Geen beeld tijdens uitzending nederlands elftal

  • 23 September 2022
  • 1 reactie
  • 23 Bekeken

Reputatie 4

Ik had gisteren totaal geen beeld meer tijdens de wedstrijd van het Nederlands Elftal, was weer voor de zoveelste keer een kleine storing, volgens de chat van t-mobile net gedaan, ik krijg alleen maar sry te horen, en verder zeggen ze dit niet meer op tijd zodat je er rekening mee kunt houden, wanneer deze storingen gaan plaats vinden, ik ben zelf influencer bij diver onderzoek bureaus, ga dan  ook t-mobile hierin mee nemen dat jullie dan ook negatief beoordelen, als dit niet verbetert, ga ik jullie opzeggen. Mijn man is erg ziek, het enige waarin hij kan ontspannen is nog het nederlands elftal te kijken, en dan moeten ze onderhoud gaan doen onder die wedstrijd tegen polen, ook is het vaak gebeurt onder de formule 1 wedstrijden!!

Ook de klantendienst is zeer slecht te bereiken, en de geluidskwaliteit is slecht te noemen, je kunt die call center nauwelijks verstaan, hoezo t-mobile, vooral dat mobile, een lachtertje aan het worden zo.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

@k.eenschoten We weten van tevoren uiteraard niet of er storingen gaan plaatsvinden. Deze komen altijd onverwachts. Wanneer er onderhoud komt, dan maken we altijd een onderhoudstopic aan en plaatsen dit ook in ons storingstopic. Op dinsdag hadden we niks gepland staan, alleen op dinsdag op woensdagnacht, maar dit is niet van toepassing op de type TV Box die jij in huis hebt, ook vond dit pas na de wedstrijd plaats.

Het liefst wil ik dat jij en jouw man onbezorgd van tv kunnen genieten. Ik heb in de verbinding gekeken, maar ik zie de TV Box niet rechtstreeks aangesloten staan op ons modem. Wel kan ik de TV Box uitlezen. Kun je mij vertellen op welke manier je de TV Box aangesloten hebt staan? Ik adviseer je voor de beste kwaliteit en werking om de TV Box met een rechtstreekse bekabelde verbinding te verbinden met het modem. 

Reageer