Beantwoord

Geen beeld op tv

  • 18 July 2017
  • 9 reacties
  • 2520 Bekeken

Beste T-Mobile

Ik ben al jaren klant van jullie en was erg tevreden over jullie!
Nu dacht ik ik ga ook mijn tv bij jullie afnemen, nu komt het.
Ik heb al meerdere malen met jullie aan de telefoon gezeten en dan was het weer voor even gemaakt, ik heb alleen maar zwart beeld met error erop. Nu loop ik elke dag met een kabel van 15 meter door het huis heen om normaal tv te kunnen kijken, ik vind het echt belachelijk en dan wordt er ook nog grappig gedaan aan de telefoon "Ja dan heb je wel beeld" sorry hoor maar de eerste twee weken toen ik bij jullie zat was er niks aan de hand. En nu zijn de twee weken voorbij en alle ellende is begonnen, als ik ergens spijt van heb is dat ik bij tele2 weg ben gegaan. Ik heb nog nooit zoveel ellende gehad sinds ik bij jullie zit. Als ik naar bed ga moet ik de 15 meter kabel van de woonkamer halen en dan naar de slaapkamer. Maar dan wel elke maand geld incasseren terwijl ik met een kabel door mijn huis loop elke dag.

Met vriendelijke groet sonja
icon

Beste antwoord door Sander 20 July 2017, 13:50

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Hallo Sonja,

Vervelend dat je steeds met een kabel heen en weer moet lopen om tv te kijken.
Je zegt dat het soms even gemaakt is zonder die 15M kabel, maar er staat niet bij hoe je het dan heb aangesloten. zou je dat kunnen vertellen ?

Met vriendelijke groet, Hidden
Goedemorgen

Dan gaat die via de verbindssset waar ik voorheen nooit problemen mee heb gehad, nu zit ik met een kabel waar ik half overheen struikel elke dag. En ga hem ook niet weg werken met een gat in de muur, zeker niet omdat er nog nooit wat mee is we hebben zelfs een nieuwe gehaald om te denken zou dat het zijn. Pfff in twee maanden tijd alleen maar geld weggegooid omdat ik overgestapt ben erg jammer.

Mvg sonja
Waarom krijg ik geen reactie meer?
Reputatie 7
Hoi Sonja79, goed om te horen dat je altijd zo tevreden met ons bent! Ik ga er dan ook alles om doen om dat zo te houden! :)

Ik begrijp dat je normaal gesproken met adapters werkt om het TV signaal bij onze TV Box te krijgen. Dit is de bron van de error message. We hebben een topic dat gaat over draadloos TV kijken. Hierin geven we aan dat het met kabel het beste werkt, maar we geven wel wat tips. Ik zou dan ook aanraden om te gaan voor de bekabelde verbinding. Uiteraard dan wel mooi weggewerkt en niet los door de kamer. Safety first!

Op die manier heb je een stabiele verbinding die ieder moment van de dag haarscherp beeld geeft!

P.S. Heb je op één of andere manier slecht beeld op je TV, dan helpt het topic over Blokkerig of haperend beeld op TV je vast en zeker weer aan een beter beeld!
Goedemiddag

Ik heb alles steeds geprobeerd wat jullie zeiden en dan heb ik hooguit 1 of 2 dagen beeld en dan kan ik de kabel weer te voorschijn halen. Sorry maar ik ben overgestapt naar jullie ik betaal meer bin jullie dan tele2 en heb altijd draadloos gekeken en nu moet ik met een kabel werken. Ik wil geeeeeeeeen kabel !!!!!!! Of komen jullie langs om het mooi weg te werken vanuit de slaapkamer en woonkamer naar de meterkast. Als ik had geweten had dat ik met een kabel aan de slag moest was ik wel bij tele2 gebleven.

Ik hoop dat jullie hier echt wat aan gaan doen?

Mvg sonja
Reputatie 7
Hoi Sonja79, ik lees dat je per se geen kabel wilt gebruiken. Je hebt ook het topic over draadloos TV kijken gelezen. Hierin gaan we in op de manier zoals T-Mobile het voorschrijft en ondersteunt en welke opties je hebt daarbuiten. Wij kunnen dus alleen de bekabelde manier ondersteunen. Los hiervan wil ik graag met je meedenken. Mijn advies zou zijn om toch een kabel via de plint weg te leggen als je niet wilt boren. Ideaal zou zijn als het wel onder de vloer/plint of met boren weggewerkt kan worden, maar dat hoeft natuurlijk niet. Wil je ècht geen kabel, dan kun je werken met die powerline adapters. Tips staan in het topic. Ondersteuning hiervan kan de winkel of de fabrikant van de powerline adapters je geven. Geef je een update van je vorderingen?
Ik heb pas T-mobile geinstalleerd, maar ik krijg geen beeld.
Alles is goed aangesloten en gisteren kreeg ik nog beeld.
Wat moet ik nu doen?
Reputatie 7
Badge +2
Hallo Thommy_24,

Vervelend dat je geen beeld krijgt.
Kan je wat meer info geven? O.a. gaat het om een DSL verbinding en heb je wel signaal / internet? Hoe heb je het tv kastje verbonden met het modem en op welke poort? Staat je tv op de juiste ingang? (Bv hdmi1)
Reputatie 7
Hey Thommy_24,

Marcel MCi geeft al enkele nuttige tips over de poorten. Lukt het daarmee? Blijft je TV 'geen signaal' aangeven, kijk dan eens in dit topic over de foutmeldingen. Laat je hier weten of het je lukt?

Reageer