in het modem. Geen switch of versterkter tussen de box en het modem. 5 jaar feilloos gewerkt en na de update geen verbinding meer.

Reputatie 2

Moderator edit: bericht verwijderd → je hebt al een eigen topic aangemaakt met dezelfde strekking/hetzelfde bericht: Begrijp ik het nou goed: HD opnames niet mogelijk en oude opnames kwijt, want nieuw platform? | T-Mobile Community.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Arnhems meisje en @Xbow, graag ruil ik de Amulet harddiskrecorders om voor nieuwere TV Boxen zodat jullie dit issue niet langer ervaren. Hierna kun je Cloud Opnemen toevoegen zodat de mogelijkheid tot opnemen alsnog toegevoegd wordt aan het abonnement. Uiteraard dien ik eerst jullie toestemming te vragen voordat ik hiertoe overga. Gaan jullie akkoord?

Reputatie 1

Beste Jason,

Als hiermee het probleem wordt opgelost, dan graag graag!

Wel jammer dat elke keer dat deze oplossing wordt aangeboden er niet bij verteld wordt dat je met cloud opnemen niet alle zenders kunt opnemen die je met HD opnames wel op kon nemen. Als je ziet dat dat voor zoveel mensen op dit forum als een verassing komt, is het misschien de moeite waard om dat er eerlijk bij te vertellen als je mensen deze oplossing aanbied.

Net de klantenservice aan de telefoon gehad. Kan zijn dat het 24u duurt voordat de update voltooid is. Ik wacht vandaag nog even af. 

Reputatie 1

@Xbow dankjewel! Dan wacht ik even af.

Hallo hier ook sins de update 10 mei geen tv alleen zwart beeld nieuwe tv box gehad van entone zelfde probleem nog steeds niks nu moest ik wachten op een nieuwe update hoelang gaat dit nog duren?

Reputatie 7
Badge +16

@Shilka Goed punt, is zeker het benoemen waard! Het is overigens niet onze intentie om niet open en eerlijk te zijn: er verandert wel degelijk wat wanneer je overgaat op Cloud Opnemen. Cloud Opnemen valt onder een aantal licenties en afspraken en één van die afspraken houdt vooralsnog in dat je een aantal buitenlandse zenders in ons zenderaanbod niet kunt opnemen in de cloud. Denk hierbij aan onder andere: BBC Four, ZDF, ARD en Canvas. Laat vooropgesteld zijn dat ik expliciet wil benoemen dat bij overgang met de Amulet naar T-Mobile TV de optie geboden wordt om alsnog fysiek te blijven opnemen. Maak je hier geen gebruik van én ervaar je problemen met een vastlopende Amulet box? Wacht dan inderdaad nog minimaal 24 uur tot na de migratie. Indien het daarna nog steeds niet werkt en bevriest, dan ruil ik alsnog de box(en) met alle plezier om!

Fijn dat je dit ook zo ziet Jason, zo kunnen mensen een weloverwogen keuze maken. Natuurlijk zullen er zat mensen zijn die de niet op te nemen zenders helemaal niet opnemen en voor wie de beslissing om naar cloud opnemen te switchen dan ook snel gemaakt zal zijn.

Beste Jason,

Na 24u wachten nog steeds geen verbinding. Ook niet na meerdere resets van modem en Entone TV box. 

Wat is nu het verschil tussen de Entone en de amulet tv box? Heeft de amulet geen HDD en moet je (verplicht) via de cloud opnemen?

 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Xbow, ik wil dan graag de TV Box voor je omruilen! Ga je hier akkoord mee? En bedoel je misschien het verschil tussen de Amulet en de Amino TV Box? Dat is namelijk de nieuwe TV Box. Groetjes. Ishana

Hallo hier ook sins de update 10 mei geen tv alleen zwart beeld nieuwe tv box gehad van entone zelfde probleem nog steeds niks nu moest ik wachten op de nieuwe update is er al iets bekend tv doet het nog steeds niet

 

@Ishana,

Graag ontvang ik een nieuwe tv box. Hopelijk is het probleem dan opgelost.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Nathalievrijenhoek & @Xbow, goed dat jullie hierop terugkomen! Ik ben meteen voor jullie aan de slag geweest en voor jullie beiden heb ik een nieuwe TV Box aangevraagd. Binnen enkele dagen zullen jullie hiervan een DHL Track & Trace code ontvangen en zal de TV Box worden bezorgd. Wat betreft de oude TV Box met harddiskrecorder: het is niet nodig om deze terug te sturen en deze kunnen jullie afgeven bij een elektronica verzamelpunt.

Ik ga achter jullie TV Boxen aan, er klopt snel een mooie verrassing bij jullie op de deur! 

@Cal ,

Bedankt voor de nieuwe TV-box. Deze is woensdag binnen gekomen. Ik heb hem gisteravond aangesloten en werkte meteen. So far so good. Het eerste wat mij opviel is dat ik geen ESPN compleet meer heb. Vanaf zender 150 heb ik geen extra kanalen meer. Ik dacht misschien komt het omdat mijn abonnement is aangepast. Ik heb net gekeken bij mijn abonnement gegevens. Wat bljkt ESPN compleet staat aan en ik betaal opeens voor een 2e TV-box!. Mijn oude met HDD recorder staat er ook nog tussen voor €5,- in de maand. 

Nu heb ik die afgemeld, maar ik betaal nu €2,50 voor de nieuwe TV-box en moet dan €5,00 per maand extra gaan betalen voor Cloud opnemen. M.a.w, na de update van T-mobile moet ik €2,50 per maand extra gaan betalen voor dezelfde functionaliteit als voor de update. Ik ga er van uit dat het ESPN compleet wordt rechtgezet en er korting van €2,50 op mijn totale abonnement wordt gegeven, want ik ben hierin niet gekend. Zeker omdat ik hierboven al vraag wat het verschil is tussen de Amulet en de Entone TV-box die ik had. Daar is nooit een duidelijk antwoord op gegeven.

Voor een klant die al sinds 2018 bij jullie zit vind ik dit geen stijl en dat ik na eenzijdige update vanuit T-mobile waar ik niet om heb gevraagd opeens €2,50 per maand meer moet betalen om nog programma's op te kunnen nemen.

Xbow dit heb ik dus ook 2 boxen aan staan ik moet hem nog gaan uitzetten en indd ook geen opnemen meer en dus cloud ook aan gaan zetten 

Reputatie 7
Badge +8

@Xbow Top om te horen dat de nieuwe TV Box goed werkt! ESPN Compleet staat inderdaad aan op jouw account, dit is niet veranderd. Voorheen was dit Fox Sports Compleet en deze heb je sinds 2018 al aan staan. Mocht je geen ESPN Compleet willen, dan kun je deze via My T-Mobile uitzetten. De functionaliteit met opnemen via Cloud is anders dan via de harddisk recorder. Met Cloud Opnemen kun je op alle TV Boxen die je hebt de opnames zien en inplannen. Ook via onze TV Anywhere app kun je nu de opnames terugzien. Dit was allemaal niet mogelijk met de TV Box met harddisk recorder. 

Wat bedoel je precies met de korting van ESPN Compleet? Dit pakket is normaal gesproken € 10 maar jij betaalt hier slechts € 2,50 per maand voor. Ik hoor graag hoe het precies zit en wat je precies wil, zodat ik je hiermee verder kan helpen.

 

Reputatie 7
Badge +6

@Xbow Toen je de TV-box aansloot, moest je toen je TV-klantnummer en pincode invoeren? Zou je eens kunnen kijken in het menu bij Account > Instellingen > Over of het TV-klantnummer dat daar staat overeenkomt met het nummer in je My T-Mobile Thuis? Ik vermoed dat de TV-box niet gereset is en je niet met je eigen account kijkt.

@Xbow Top om te horen dat de nieuwe TV Box goed werkt! ESPN Compleet staat inderdaad aan op jouw account, dit is niet veranderd. Voorheen was dit Fox Sports Compleet en deze heb je sinds 2018 al aan staan. Mocht je geen ESPN Compleet willen, dan kun je deze via My T-Mobile uitzetten. De functionaliteit met opnemen via Cloud is anders dan via de harddisk recorder. Met Cloud Opnemen kun je op alle TV Boxen die je hebt de opnames zien en inplannen. Ook via onze TV Anywhere app kun je nu de opnames terugzien. Dit was allemaal niet mogelijk met de TV Box met harddisk recorder. 

Wat bedoel je precies met de korting van ESPN Compleet? Dit pakket is normaal gesproken € 10 maar jij betaalt hier slechts € 2,50 per maand voor. Ik hoor graag hoe het precies zit en wat je precies wil, zodat ik je hiermee verder kan helpen.

 

Beste Demi,

Ik bedoel niet korting op ESPN compleet. Die heb ik al. Wat ik bedoel is dat ik eerst € 5,- per maand betaalde voor een tv box met ingebouwde HDD waardoor ik programma's kon opnemen en thuis kon terugkijken. Nu heb ik door de update een tv box zonder opname functionaliteit van €2,50 per maand, maar als ik wil opnemen moet ik €5,- extra betalen voor cloud opnemen. Dus voor de dezelfde functionaliteit voor de update betaalde ik eerst €5,- in de maand en nu €7,50. Vandaar dat ik aangeef dat ik nu dus 2,50 per maand meer moet betalen. Zoals je aangeeft ben ik nu gedwongen om cloud opnemen te nemen of jullie sturen mij een nieuwe tv-box met ingebouwde HDD zodat ik weer kan opnemen. Ik hoef geen gebruik te maken van programma's terug kijken op de app of op andere tv boxen, want ik heb er maar 1. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Xbow, ik kan je geen TV Box meer opsturen met recorder. Wat ik wel kan doen is, 1 jaar lang Cloud Opnemen voor je vergoeden uit coulance. Dit zal worden verrekend op een volgend factuur. Wil je mij laten weten of je dit akkoord vindt?

Dat is prima.Bedankt vor het voorstel en de snelle reactie

Reputatie 7
Badge +9

@Xbow bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb dit direct voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier nog een bericht over. Dit wordt verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. Ik wens je nog een prettige dag!

@Tommie kan ik dit ook krijgen aangezien ik dus ook 2,50 per maand meer kwijt ben voor de zelfde functie,s als voorheen ? Met cloud 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Nathalievrijenhoek, ik heb je gegevens er gelijk bijgepakt.

Ik zie dat jij ook hiervoor in aanmerking komt. Ik heb het ook direct voor je in gang gezet. Je ontvangt hier een bericht over, het wordt verrekend en is terug te zien op een volgend factuur! Ik wens je nog een hele fijne dag. 

Reageer