Beantwoord

Geen beeld via HDMI naar HDMI AV Receiver

  • 9 October 2017
  • 1 reactie
  • 501 Bekeken

Ik heb nu een tijdje T Moile Thuis, eigenlijk erg tevreden. Het enige wat ik niet voor elkaar krijg is om de interactieve TV box met harddiskrecorder via mijn AV receiver te laten functioneren. Alles werkt wel via deze AV receiver, dvd speler, android kastje voor Netflix, satelliet ontvanger, maar de TV box niet.

Toen de installateur alles heeft aangesloten heeft hij hem ook niet aan de praat gekregen, en hem direct aan de tv aangesloten, dat werkt prima. Maar ik mis het goede geluid en de handigheid om alles via de AV reciever te laten verlopen.

DE AV Reciever is een pioneer vsx 329, met 4 HDMI ingangen, en ja ik heb ze allemaal geprobeerd.
icon

Beste antwoord door Brian 13 October 2017, 12:27

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Hoi Patrick, allereerst welkom bij T-Mobile Thuis! 🙂 Goed om te horen dat je tevereden bent. Wanneer je de TV-Box aansluit op de receiver krijg je dan wel beeld door maar geen geluid of geen één van beiden? Als dat eerste het geval zou je dan eens willen proberen om het geluid te wisselen van Stereo naar AC# of andersom via onderstaande stappen:

Ga in het menu naar:
1. Instellingen
2. Video en Audio
3. Audio Uitgang
4. Pijltjes links/rechts

Als je geen beeld én geluid hebt kijk dan even de instellingen van je receiver na. Ik heb ooit hetzelfde probleem gehad met mijn Playstation 4, na lang zoeken bleek het kanaal waar ik de Playstation op aangesloten had "uit" te staan op de receiver. Hij maakte dus prima verbinding maar de receiver gaf geen signaal door. Ik hoor graag of het gelukt is!